• Waar moet in godsnaam zo een topic?

    Hoi hoi, ik heb de eReader prs-T3 van Sony en had een vraagje. Ik heb er nogal wat boeken op staan en vroeg me af of je ook mappen kunt maken, want alles staat nu gewoon doodleuk op alfabetische volgorde, maar dat is niet erg handig. Dus heeft iemand enig idee? Want op internet kon ik het nergens vinden.

    Met dank aan Natsukashii hier de uitleg hoe het moet:


    Als je het startscherm hebt, dan moet je op "boekenplanken" klikken. Bij mij linksboven in staat "boeken", daar op klikken en dan krijg je "boekenplank kiezen". Klik dan op collecties. Rechts boven in staat een icoontje (drie boeken met een plusje erbij) daarop klikken en dan kan je een nieuwe collectie maken. Vervolgens ga je naar standaardcollectie en klik je op het menu knopje en dan moet je kiezen voor organiseren naar collectie. Vervolgens kies je de bestemming van de collectie en hierna krijg je de lijst met boeken die in je standaardcollectie staan en kan je gewoon aanvinken welke je in de andere selectie wilt hebben.

    [ bericht aangepast op 26 april 2014 - 13:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry, maar zelf heb ik daar geen weet van. Anders had ik je geholpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zelf de prs-T2 van Sony, dus ik denk dat het bij jou hetzelfde werkt.

    Als je het startscherm hebt, dan moet je op "boekenplanken" klikken. Bij mij linksboven in staat "boeken", daar op klikken en dan krijg je "boekenplank kiezen". Klik dan op collecties. Rechts boven in staat een icoontje (drie boeken met een plusje erbij) daarop klikken en dan kan je een nieuwe collectie maken. Vervolgens ga je naar standaardcollectie en klik je op het menu knopje en dan moet je kiezen voor organiseren naar collectie. Vervolgens kies je de bestemming van de collectie en hierna krijg je de lijst met boeken die in je standaardcollectie staan en kan je gewoon aanvinken welke je in de andere selectie wilt hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Even mijn topics. Dit vind ik ook wel handig


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg je bent een held!! Het leek me al gek dat er niet zoiets op zou zitten. Hlaha en ik maar zoeken naar "mappen" terwijl het "collecties" heet. Damn, dit is echt fijn (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik had er eerst niet eens over nagedacht dat er zoiets op zou kunnen zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered