• Zoe noch Alfie heeft toegegeven dat Zalfie echt is, hoewel er wel iets gevonden is waardoor er een grote kans is dat het echt is
    Superveel gebeurd op één dag! Kennen jullie (een paar van) deze Youtubers en wat vinden jullie ervan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hmm... Onision is de enige die ik hiervan ken geloof ik. :'D
    Zijn situaties zijn altijd zo fucked up (vind ik dan).

    Draculea schreef:
    Hmm... Onision is de enige die ik hiervan ken geloof ik. :'D
    Zijn situaties zijn altijd zo fucked up (vind ik dan).


    i put the fun in funeral

    Ik ken ze allemaal en ik hoop het allemaal maar volgens mij gaat het nooit gebeuren


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb het even naar een beter subforum geplaatst. ^^

    Ik ken geen van allen. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen en dat een apocalypse te overdreven is. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    SeaWaves schreef:
    Ik ken ze allemaal en ik hoop het allemaal maar volgens mij gaat het nooit gebeuren

    Het is allemaal al gebeurd, Tumblr. staat er ondersteboven van!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Scandal schreef:
    Ik heb het even naar een beter subforum geplaatst. ^^

    Ik ken geen van allen. Dus ik denk dat het wel mee gaat vallen en dat een apocalypse te overdreven is. =P

    Dankje :3
    Als fan zijnde zijn dit best grote dingen die gebeurd zijn, maar ik denk dat je daarvoor er echt in moet zitten, haha


    If a writer falls in love with you, you can never die

    SHOEEEEEEEEEEEEY (dance)


    Searching heavens for another earth

    Ik snap er helemaal niets van, eigenlijk. Vooral omdat ze rare woorden gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Dafuck is this?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alleen Jack en Finn [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb echt medelijden met Jim, omdat het zijn vlog was waardoor het hele 'Zalfie' gebeuren begon. En de rest kijk/ken ik niet, dus daar kan ik niks over zeggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ZALFIEEEEEEEEEEEE IEHFOEUGFODU. Echt omygod, ik hoop zo dat het waar is en aangezien Jim zijn vlog verwijderd heeft waarin het bewijs te zien is, denk ik wel dat het waar is, damn. Toen Zoe die boyfriend tag plaatste, dacht ik serieus dat het bekend werd gemaakt, maar nee hoor - was het Tyler Oakley, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Van de meeste heb ik wel eens wat gehoord, maar ik ken eigenlijk alleen Troye, Jack, Finn, Dan en Phil. Dat Dan en Phil weer thuiskomen vind ik er eigenlijk wel grappig bijstaan tussen al die andere dingen. Beetje een anticlimax na iets over mishandeling en een aankondiging van een baby. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik versta er helemaal niks van... Iemand die de vertaling wilt posten?(a)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik versta er helemaal niks van... Iemand die de vertaling wilt posten?(a)


    Het gaat over allemaal verschillende YouTubers waar vandaag iets mee is gebeurd. ^^ Dan en Phil zijn weer thuis, Jack, Fin en Grace hebben samen een filmpje gemaakt, etcetera. Maar als de namen je niets zeggen, is het waarschijnlijk ook niet zo erg als je niets snapt van de rest. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan