• Ik was dus bezig met een cover te maken voor mijn verhaal, maar het wilt niet echt lukken.
    Momenteel heb ik drie covers, maar ik ben er niet echt tevreden over. Is er iemand die voor mij misschien een cover wilt maken, of me wil helpen bij de covers die ik momenteel al heb? Tips zijn altijd welkom.

    Hier zijn mijn drie covers.
    1.



    2.



    3.



    Oh ja en dit is het verhaal waarvoor ik een cover zoek: http://www.quizlet.nl/stories/117271/he-thinks-he-can-use-me/
    Op dit moment gebruik ik de laatste cover (nr. 3), maar ik vind hem niet echt passen bij de rest van mijn foto's bij de inleiding van het verhaal.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Als je de derde niet vindt passen, zal ik voor de tweede gaan. Op de eerste kun je zo duidelijk zien dat het haar van Niall, ook zijn oren trouwens, verknipt zijn tijdens het bewerken.
    Bij de tweede cover heb je dat minder (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben zelf geen kei in covers maken maar ik vind de tweede van jou wel mooi hoor! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Als je bij de eerste Niall niet zo duidelijk had gezien dat 'ie geknipt was, had ik voor die gekozen.
    Maar nu kies ik toch voor 2.


    Do what people say you can't.

    Ah oke bedankt, dan denk ik dat ik voor de tweede ga kiezen.
    Ja ik vond bij de eerste ook dat je te goed zag dat Niall geplakt was, maar ik kon het niet wegwerken want dan zou je de tekst niet meer kunnen lezen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind