• Nou komt me andere buurvrouw binnen bij me met een jonge vogeltje, ze kan slecht zien en dacht dat het vogeltje dood was, dus ik pak het vogeltje over en kijk er na, maar het leefde nog. Dus ik zei zo nou hij is verschijnlek gewoon in schok geraakt, want ik aangevallen door een kat van de buurvrouw.
    Dus ik het vogeltje in een bakje gelegd, hij bleef rustig liggen en ik kon hem gewoon aaien, dus het vogeltje begonn weer beetje op te leven.
    Dus ik zei we gaan naar het vogel asiel toe, met een andere buurvrouw die heeft een auto, wij erheen begon het vogeltje heen en weer te lopen. Dus zegt me buurvrouw de boven buurvrouw van mijn naaste buurvrouw, doe de deksel omhoog, en jaa hoor vliegt het vogeltje weg. Ik zo gelukkig maar dat ik hem niet in het kooitje heb gelegd, anders zat ie nu nog opgesloten tot er iemand kwam om de vogels te voeren en kijken of er nieuwe bij komen.

    Dat maak ik weer mee.. Gelukkig heeft het een goede eind gehad.

    Wie heeft dit ook meegemaakt?


    Ooh ja ik heb nog een foto van gemaakt.
    Dit is het arme vogeltje die gepakt is door een kat, gelukkig mankeerde er niks aan hem, was enkel maar in schok.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 20:35 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wij hadden ook een keer gewonde vogel, een kauw. Die was ook aangevallen door een kat en door andere vogels, die hebben we ook naar de vogelopvang gebracht en gelukkig was hij daar in goede handen! Het voelde wel goed om dat vogeltje te helpen, had heel de dag het gevoel dat ik een goede daad gedaan had. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wij hadden ook een keer gewonde vogel, een kauw. Die was ook aangevallen door een kat en door andere vogels, die hebben we ook naar de vogelopvang gebracht en gelukkig was hij daar in goede handen! Het voelde wel goed om dat vogeltje te helpen, had heel de dag het gevoel dat ik een goede daad gedaan had. :$


    Aahw ja ik heb ook zo gevoel ben ik toch trots op mezelf dat ik het vogeltje heb proberen te redde hihi, gelukkig was ie alleen maar erg geschrokken en toe er waren vloog is zo uit het bakje vandaan.. Deed me ook erg goed.

    Aahw arme vogeltje, die had minder geluk gehad.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.