• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    Dit jeukt ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Buiten is het - wonder boven wonder - te koud om te zitten, en binnen zitten allemaal chagrijnige mensen. Dafuq am I supposed to do?

    Misschien ben ik ietsjes te ver gegaan, volgens mij had ik dingen wat genuanceerder kunnen zeggen.
    Denk alleen wel dat het een beetje laat is om sorry te zeggen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En daar gaat de rust -.-


    16 - 09 - '17

    Reageer nou, ik wil die telefoon!


    Bad decisions make good stories.

    I'm going to kill someone. Not even joking. Mensen die me nu nog in de weglopen krijgen het te weten ook.

    Destined schreef:
    Misschien ben ik ietsjes te ver gegaan, volgens mij had ik dingen wat genuanceerder kunnen zeggen.
    Denk alleen wel dat het een beetje laat is om sorry te zeggen.


    Volgens mij is het nooit te laat om sorry te zeggen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Loian schreef:
    (...)

    Volgens mij is het nooit te laat om sorry te zeggen.


    Nou, misschien niet,
    maar in ieder geval gaat het wel een stuk moeilijker vanwege dat je me hebt geblokkeerd.
    Wat ik overigens wel snap.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, misschien niet,
    maar in ieder geval gaat het wel een stuk moeilijker vanwege dat je me hebt geblokkeerd.
    Wat ik overigens wel snap.


    Ohw. Vergeten. :/


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat was de schattigste one-shot ooit c':


    Caution first, always.

    'So, your name is Gaylord Focker?'

    Da shiit.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben nu echt gewend aan vroeg eten T_T Nu moet ik zeker nog een uur of twee wachten en ik ga al bijna dood van de honger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toet toet.


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    Ik ben nu echt gewend aan vroeg eten T_T Nu moet ik zeker nog een uur of twee wachten en ik ga al bijna dood van de honger.
    ??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    BAM


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,