• Ik weet niet of veel mensen het kennen, de serie Gone van Michael Grant. Naar mijn mening echt geweldige boeken.
    Alleen pas geleden is het laatste deel uitgekomen. En zoals ik stiekem altijd heb gehoopt is Michael Grant nu met geweldig nieuws gekomen:
    (1 of 4) To all GONE fans: Sony Pictures TV @SPTV has agreed to acquire TV rights to GONE. Does not yet mean we have a TV series. But...
    (2 of 4) ... It means we have one hell of a good shot at a series. @SPTV is responsible for the great BREAKING BAD. Also involved w/ LOST.
    (3 of 4) We have all wanted this. I promise you I'll stay involved and if we get a series it will be something you're proud of.
    (4 of 4) I hope you'll show your appreciation by following @SPTV. Let them know you're out there. Fingers crossed people. Michael Grant.

    Dus het komt erop neer dat Sony Pictures TV de rechten van Gone heeft, en ze er hoogstwaarschijnlijk een serie van gaan maken. Voor de mensen die niet weten wat Sony Pictures TV is, het zijn onder andere de makers van de serie Breaking Bad en hebben als ik het goed heb ook meegewerkt aan Lost.

    Dus wat vinden de mensen die de serie wel kennen van dit nieuws?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    wauw, ik heb het eerste boek van Gone gelezen, ik vond het interessant. Ik kreeg het tweede boek nooit in handen, dus kijk ik er wel naar uit :'D


    -

    Dat lijkt me nou echt leuk(: ik heb alleen het eerste deel gelezen, omdat het tweede is uitgeleend in de bieb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I've read the whole series. ^^ Light was amazing.
    Anyway, ik zou het geweldig vinden als er een serie van kwam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    I've read the whole series. ^^ Light was amazing.
    Anyway, ik zou het geweldig vinden als er een serie van kwam.

    Eindelijk iemand die het laatste deel wel heeft gelezen. Ik vond het echt het beste deel, by far.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Eindelijk iemand die het laatste deel wel heeft gelezen. Ik vond het echt het beste deel, by far.


    Definitively. ^^ Ik kocht het toen het uitkwam, bij Waterstones. I couldn't wait till it came out in the library.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Definitively. ^^ Ik kocht het toen het uitkwam, bij Waterstones. I couldn't wait till it came out in the library.

    Ik heb hem gelijk gekocht toen ik hem in Ierland tegen kwam. Eerst wou ik wachten zodat ik gewoon de hele serie in het Nederlands zou hebben maar toen ik hem zag moest ik hem echt gewoon kopen, en ik had hem de dag erna uit.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Niet verflimen
    Gewoon niet
    Waarom wordt dat met alle goede boeken gedaan
    Het is zo zonde
    En ik vraag me af hoe ze dat gaan doen
    Het was al moeilijk om de Hongerspelen te verfilmen omdat het zo gewelddadig was, maar Gone is nog veel erger


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Niet verflimen
    Gewoon niet
    Waarom wordt dat met alle goede boeken gedaan
    Het is zo zonde
    En ik vraag me af hoe ze dat gaan doen
    Het was al moeilijk om de Hongerspelen te verfilmen omdat het zo gewelddadig was, maar Gone is nog veel erger

    Dan maken ze de serie toch gewoon voor 16 jaar en ouder?

    OT: Ik moet de laatste deel nog lezen, maar ik zou het wel leuk vinden als een serie van wordt gemaakt!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb nu de eerste twee delen uit en ik ben nu met deel drie bezig en een serie lijkt me echt leuk!


    Pretty is just a pretty word.

    Prim schreef:
    Niet verflimen
    Gewoon niet
    Waarom wordt dat met alle goede boeken gedaan
    Het is zo zonde
    En ik vraag me af hoe ze dat gaan doen
    Het was al moeilijk om de Hongerspelen te verfilmen omdat het zo gewelddadig was, maar Gone is nog veel erger

    Daar ben ik het niet mee eens, ik bedoel ik ken veel beroemde gewelddadige films die gewoon geweldig zijn. En de special effect zijn ook echt geweldig geworden dus ik denk dat het echt goed zou kunnen uitpakken. En zo gewelddadig is het eigenlijk ook nog niet, het lijkt er alleen op dat het gewelddadig is omdat iedereen elkaar kent en ze gaves hebben die de dood van sommige mensen nog erger maakt maar als je het mij vraagt zijn oorlogsfilms gewelddadiger en daar zijn er toch ook vrij veel goede van. En alle goede boeken worden verfilmd, al wordt Gone een serie en is dat vrij anders als een film gezien je meer tijd hebt voor bloederige scènes, zodat luie mensen het verhaal ook kunnen beleven.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mhe ik heb eigenlijk deel 1 t/m 4 gelezen.
    Helaas vind ik dat het na deel twee helemaal uitgemolken wordt en nogal saai.

    Een serie zou ik wel echt geweldig leuk zijn.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vind dat er wel een film van moet komen, maar dan inderdaad voor 16 jaar en ouder.


    26 - 02 - '16

    Ik heb de eerste twee boeken gelezen en vond die echt goed. Aan het derde ben ik ook eens begonnen, maar dat was al een tijd na het tweede en toen kon ik niet meer echt volgen en heb het opgegegeven.
    Ik zie niet zo veel in dit nieuws; sowieso word ik vaak teleurgesteld door verfilmingen van goede boeken en verpest het het beeld van het boek.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.