• Hey iedereen. Iedereen die zijn story's wil promoten doe dat hier.



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    Written in dutch, Spoken in english
    Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    -Never let you go || Justin Bieber


    'Why do you have to leave?'


    'I have a tour, you know that.'
    'Yes. But you can't stay here?'
    'No. I'm sorry, sweetheart, but I can't.'
    'I'm beg you, stay.'
    'Babe, don't cry. You know, that is impossible.'
    'I'm gonna miss you so much.'
    'I miss you right now.'
    'You're not even gone. But wait, I can go with you. Take me with you.'
    'Baby, you mother said it was not allowed. But I've to go now.'
    'Please...'
    'I can't help it. I love you more than I love myself!'
    'I love you the most!'
    'Give me a big hug and a kiss.'
    'Bye, Justin. Bye!'






    - Fanfiction over Justin Bieber
    - Nederlands en Engels gesproken
    - Soundtrack
    - Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je het wil volgen.



    Begonnen: 4-8-2013
    Einde: ?-?-?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 16:09 ]


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    -Live. Love. Laugh. ft Louis William Tomlinson






    Een liefde. Twee levens.
    Ieder zijn eigen leven, delend met de ander.

    Een plotselinge gebeurtenis die niemand zag aankomen.
    Je bent je leven niet meer zeker.
    Wie kan je vertrouwen?
    Wie kan je helpen?
    Klopt je gevoel?
    Of is het beter om naar je verstand te luisteren?

    Zoveel vragen, maar geen antwoorden.
    Zijn die nog te vinden?
    Zijn er überhaubt nog antwoorden?

    Een liefde. Twee levens.
    En veel gedoe.


    -Fanfiction over Louis Thomlinson
    -One Direction bestaat niet
    -Nederlands gesproken
    - Romantiek, drama
    -Ik waarschuw niet, dus neem een abo als je verder wil lezen.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    He thinks he can use me

    Niall Horan, is de coolste van de school. Iedereen wil bevriend met hem zijn. Iedereen vindt hem geweldig. Iedereen behalve ik.
    Hij denkt dat hij alles kan krijgen, maar dat is niet zo.

    -Niall Horan
    -Eliza Smith
    -One Direction bestaat niet
    -Soms 16+
    -Ik-persoon (Eliza)
    -Nederlands geschreven
    -Nederlands gesproken


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Heyhey!
    Ik lees nu een story en hij is HE LE MAAL geweldig! Zou je er misschien erop willen abboneren? Zker de moeite waart!

    http://www.quizlet.nl/stories/118674/the-love-game--one-direction/?message=247
    Xx


    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    The Scent of blood
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik heb twee verhalen, één met 1D en de andere is een OP


    especially mine...


    Hee, dit is mijn verhaal: My mind is a fucking mess|| One Direction
    Het is een fanfic met Harry in de hoofdrol, maar de anderen komen er ook allemaal in voor (:

    &&

    Het OP-verhaal: And then I met you
    Het is een fantasy verhaal

    proloog
    Het zachte gras kietelde onder mijn voeten en de opkomende zon wierp schaduwen op het pad waarop ik liep. Het dauw dat zich net als elke ochtend weer overal had geplaatst, gaf een sprookjesachtig gevoel . De mist trok langzaam op en het bos begon weer te leven. Het getjirp van de vogels werd steeds duidelijker te horen. Zachtjes sloot ik mijn ogen en genoot van de geluiden en de geur van het bos. Mijn bos. Mijn huis. Voorzichtig opende ik mijn ogen en voelde hoe de zon mijn huid zachtjes verwarmde. Ik liep weer verder en nam alles in me op. Er was iets anders dan normaal. Ik wist nog niet wat het was, maar ik kon het voelen. Het was een bepaald soort energie. Zo zacht mogelijk liep ik naar de plaats waar ik voelde dat de energie het sterkst was . Voorzichtig gluurde ik tussen de bladeren door. Er stond iets of iemand. Ik had het nog nooit eerder gezien. Ik probeerde te voelen of de energie positief of negatief was, maar ik kon er geen grip op krijgen. Dat gevoel zou me eigenlijk moeten beangstigen, maar zo dapper als ik was stopte ik uit de schaduw van de bomen. Nieuwsgierig kantelde ik mijn hoofd een beetje om het verschijnsel beter te kunnen bekijken. Ik zag hoe het een stap naar voren deed. Dat was voor mij een teken om te gaan. Verandering is niet goed. Nooit goed. Ik draaide me snel om en ging er zo snel mogelijk van door. Het bos was mijn huis en ik kende het dan ook uit mijn hoofd. Ik liet mijn benen onder me nog sneller gaan, zodat ik het gevoel kreeg dat ik zweefde. Weg van het onbekende, ver weg van het verschijnsel.


    Neem gerust een kijkje (:


    ~You don't need someone to complete you. You only need someone to accept you completely...





    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .




    4th of August 2013


    || Javadd Malik || The Bad Boy ||



    Why do you have to go and make things so complicated?
    I see the way you're
    Acting like you're somebody else, gets me frustrated
    And life's like this you,
    You fall and you crawl and you break and you take what you get and you turn it into
    Honesty, you promised me I'm never gonna find you fake it

    You come over unannounced
    Dressed up like you're somethin' else
    Where you are ain't where it's at you see, you're making me
    Laugh out when you strike your pose
    Take off all your preppy clothes

    You know, you're not fooling anyone
    When you've become
    Somebody else 'round everyone else
    You're watchin' your back like you can't relax
    You're tryin' to be cool
    You look like a fool to me
    Tell me
    Why do you have to go and make things so complicated?



    I lost him a long time ago. I never heard of him again. But when I saw him that night, I knew instantly he was my better half. So, I went back. Back to my hometown, and I confronted Tricia. She was crying in the living room and I just couldn't forgive her. Her secret was awful and now I have to live with his hate. He though he was thrown aside so I could become famous. But sadly, that wasn't the case. I thought he was dead.


    © Written by Verwelken
    Started 4 - 8 - '13
    Written in Dutch
    Spoken in Dutch
    One Direction exist
    Soundtrack
    Records:


    -





    They were the most famous band ever, until the impossible happened....

    [center] || Fanfictions ||



    The Gothics[/center]

    # Geschreven in het Nederlands.
    # Gestart op 3 augustus 2013
    # 1D bestaat
    # Badboy twin story
    © Verwelken


    -




    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”





    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    -

    http://www.quizlet.nl/chapters/1098151/1-vampieren/

    Dit is mijn verhaal. Het gaat over een meisje die dacht dat ze een "redelijk" normaal leven had, ook al heeft ze in het verleden wel iets ergs meegemaakt, waar ze het liefst niet meer over na wilt denken. Maar dan komt ze erachter dat ze eigenlijk geen normaal leven kan lijden. Ze komt in contact met vampieren en mensen die op vampieren jagen. Haar leven veranderd en ze komt achter een groot geheim van zichzelf... :D

    x

    Lost | Harry Edward Styles

    "I am so done with them, Vanessa. I wanna get out of here."
    "Where do you wanna go?"
    He shrugged his shoulders.
    "I wanna get lost."





    It may be wrong, but it feels right
    To be lost in paradise
    I'm so lost in paradise
    If I open up my eyes


    I can see the storm, I can see the sky
    I can see the darkness, flashing lights
    All my fears don't deny, let me stay
    I'm lost in paradise








    Every week in an other city, everyday with different people. We look for a perfect place to get lost.




    Vanessa Anne Marshall
    Harry Edward Styles
    One Direction bestaat
    Written bij Levesque

    Little Sunshine Boek 1 (Twilight)
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=111608

    We wonen nu al een aantal jaar hier in York,
    dat licht ergens in Engeland.
    Als ik het niet verkeerd heb aan de oost kant van Engeland.
    Veel bos en natuur.
    Daar begint een spannend maar onverwacht verhaal.
    Emmet ging jagen en kwam na een paar uur terug met een meisje.
    Jasper en Alice waren met ze twee al een paar dagen weg, ze wouden even alleen zijn, nu ze terug kwamen hadden zij een klein meisje bij hun.
    Wil je meer weten wat er gebeurt, dan kan je het alleen maar lezen.


    Van Girl89 and JacobXMy

    Binnenkort ook een nieuw story De vergeten kinderen (Twilight) van TwilightMiss Girl89 and JacobXMy


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.


    'The best way to predict the future is to create it'.