• Hier kun je praten over alles wat niet of wel met de RPG te maken heeft. Onzin, of nja van alles gewoon xp


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    16 - 09 - '17

    M'n ouders en broer kijken t ook wel, maar voor de rest ken ik amper mensen die van horror houden xp


    16 - 09 - '17

    Dinoshell schreef:
    Of 'One missed call'


    O dar ken ik nog een grappig verhaal van xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn broer en broertje kijken wel, maar mag nooit kijken van mijn ouders hahaha


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    JamesPotter schreef:
    (...)

    O dar ken ik nog een grappig verhaal van xd
    Tuduu tuduuum, tuduuduuuum
    Tell me *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Dinoshell schreef:
    (...)Tuduu tuduuum, tuduuduuuum
    Tell me *O*


    Me too*O*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dinoshell schreef:
    (...)Tuduu tuduuum, tuduuduuuum
    Tell me *O*


    Mijn vriendin ging die film kijken en haar vriendje wist dat. Hij veranderde haar ringtone in het deuntje van die film en toen de film was afgelopen, belde hij haar. Zij schrok zich half dood en gooide haar mobiel zo ver mogelijk weg. Ik lag echt in een deuk toen ik dat hoorde. Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hahaha


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Mijn vriendin ging die film kijken en haar vriendje wist dat. Hij veranderde haar ringtone in het deuntje van die film en toen de film was afgelopen, belde hij haar. Zij schrok zich half dood en gooide haar mobiel zo ver mogelijk weg. Ik lag echt in een deuk toen ik dat hoorde. Xd


    Hahahaha xD

    Arme mobiel(gsm)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zou echt zo bang zijn


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou eerst heel hard lachen. Daarna om me heen kijken en daarna op en neer springen xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ach ja, ze is nog niet dood xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha :W

    Zit te bedenken wat voor eerste opdracht.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Welke opdracht?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Welke opdracht?


    16 - 09 - '17

    Voor mijn wedstrijd die ik wil gaan organiseren. ^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial