• Zoals de Doctor Who fans -en waarschijnlijk iedereen met een Tumblr account- denk ik wel weten, morgen word de nieuwe Doctor bekend gemaakt. Nu Matt Smith jammer genoeg gaat stoppen komt er weer een nieuwe Doctor. Helaas wel de laatste. Dus wat denken jullie hiervan? Gaan jullie morgen kijken hoe ze eerst de oude Doctors en Companions interviewen en daarna Twelve bekend wordt gemaakt of lees je het later wel eens? En wie hopen jullie dat het word?
    Ik hoop persoonlijk dat het Matthew Lewis, Rupert Grint of Colin Morgan word. Waarschijnlijk geen van hun drie maar ik kan altijd nog hopen. Edna's het niemand van hun is dat het dan toch een Ginger is zodat de Doctors wens uitkomt.
    En nu we het toch over BBC hebben als hier enige Sherlock fans zijn wat vonden jullie van de teaser die we gisteren hebben gekregen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik laat me verassen. :Y)

    Ik ben nog geen Doctor Who fan, maar ik ben wel dol op Sherlock, dus die teaser heb ik zeker gezien! Hij was wel echt veel te kort. :c Dus echt veel te zeggen heb ik er niet over, maar ik kijk nog steeds onwijs uit naar seizoen drie! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben net bij seizoen 4 van doctor who and I love it. Ik heb gehoord dat een onbekend iemand de twaalfde doctor gaat spelen.
    En met de teaser trailer: Geef me seizoen 3 D:!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben echt heel erg benieuwd, haha. Maar ik zie het later wel eens.


    Your make-up is terrible

    Ik ben morgen toch thuis dus ik ga wel kijken denk ik. Ik las ergens dat Idris Elba een grote kans heeft en als hij inderdaad de twaalde wordt, ga ik helemaal uit mijn dak. Hij is gewoon zo'n fantastische acteur C:

    De teaser was HJDSKHFSD!!! Heel erg benieuwd nu.


    Caution first, always.

    De teaser was inderdaad kort maar hij wauwel veelbelovend voor het volgende seizoen, jammer dat de seizoenen zo kort zijn. En over dat een onbekende de Doctor gaat spelen, dat word wel veel gezegd maar volgens mij weet niemand er iets over. En anders is het nog niet erg want Matt was ook vrij onbekend voor hij de Doctor werd.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Waar heb je gelezen dat dit de laatste Doctor zal worden? Is dat ergens bevestigd?
    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd. Ik zal Matt missen, maar eigenlijk vind ik drie seizoenen ook wel genoeg; weer eens een nieuw gezicht lijkt me ook heel spannend. Colin Morgan zou ik inderdaad geweldig vinden als Doctor, maar ik denk niet dat hij het wordt, of een van de andere twee namen die je noemt. Ze zijn allemaal te bekend en hebben het volgens mij vrij druk. Misschien toch Alexander Vlahos, wie weet. Het lijkt me ook juist wel leuk als het iemand is waar nog niemand ooit van heeft gehoord. :3

    En wat de Sherlock teaser betreft - OH GOD John heeft een snor. x')

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 19:50 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waar heb je gelezen dat dit de laatste Doctor zal worden? Is dat ergens bevestigd?
    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd. Ik zal Matt missen, maar eigenlijk vind ik drie seizoenen ook wel genoeg; weer eens een nieuw gezicht lijkt me ook heel spannend. Colin Morgan zou ik inderdaad geweldig vinden als Doctor, maar ik denk niet dat hij het wordt, of een van de andere twee namen die je noemt. Ze zijn allemaal te bekend. Misschien toch Alexander Vlahos, wie weet. Het lijkt me ook juist wel leuk als het iemand is waar nog niemand ooit van heeft gehoord. :3

    En wat de Sherlock teaser betreft - OH GOD John heeft een snor. x')

    Hem ik weet niet of het bevestigd is en het kan ook dat ik het helemaal fout heb hoor maar het is wel wat ik mee heb gekregen uit de verhalen. En Alexander Vlahos zou net zo geweldig zijn als de andere drie of Eoin Macken.
    En Johns snor is geweldig!


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Hem ik weet niet of het bevestigd is en het kan ook dat ik het helemaal fout heb hoor maar het is wel wat ik mee heb gekregen uit de verhalen. En Alexander Vlahos zou net zo geweldig zijn als de andere drie of Eoin Macken.
    En Johns snor is geweldig!


    Nou ja, in canon heeft de Doctor natuurlijk maar een beperkt aantal regeneraties, dus ik denk dat je het daar vandaan hebt. Dat is wel waar, maar als ze het willen kunnen ze daar gemakkelijk omheen werken. Dat zou echt niet het meest vreemde zijn wat er ooit gebeurde in DW. :'D
    Haha, Eoin als Doctor lijkt me geweldig. :Y) Als het iemand uit Merlin wordt moeten ze eigenlijk wel Jethro een keer terug laten komen en dan dit keer vergezeld door zijn knappe blonde vriendje. Of nou ja, dat mag ook wel als het niet iemand van de Merlin cast wordt. Laat Jethro maar gewoon companion worden, het liefst.

    En ach, Johns snor. Nu is hij een echte Watson. ^^ Tumblr lijkt ook echt helemaal niets anders te hebben opgemerkt in de trailer. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waar heb je gelezen dat dit de laatste Doctor zal worden? Is dat ergens bevestigd?
    Ik ben in ieder geval enorm benieuwd. Ik zal Matt missen, maar eigenlijk vind ik drie seizoenen ook wel genoeg; weer eens een nieuw gezicht lijkt me ook heel spannend. Colin Morgan zou ik inderdaad geweldig vinden als Doctor, maar ik denk niet dat hij het wordt, of een van de andere twee namen die je noemt. Ze zijn allemaal te bekend en hebben het volgens mij vrij druk. Misschien toch Alexander Vlahos, wie weet. Het lijkt me ook juist wel leuk als het iemand is waar nog niemand ooit van heeft gehoord. :3

    En wat de Sherlock teaser betreft - OH GOD John heeft een snor. x')


    Als het Colin Morgan wordt, ga ik spontaan ook Doctor Who kijken. x]
    Ik was het sowieso al wel van plan om een keer te gaan beginnen eigenlijk. Nu ik toch in een (half) Doctor Who topic ben beland; vanaf welk seizoen raden jullie aan om te beginnen met kijken?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, in canon heeft de Doctor natuurlijk maar een beperkt aantal regeneraties, dus ik denk dat je het daar vandaan hebt. Dat is wel waar, maar als ze het willen kunnen ze daar gemakkelijk omheen werken. Dat zou echt niet het meest vreemde zijn wat er ooit gebeurde in DW. :'D
    Haha, Eoin als Doctor lijkt me geweldig. :Y) Als het iemand uit Merlin wordt moeten ze eigenlijk wel Jethro een keer terug laten komen en dan dit keer vergezeld door zijn knappe blonde vriendje. Of nou ja, dat mag ook wel als het niet iemand van de Merlin cast wordt. Laat Jethro maar gewoon companion worden, het liefst.

    En ach, Johns snor. Nu is hij een echte Watson. ^^ Tumblr lijkt ook echt helemaal niets anders te hebben opgemerkt in de trailer. :')

    Bradley als The Docter en Jethro als companion? Oh en als ze dan toch bezig zijn moeten ze ook Gaius/doctor mensje terugbrengen. Ik weet zijn naam niet meer. Maar hij was geniaal. Of nine komt terug met Donna als Companion, dat lijkt me ook geweldig. Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar stel je voor hoe ondraaglijk het zou worden in de Tardis als die twee daar samen in zaten.

    En de snor is niet het enige wat ze hebben opgemerkt! Ik heb ook plaatjes gezien van Haai Sherlock en hele lappen tekst over hoe geweldig zijn silhouet wel niet uitkwam. Volgens mij hebben de Sherlock fans echt te lang moeten wachten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Parachutes schreef:
    (...)

    Als het Colin Morgan wordt, ga ik spontaan ook Doctor Who kijken. x]
    Ik was het sowieso al wel van plan om een keer te gaan beginnen eigenlijk. Nu ik toch in een (half) Doctor Who topic ben beland; vanaf welk seizoen raden jullie aan om te beginnen met kijken?

    Sowieso vanaf seizoen een van de nieuwe serie. Iedereen die Nine overslaat heeft echt iets gemist hij is geweldig. En ik zou zeggen vooral doen het is het echt waard om te kijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Sowieso vanaf seizoen een van de nieuwe serie. Iedereen die Nine overslaat heeft echt iets gemist hij is geweldig. En ik zou zeggen vooral doen het is het echt waard om te kijken.


    Jup, dat snap ik. ;p En ik begin er wel een keer aan, ik ben er al zo lang benieuwd voor. Plus, ik vind tot nu toe alle BBC series die ik heb gezien leuk, dus ik ben er bijna van overtuigd dat ik dit ook leuk zal vinden. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ben echt benieuwd haha en ik hoop stiekem op Alexander Vlahos. Ik hoop in ieder geval dat het niet een al te bekend iemand is lol


    As travars

    Emrys schreef:
    (...)
    Bradley als The Docter en Jethro als companion? Oh en als ze dan toch bezig zijn moeten ze ook Gaius/doctor mensje terugbrengen. Ik weet zijn naam niet meer. Maar hij was geniaal. Of nine komt terug met Donna als Companion, dat lijkt me ook geweldig. Niet dat dat ooit gaat gebeuren maar stel je voor hoe ondraaglijk het zou worden in de Tardis als die twee daar samen in zaten.

    En de snor is niet het enige wat ze hebben opgemerkt! Ik heb ook plaatjes gezien van Haai Sherlock en hele lappen tekst over hoe geweldig zijn silhouet wel niet uitkwam. Volgens mij hebben de Sherlock fans echt te lang moeten wachten.


    Dat is ook goed. Alles zodat Bradley en Colin weer samen kunnen werken. Al zou ik dan eigenlijk toch eerder Colin als Doctor zien, denk ik. Met Nine en Donna in zich zou de TARDIS gewoon exploderen van sassiness.

    Veel, veel, veel te lang. Volgens mij zou je alle zes afleveringen in hun geheel in gifs kunnen bekijken als je even puzzelt, dus het is niet zo raar dit ieder beetje nieuw materiaal onmiddellijk geoveranalyseerd wordt. :'D




    Parachutes schreef:
    (...)

    Als het Colin Morgan wordt, ga ik spontaan ook Doctor Who kijken. x]
    Ik was het sowieso al wel van plan om een keer te gaan beginnen eigenlijk. Nu ik toch in een (half) Doctor Who topic ben beland; vanaf welk seizoen raden jullie aan om te beginnen met kijken?


    Er was ook een heel Doctor Who topic, alleen is dat op dit moment een beetje uitgestorven. Even een quote uit mijn allerlaatste post daar, die toevallig ook ging over wat jij vraagt:
    NewWho, alles sinds de herstart in 2005, begint inderdaad met Nine/Christopher Eccleston. Je kunt het beste daar starten. Bij One beginnen is ook mogelijk, maar die afleveringen komen uit 1963, zijn nog in zwart-wit en bovendien vaak moeilijk te vinden, dus dan moet je maar net van oude televisie houden. Het begin van NewWho is juist voor een nieuwe generatie kijkers gemaakt, dus het valt helemaal te volgen zonder er van tevoren ook maar iets vanaf te weten. ^^

    Dat is eigenlijk dus precies wat Emrys ook zei. Ik wil er alleen nog even aan toevoegen dat je je niet moet laten afschrikken door de eerste aflevering, want het wordt beter, beloofd. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan