• Dus een paar dagen geleden kreeg ik een berichtje op tumblr van een anon die me vertelden dat hij/zij een relatie heeft met mijn "vriendje" natuurlijk geloofde ik het eerst niet, tot ze blijkbaar mijn nummer had gevonden en me een sms'je stuurde hierover, ik weet nog steeds niet hoe ze aan mijn nummer komt. Na een tijdje praten met haar blijkt ze een oude vriendin van me te zijn, na een paar uur overleggen wat we zouden doen met de jongen kwamen we op de conclusie dat we hem moesten confronteren. Hiermee zijn we dus naar de jongen gestapt, hij bood meteen zijn excuses aan en zei dat het niet zo had moeten lopen, dat het allemaal een fout was, dat hij het niet had moeten doen. Dan komt hij met de verklaring; "Ik zal moeten kiezen tussen jullie tweeën." Wel allemaal goed en wel, maar ik wou niet dat er nog zo iets zou gebeuren en dumpte hem waarop hij meteen zei dat ik dat niet moest doen en dat het wel goed zal komen. Mijn zo gezegde vriendin had ondertussen al bij zijn moeder zitten zeggen dat ze me niet graag heeft en dat ik een bitch ben en onbeleefd, dat ik blijkbaar al iemand anders gevonden had waar ikzelf helemaal niks vanaf weet en dat ik helemaal niet van hem hou, zijn moeder is best goedgelovig en geloofde haar meteen, wat mij dus al een slechte indruk gaf voor ik haar kon ontmoeten. De jongen heeft geprobeerd zelfmoord te plegen, omdat hij me geen pijn meer wou doen, maar dat is zo een beetje uit de hand gelopen, waardoor hij nu in het ziekenhuis ligt, hij zegt nog altijd dat hij iemand gaat kiezen, maar met zijn moeder die me ondertussen al haat een vriendin verloren en een jongen die alleen aan zichzelf denkt weet ik niet of ik nog wel wil dat hij kiest, ik heb al geprobeerd het uit te maken, maar elke keer wimpelt hij me af. Zijn vrienden vertellen me dan ook dat hij mij wel zal kiezen omdat hij blijkbaar over niks anders praat dan mij en dat hij wel echt vaan me houdt, zijn beste vriend zei dan ook; "Als je echt van de eerste persoon hield, werd je niet verliefd op de tweede." Aangezien ik de tweede persoon ben. Ik weet niet echt hoe dit nu verder moet, h e l p.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:16 ]


    The artist is the kid that survived.

    Voor mij is het simpel. Hij 'bedroog' je, dus ik zou het uitmaken.


    •*• Lululu •*•

    Trolol, dat is een quote van Johnny Depp. Maarruh, ik zou zeggen wat voel je zelf? Vind je 'm leuk; geef hem een tweede kans, zo niet laten schieten die handel.
    Ik zelf zou er niets mee te maken willen hebben en me niet meer bemoeien met die twee.


    The odds are néver in our favor.

    Je wilde het uitmaken, dus blijf daar dan ook bij. Dat je het al meerdere keren hebt geprobeerd en hij het steeds weigert te accepteren lijkt me alleen nog maar een extra reden dat je het juist wel moet doen. Hoe naar deze situatie ook is, je moet niet bij hem blijven uit schuldgevoel, want uiteindelijk zal ook niemand daar gelukkig van worden. Hij heeft je nog steeds bedrogen en je mag soms best eens voor jezelf kiezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Je wilde het uitmaken, dus blijf daar dan ook bij. Dat je het al meerdere keren hebt geprobeerd en hij het steeds weigert te accepteren lijkt me alleen nog maar een extra reden dat je het juist wel moet doen. Hoe naar deze situatie ook is, je moet niet bij hem blijven uit schuldgevoel, want uiteindelijk zal ook niemand daar gelukkig van worden. Hij heeft je nog steeds bedrogen en je mag soms best eens voor jezelf kiezen.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Square schreef:
    Je wilde het uitmaken, dus blijf daar dan ook bij. Dat je het al meerdere keren hebt geprobeerd en hij het steeds weigert te accepteren lijkt me alleen nog maar een extra reden dat je het juist wel moet doen. Hoe naar deze situatie ook is, je moet niet bij hem blijven uit schuldgevoel, want uiteindelijk zal ook niemand daar gelukkig van worden. Hij heeft je nog steeds bedrogen en je mag soms best eens voor jezelf kiezen.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik was al helemaal gek geworden op het moment dat hij zei: 'Ik zal moeten kiezen'. Op dat moment had hij het al verpest, verdere ontwikkelingen kan jij niets aan doen. Jij hebt de juiste keuzes gemaakt. Hij bedroog jou, jij dumpte hem. Logische zet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik was al helemaal gek geworden op het moment dat hij zei: 'Ik zal moeten kiezen'. Op dat moment had hij het al verpest, verdere ontwikkelingen kan jij niets aan doen. Jij hebt de juiste keuzes gemaakt. Hij bedroog jou, jij dumpte hem. Logische zet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Junns schreef:
    Ik was al helemaal gek geworden op het moment dat hij zei: 'Ik zal moeten kiezen'. Op dat moment had hij het al verpest, verdere ontwikkelingen kan jij niets aan doen. Jij hebt de juiste keuzes gemaakt. Hij bedroog jou, jij dumpte hem. Logische zet.


    26 - 02 - '16

    Het enige wat er nu moet verdergaan, is je leven. Hij heeft je bedrogen, dus het beste is dat zijn hoofdstuk gedaan is. Als jij zijn tweede keus bent, dan is hij je niet waard.


    Take me to wonderland

    Ga vervelend tegen die moeder doen, misschien kan ze haar zoon helpen. Block hem op FB, Twitter, msn, mobiel nummer, huisnummer, ALLES. Negeer hem. De jongen is een creep.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife