• Als je een quiz hebt kan je misschien een kudo knop hebben en misschien ook een knop voor als je de quiz niet zo leuk vond. Wat vinden jullie daarvan of ben ne er niet mee eens?


    I'm a girl in the world

    Waarom dat nu weer? Dit is geen YouTube.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee doe maar niet, dat vind ik echt iemands zelfvertrouwen naar beneden halen als er veel 'dislikes' zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    Nee dankje. Q begint al teveel op YT / FB te lijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er is al een kudo knop voor quizzen, en als je het niet leuk vind geef je hem geen quizzen, bovendien staat onderaan de pagina een beoordeling-met-sterretjes-gedoetje dus dan kun je daar ook nog aangeven dat je het niet leuk vind.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Er is al een kudo knop voor quizzen, en als je het niet leuk vind geef je hem geen quizzen, bovendien staat onderaan de pagina een beoordeling-met-sterretjes-gedoetje dus dan kun je daar ook nog aangeven dat je het niet leuk vind.


    -

    Father schreef:
    Nee dankje. Q begint al teveel op YT / FB te lijken.


    Het wordt nog veel facebookeriger, want ik ben er vrij zeker van dat Rutger in een eerder soortgelijk topic vertelde dat hij iets als like knopjes wilde implementeren 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    BlackAlpha schreef:
    Er is al een kudo knop voor quizzen, en als je het niet leuk vind geef je hem geen quizzen, bovendien staat onderaan de pagina een beoordeling-met-sterretjes-gedoetje dus dan kun je daar ook nog aangeven dat je het niet leuk vind.
    Maar dat werkt niet meer. ;(


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    het lijkt me niet heel nodig.
    Maar ik denk dat we hier niet bang moeten zijn voor veranderingen:P.
    Het is altijd leuk als er iemand met nieuwe ideeën komt;).
    (Ik vind dat het idee wel heel snel omlaag gehaald word, je hoeft het niet perse mee eens te zijn maar tja).


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Bubbelien schreef:
    het lijkt me niet heel nodig.
    Maar ik denk dat we hier niet bang moeten zijn voor veranderingen:P.
    Het is altijd leuk als er iemand met nieuwe ideeën komt;).
    (Ik vind dat het idee wel heel snel omlaag gehaald word, je hoeft het niet perse mee eens te zijn maar tja).


    Dit is waar maar quizlet moet niet het nieuwe hyves/facebook van Nederland worden hé:)


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dit is waar maar quizlet moet niet het nieuwe hyves/facebook van Nederland worden hé:)


    Daar heb je een puntje ja:')


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Meh, zorgt denk ik alleen voor negativiteit.


    Tijd voor koffie.

    Toen de kudo's er net waren was er al eens een soort min-kudoknop (in ieder geval voor de stories, volgens mij waren er toen nog geen kudo's voor quizzen) maar die is weggehaald. Ik weet niet precies waarom, maar als het er ooit al eens was en het is verwijderd, zal het waarschijnlijk niet weer terugkomen.

    Sowieso ben ik eigenlijk tegen. Een kudoknop is leuk, want het is positieve feedback, maar stemmen tegen kunnen erg demotiverend werken. Als je de quiz niet leuk vindt, kun je beter wat opbouwende kritiek achterlaten in een reactie dan anoniem op een knopje te drukken dat aangeeft dat je er niets aan vindt. Daar heeft de quizmaker stukken meer aan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee doe maar niet, dat vind ik echt iemands zelfvertrouwen naar beneden halen als er veel 'dislikes' zijn.


    Whut

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee doe maar niet, dat vind ik echt iemands zelfvertrouwen naar beneden halen als er veel 'dislikes' zijn.


    Ja , precies !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    CURLYMONSTER schreef:
    Nee doe maar niet, dat vind ik echt iemands zelfvertrouwen naar beneden halen als er veel 'dislikes' zijn.


    26 - 02 - '16