• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    Het lukt niet om Credits te kopen :C


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zet nooit iets in de spot. Ik heb nu één verhaal online, maar ik schrijf er toch nooit aan
    Dus ik doe het eigenlijk voor de smileys en zodat ik eerder mijn username kan veranderen hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zal ff vragen aan Lily hoe die het heeft gedaan voor mij (gsm)
    Gaat een duur belletje worden naar me eigen telefoon -Ik heb 2 iphones 1 voor Engeland/Schotland en een ander voor Nederland.-
    En Lily waakt over mijn iphone -Als ik terug kom heb ik er weer tig app's op (bat)-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    BAM!!! Ik spam (clown)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cd ik ook


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (banana)

    Die banaan laat mij denken aan een vieze pedo :W


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahaha, mij doet hij denken aan George (:


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    george de vieze pedo :'D
    Nee ff serieus xD
    Hij laat mij ook wel weer denken aan george maar zijn bewegingen aan een vieze pedo :'D(bloos)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, Geotge en een vieze pedo xd

    Hahaha, ik voel me echt als een obsessed fan. Ik wil nog een Union J t-shirt. Degene die ik nu heb draag ik nog net geen 24/7

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 14:07 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil een Onesie :'D
    En als ik die niet krijg voor mij verjaardag koop ik hem erna :"D
    Ik wil geen shirt :'D Die zal ik alleen dragen als ik liefdes verdriet heb :'D(pirate)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik wil ook een onesieeee


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Moet je sparen ^^*O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik mag er geen kopen ):


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wel. Want het is mijn geld. Niet van hun -anders had ik nu nog steeds een oude veroeste acer laptop en had ik nooit een Mac en een Macbook gehad :'D-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Echt he, ik werk er zelf voor hehehe


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf