• Op 25 juli ben ik 16 jaar geworden. Wegens een beperkte toegang op WiFi heb ik de eerste twee weken van mijn vakantie niet online kunnen komen, behalve voor een berichtje op FB via internet - PrePaid en je bent blut - ben ik niet online geweest.
    Maar sinds zaterdag zijn mijn oom en tante in het fijne pittoreske vakantiedurpie in Zwitserland gearriveerd, waar ik inmiddels nu al 11 jaar kom, verblijven ze in een appartementencomplex met WiFi, kan ik weer eens op internet.
    Te laat en wel, maar een verjaarsberichtje op fijn Quizlet kan er best van af. :Y)

    Mocht iemand nieuwsgierig zijn naar cadeaus, dan moet je niet veel verwachten van iemand die graag boeken leest en geen goed verjaarscadeau weet te bedenken. Zes boeken en een cd gekregen, altijd fijn. Ik raad de schrijver Geert Kimpen aan, erg leuke boeken. En voor een licht filosofisch en kort boek is ,,De lijst van al mijn wensen" erg fijn. (: Ik heb Demi Lovato's nieuwe album gekregen, ofschoon ik tot nu toe meer naar Gin Wigmore's album heb geluisterd, die ik mee heb genomen. Ik ga weer offline zo, ciau, Gutentag, Grützie, Auf Wiedersehen en geen idee wat ze in Retromaans hier blaten, maar ik zeg: AU REVOIR. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:08 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HAPPY B-DAY! Heb je geen taart? :<


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    HAPPY B-DAY! Heb je geen taart? :<


    Some people are art and do art at the same time

    Geen taart, alleen twee paar nieuwe schoenen sterk in RABBAT. (:

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:11 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een late gelukkige verjaardag dan maar! (:


    16 - 09 - '17

    Nog gefeliciteerd! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Nog gefeliciteerd. Er is niets mis met boeken voor je verjaardag, trouwens. Er bestaan veel slechtere cadeaus. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Nog gefeliciteerd. Er is niets mis met boeken voor je verjaardag, trouwens. Er bestaan veel slechtere cadeaus. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er was één jarig, hoera, hoera
    Dat kun wel zien dat was zij!
    Dat vinden wij allen zo prettig, ja, ja en daarom zingen wij (ik) blij
    Zij leven lang, hoera, hoera
    Zij leven lang, hoera
    Zij leven lang, hoera, hoera
    Zij leven lang, hoera!
    Honderd jaar te leven
    Honderd jaar te leven
    Honderd te leven in de gloria, in de gloria, in de gloria!

    O, ja Gefeliciteerd. Mag ik nu dan misschien een virtueel stuk je taart?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:23 ]


    Physics is awesome

    xSunshineee schreef:
    Een late gelukkige verjaardag dan maar! (:


    -

    Nog een gelukkige verjaardag!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Gefeliciteerd C:


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Nog gefeliciteerd. Er is niets mis met boeken voor je verjaardag, trouwens. Er bestaan veel slechtere cadeaus. :'D

    Nog gefeliciteeerd. (:


    Do what people say you can't.

    Een late gelukkige verjaardag! En ik weet zelden iets anders dan boeken te verzinnen voor mijn verlanglijstje, maar daar heb ik ook geen probleem mee. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    fallenbadass schreef:
    Nog gefeliciteerd! (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.