• Hoii, ik verveel me de laatste tijd meer. Omdat ik echt wel gewoon al mijn films tienduizend keer heb gezien... En nouja, dan begin je maar te lezen eh. xd

    Wat ik zoek:
    - Harry Potter <3 Ik ben nog niet zo superlang een Potterhead, dus ja. Ik vind het geweldig om een student en leraar [ Severus Snape <3 ] lovestory te lezen. Want die vind ik altijd superleuk! (: &Lucius &Draco <3
    - Lord Of The Rings.
    - Narnia
    - Twilight mag, het zou dan wel de eerste keer zijn dar ik die lees... xd
    - Thg
    - POTC
    - OP, liefst Fantasy.

    ORIGINELE VERHALEN GRAAG.

    Ik kom altijd maar de zelfde saaie verhalen tegen. It's annoying me.

    GEEN
    - 1D. Ik vind ze leuk. Maar haat de fanfic's meestal. Alhoewel misschien dat ik wel Larry enz. lees. Maar die van een meisje en een jongen en blablabla niet.
    - JB. Ik vind hem ook leuk. Maar die fanfic's zijn zowat altijd het zelfde verhaaltje.

    Ik denk dat dat het wel was. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    || Onbekende Personen ||





    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”





    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    -

    "De tijd is om" is een OP (fantasy) van moi (: Verder heb ik nog "Een tweede kans", een OP die ik samen met een vriendin schrijf en raad ik je ook heel erg "Hall of Fame" aan, een Hongerspelen verhaal van twee vriendinnen van me! :'D


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb een THG en een Twilight verhaal:
    Let's Change One Thing || The Hunger Games: Gale biedt zich aan en gaat met Katniss de Arena in.
    The Short Second Life of Diego || The Twilight Saga: Liefdesverhaal tussen Bree en Diego.

    Korte samenvattingen, maar ik zit op mijn mobiel en dat gaat wat irritant :p

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 20:10 ]


    :)

    Ik heb wel wat voor je, denk ik. (:


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich




    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten/zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: Hoe komen we weer terug?
    De vijf leerlingen zijn op elkaar aangewezen, terwijl ze nooit een vriendschappelijke band hebben gehad. Kunnen ze elkaar vertrouwen en tezamen een weg vinden om terug te keren naar hun geliefde toverschool? Wil iedereen wel terug?
    Al gauw ontdekken ze dat een van hen een schatkaart in bezit heeft; een rol perkament die veel strijd teweegbrengt. Laten ze zich tot een avontuurlijke reis verlokken of blijven ze kniezend zitten wachten op een wonderbaarlijke terugkeer?
    Uiteindelijk meert iedereen op de Zeeduivel aan, ieder om eigen redenen: een onstilbare honger naar goud, een avontuurlijk vooruitzicht, de angst om alleen achter te blijven, de aantrekkelijke dochter van de kapitein… samen slaan ze de handen ineen en trotseren de woeste golven. Kunnen ze zich weerbaar opstellen tegenover de barbaarse piraten of worden ze als lafaards bejegend en over boord gekieperd?

    I stand here alone on the bow of the ship
    Counting the hours 'til I die
    Abandoned to fate with no chance of return
    I raise up my fist to the sky
    But know that these days were the best of our lives
    And nothing can take that away
    So when we are dead we will all meet again
    And fight to the end of our days

    - HP fanfictie
    - Avontuur, romantiek
    - Hoofdrollen: Cho, Matthias, Draco, Lindsay en George.


    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…
    x Hoofdrollen: Aenea, Fred, George & Draco
    x Komt niet overeen met de feiten

    NB. Hier zit trouwens wel wat Sneep+leerlinge in. ;]



    "They are the guardians of hope and wonder, the keepers of magic and dreams."



    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoener binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?




    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    Some love just isn’t meant to be.
    Or is it just an excuse?
    Is it a lack of courage?

    *Hobbit/Thorin fanfictie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gellert Grindelwald + Albus Perkamentus
    Link in plaatje



    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.



    Mystery

    Negentien jaar na de val van Heer Voldemort, stappen de kinderen van Harry, Ron en Hermelien op de Zweinsteinexpres. Vervolgens lijkt het erop dat de geschiedenis zich weer begint te herhalen, of is dit een nieuwe vijand? Aan wie is het om dit nieuwe kwaad te gaan bestrijden? Misschien is het aan de nieuwe generatie Potters om in de voetsporen van hun vader te treden. Of kunnen ze het niet alleen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Little Sunshine Boek 1 (Twilight)
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=111608

    We wonen nu al een aantal jaar hier in York,
    dat licht ergens in Engeland.
    Als ik het niet verkeerd heb aan de oost kant van Engeland.
    Veel bos en natuur.
    Daar begint een spannend maar onverwacht verhaal.
    Emmet ging jagen en kwam na een paar uur terug met een meisje.
    Jasper en Alice waren met ze twee al een paar dagen weg, ze wouden even alleen zijn, nu ze terug kwamen hadden zij een klein meisje bij hun.
    Wil je meer weten wat er gebeurt, dan kan je het alleen maar lezen.


    Van Girl89 and JacobXMy

    Binnenkort ook een nieuw story De vergeten kinderen (Twilight) van TwilightMiss Girl89 and JacobXMy


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    •Written in dutch, Spoken in english
    •Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.



    We're not the ones making choices
    Their the ones making the wrong choices for us.



    Full English
    Contains strong language
    No +16
    Draco Malfoy
    Soundtrack 1 & 2
    Written by DarkMark


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lees je ook anime verhaaltjes? Zo ja ik heb er een:

    nobody likes me

    Het ergste dat er kan gebeuren is mij overkomen. Mijn vader stierf en mijn moeder liet me achter. Ik was pas 6. Midden in het bos werd ik alleen gelaten. Als ik dit verhaal vertel zeggen mensen vaak:"geloof je nog wel in de liefde" ik vertel je. Ik geloof er niet meer in. Liefde is slechtst een illussie....


    Stay strong

    http://www.quizlet.nl/stories/120017/obsessed-about-blooda-vampire-story/

    Wat zou jij doen? als er ineens wordt verteld dat je een vampier bent? dat je mensen kan doden? dat je onsterfelijk bent?

    Er is een meisje ter wereld gekomen, maar dit kind is niet normaal. Eens in de driehonderdduizend jaar wanneer alle planeten op één rij staan, wordt er een vampierbaby geboren. Een Pacem. Deze vampiers zijn bedoeld om oorlogen te winnen en de vrede te behouden tussen de vampiers, heksen en weerwolven. Maar als veertien-jarige ben je niet klaar om een oorlog te winnen. Ze zal trainen, vechten en keuzes moeten maken.
    Één meisje, één oorlog, één liefde en vijf meesters...

    [Obsessed about blood] een verhaal met spanning, fantasy, drama en romantiek.

    Xxx

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 12:03 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik heb een Engelse OP.
    Klik.

    http://www.quizlet.nl/stories/26118/you-are-my-destiney-now--harry-potterstories/

    Mijn storie is sinds 30 juli online gezet en bevat nu al 10 delen.
    Ik probeer elke dag een deeltje online te zetten. Dit verhaal gaat over een meisje die speciale toverkrachten bezit, zonder dat ze het zelf beseft. Als haar stiefvader op een dag haar erg toetakelt, dreigt het dan ook fataal af te lopen. Zal er op tijd een redding zijn, zal ze ooit iemand vinden die om haar geeft? En vooral, zal ze ooit haar echte vader vinden die ergens nog rondloopt op de wereld.

    Het is een verhaal die het verhaallijn bevat van de beroemde films 'Harry Potter', waarbij ik een extra personage heb bijgevoegd.
    Hopelijk vinden jullie hem goed genoeg om hem te lezen

    x Mysterieus x


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik heb een heleboel HP fanfic over van alles en nog wat. Het is geen Snape/leerling, maar als je toch een kijkje wilt nemen, is hier een complete lijst. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.




    The Lost Citizen.


    What would happen when two extremes clash?
    These moments of impact, these vital moments mold us into ourself. Into the person we choose to be.

    They strayed the earth, looking for the last pieces of good left behind.
    They were in this together, but evil tore them apart and swung them back into the skies; the angels, that ones were one with us.




    x Geschreven in het Nederlands;
    x Soundtrack.;
    x Bevat mythologische wezens.






    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.


    The odds are néver in our favor.

    Deze en deze zijn 2 zeer mooie stories (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried