• Samen met TeamZouis was ik lekker aan het kletsen via Facebook chat en ze vraagt aan mij: "Wat krijg je als je klaar bent met college?"
    Ik antwoord bloedserieus met "Koffie?" niet doorhebbend dat ze bedoelde als je klaar bent met je studie. Ik heb mezelf daarna dan ook keihard uitgelachen. Gelukkig kon ik uiteindelijk wel het goede antwoord geven.
    Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je echt zeker weet dat iets zo bedoeld wordt en het antwoord dus zo is, om er vervolgens achter te komen dat het echt heel anders is?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja. hahaha, en dan altijd bij die mensen die me al onderschatten naar mijn idee, super :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat las ik op haar fb. Dat was jij? :')
    Ik lag kreupel.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 0:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jep, heel erg vaak ;d


    effort never betrays you

    Ik bén gewoon zo ontzettend slim. Heel vaak, vooral 's avonds of tijdstippen zoals nu, lees ik woorden verkeerd. Een keer las ik 'school' ipv 'dood'. I mean, whut? D:


    Some people are art and do art at the same time

    Theodora schreef:
    Dat las ik op haar fb. Dat was jij? :')
    Ik lag kreupel.

    Ja, Kim zei heel droog "Koffie?". (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Theodora schreef:
    Dat las ik op haar fb. Dat was jij? :')
    Ik lag kreupel.

    Dat was ik ^^ Ik had de vraag verkeerd begrepen, maar het kwam er zo serieus uit x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yush, hier nog één. :D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja , zeker ! ;D
    Kan me nu even geen voorbeeld herinneren , maar het gebeurt wel vaak !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Morticia schreef:
    Yush, hier nog één. :D

    Kenway schreef:
    Ja. hahaha, en dan altijd bij die mensen die me al onderschatten naar mijn idee, super :W


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zeg altijd dingen die in mijn hoofd heel normaal en onschuldig klinken, en dan zeg ik het en bloody hell, dan klinkt het zo dirty.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tomlinsonz schreef:
    Jup, maar dat komt omdat ik af en toe traag van begrip ben :Y).


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Appa schreef:
    Heel erg vaak.


    26 - 02 - '16

    Tomlinsonz schreef:
    Jup, maar dat komt omdat ik af en toe traag van begrip ben :Y).


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben niet alleen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis