• Hey allemaal, ik ben opzoek naar leuke stories! Ik zal ze allemaal lezen en behalve als ik ze niet echt leuk vind zal ik sws abo nemen, maar dan moet jij ook even mijn verhaal lezen en abo nemen. Nouja als je m leuk vindt :P

    Eisen:
    - Fanfics mogen mits ze echt goed zijn
    - Er moet flink avontuur in je verhaal zitten
    - Fantasy of ScienceFiction!! :D (hoeft niet perse xd)
    - Horror vind ik ook vet gaaf!


    Dit is OP, Sci-Fi en Avontuur, met soms een vleugje horror erin :D
    The girl with the gun



    Gaïana Wyntes wordt in een soldatenkamp geplaatst, om te worden klaargestoomd voor het grote gevecht tegen de Spineless, een enorm buitenaards volk dat de aarde probeert te overmeesteren. Ze hebben al 3 continenten te pakken, en de overige 4 werken samen om een groot leger te ontwikkelen. Als het zover is, en alle soldatenkampen samen komen, begint de strijd. Worden de Spineless verslagen, of zal de aarde vanaf nu nooit meer een dag van vrede kennen?


    My shadow's the only one that walks beside me ~~ Billie Joe Armstrong :3

    Je verhaal klinkt leuk! ik ga kijken! (:

    Ik heb drie HP-fanficties en 1 hobbit fanfictie, die zijn op me profiel te vinden. (:

    En ik denk en hoop dat je onderstaande wat vindt, er zit veel spanning en avontuur in en in het volgende deel komen ook wel horrorstukjes. Hij heeft al wel heel veel hoofdstukken, maar dan kun je lekker vooruit. Binnenkort ga ik beginnen met het posten van het tweede deel. Er zijn maar weinig actieve lezers dus je hebt veel inspraak in de frequentie van posten etc. :'p


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Every villain is a hero in his own mind.



    The Revenge Of The Hand.
    A Lord of the Rings story!
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten worden opnieuw gevraagd om naar het dorp Bree te komen en in actie te komen. Alsof het al niet erg genoeg is, word een groot leger van Agandaûr gespot. Duizenden Orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The South, has just begon.


    »»Genres««
    •Fantasy
    •Actie
    •Fanfiction
    •Advontuur


    Whut



    "She said to me, forget what you thought, 'cause good girls are bad girls that haven't been caught."



    One same school
    One same project but,
    Two different ways,
    Two different persons,
    Two unpredictable different persons


    Abbigail Moore
    Soundtrack
    •Written in Dutch
    •Spoken in English
    •One direction doesn't exist


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    World War : Planet Earth




    A chapter closed another opened.
    In the name of humanity. Liberty
    Evil will never stop,
    but evil will never close my eyes
    until the morning light
    - lopend verhaal nog maar net begonnen
    - fanfiction + sciencefiction ( vind het zelf ook een hele leuke combinate, eigenlijk zijn al men verhalen zo. xD )
    - want more? ---- http://www.quizlet.nl/stories/122093/world-war--planet-earth--avengers-story-/



    Predators



    Ze komen terug
    Je kunt ze niet zien
    Ze ruiken je angst
    Je kan je niet verbergen
    De jacht is geopend
    Bid


    - afgelopen verhaal
    - Fanfiction, Actie, Sci-Fi
    - klein stukje -
    De wezens sprongen boven hen en hieven beiden een vlijmscherp vangnet vast. Die ze loslieten bovenop Ronou. Schreeuwend begon hij in het wild te schieten. Waarop de anderen verbaasd opkeken. ‘ WHAT THE FUCK GEBEURT ER!!!’ schreeuwde hij en voelde hoe de draden door z’n vlees boorden en straaltjes bloed lieten ontsnappen. ‘ MARK PROBEER HEM TE BEVRIJDEN MET JE MES PONCHO GA OP DE UITKIJK STAAN!!!’ beveelde Dirk en hoorden een raar ratelend geluid. Geweerschoten vielen vlak naast Dirk die roepend begon te schieten. ‘ MEN MESSEN ZIJN GEBROKEN WAT IS DIT VOOR DRAAD?!!!’ de wezens kwamen tevoorschijn en schoten Ronou dood. ‘ AANVALLEN!!!’ schreeuwde Dirk en schoot naar het wezen.
    Poncho draaide zich om en zag hoe een ander wezen in één ruk z’n geraamte langs z’n rug eruit trok. Poncho rende naar Mark en trok hem mee aan z’n arm. Het wezen keek z’n kompaan aan en knikte
    .

    - want more?
    http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators--avengers-story-/


    The Battle For Earth



    men leven was altijd gewoon geweest. Ik was een braaf kind en hield van men ouders. Ik had niets te vrezen voor het leven alles was zo simpel… maar soms moet je gewoon de dobbelsteen rollen… ik werd vroeger van het ene gekkenhuis naar het andere gesleurd… heb vreemde vogels meegemaakt die men hele leven lang zal koesteren…. soms is overwinnen niet alleen vechten om het geen wat je hebt, soms is overleven ook vertrouwen en bouwen op de mensen om je heen. wees daarom niet verborgen achter dat masker maar toon wie je echt bent. want alleen jij bent een uniek wezen...
    en soms is liefde niet alleen gemeen, het is een beleefd ding dat klopt aan de deur en je daarna overvalt. het is alleen een kwestie van laat ik het binnen of niet? en dan val je in de liefde die je nooit zou denken... Ik kijk uit naar morgen, ‘

    - Jade Slatherine


    - Fanfiction, Actie, Avontuur
    - afgelopen
    - want more ?
    http://www.quizlet.nl/stories/108813/the-battle-for-earth--the-avengers/

    The Winter Soldier



    Don't be afraid to do some mistakes, cuz sometimes you must roll the dice - Jade Slatherine

    - afgelopen
    - Fanfiction, Actie, Sci-Fi
    want more?
    http://www.quizlet.nl/stories/101746/the-winter-soldier/

    - klein stukje -

    Loki en The Joker liepen onopgemerkt langs de strijders voorbij. ‘ en ik wou net de taart gaan halen.’ Zei Logan pal voor hun neus. ‘ waar denken de heren naar toe te gaan?’ ‘ ach toe nou.’ Zei Loki en vuurde een krachtstaal naar hem toe die hij meteen afweerde met z’n klauwen. ‘ nog één keer en dan zal ik eens slaan.’ Zei hij. ‘ hulp nodig?’ zei Starshot en verhitte alvast haar lichaam.
    ‘ een vurig type, laten we even snel voor afkoeling zorgen.’ Zei Loki en teleporteerde zich vlak achter haar en sloeg z’n handen keihard tegen haar hoofd aan waardoor ze bewusteloos neerviel. Grijnzend greep the Joker naar z’n pistool en schoot een kogel naar Logan die terecht kwam in z’n hoofd. Even deinsde hij achterruit maar spuwde al snel de kogel opnieuw uit. ‘ vriend, geef je over. Nu het nog kan.’ En mepte hem keihard tegen z’n kin aan.
    Vlug greep hij hem stevig vast bij z’n schouders en sloeg hem met z’n kop hard tegen de ijzeren balken aan. lachend keek Jack hem aan. ‘ ik kan dit de hele dag volhouden.’ zei hij. ‘ ik ook, maar ik leef nu eenmaal op een druk schema!’ zei Logan en wierp hem meteen door het gat naar buiten. Opeens deed een harde windvlaag iedereen achteruit deinzen. Het was Stom die Lady Fade even deed afkoelen. Ik greep Lady fade stevig vast, haar armen waren kon ze niet meer bewegen en gooide haar weg in de glazen bol, sloot de deur en duwde op het rode knopje op het bedieningspaneel. Een groot gat vormde zich onder de bol de steunders lieten los, met een kracht viel de bol naar beneden en automatisch sloot het gat zich.
    Kreunend zette Razzle zich overeind en keek omzich heen. Grommend hief hij z’n handen in de lucht en had iedereen nu in z’n macht. ‘ ok mensen, het feest is voorbij.’ Zei hij. ‘ ik had hem harder voor z’n kop moeten slaan.’ Zei Kaliophe. ‘ eerst en vooral..’ en keek in Kaliophe haar richting. ‘…gooi ik jouw naar buiten.’ En sloeg haar met z’n kracht door het gat naar buiten. ‘ NEEEE!!!’ schreeuwde Thor. Al snel volgde Phorus Kaliophe en ving haar behendig op.
    ‘ bedankt men vriend.’ Zei ze. Phorus bracht haar in veiligheid vlak naast het gat
    .



    The Matrix Of Leadership




    Loki wordt terrecht gesteld op Asgard en ontsnapt net aan de doodstraf, in plaats daarvan stuurt Odin hem naar Amissa de verlaten sector en hoogst beveiligde
    gevangenis van het universum.
    maar er is nog een deal af te handelen...
    de Chitauri neemt Loki mee en samen gaan ze met de matrix of leadership hun horizonen vergroten...
    Thor reist naar de aarde om Nick Fury te waarschuwen en de Avengers komen opnieuw bij elkaar om voor eens en altijd met Loki af te rekenen, het team is niet opgewassen tegen de Matrix en Nick schakkelt de hulp in van een lang bewaard geheim
    ...


    - afgelopen
    - Fanfiction, Actie, Sci-Fi
    - want more?
    http://www.quizlet.nl/stories/98596/the-avengers-2--matrix-of-leadership-/


    Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore

    Secret Danger



    Every family has a story, Welcome to ours..


    (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 13:49 ]


    Dance like nobody's watching'

    Possessed by The Oracle

    "It's like I was possessed and I couldn't control my own body ..."



    It all began on a cold winterday in New York when Luke in a possessed trance stabs an innocent man to death in a restroom of a small diner ...



    Based on a game
    Full Dutch
    Sometimes English keywords
    Contains strong language
    Contains violence
    A chapter a week
    By xSunshineee

    Angelina Jolie as Inspector Clara Victa
    Chris Tucker as Inspector Tyrone Macomsen
    Jude Law as Luke Kaps
    Guy Pearce as priest and Luke's brother Marc Kaps
    Anthony Hopkins as The Oracle
    Kate Winslet as Luke's ex Steffani Hayne
    Halle Berry as Tyrone's girlfriend Sandra Mabe
    Bailee Madison as The Indigo Child
    Judie Dench as psychologist Aggy


    16 - 09 - '17

    A Pirate life for me



    Nog geen week geleden hebben piraten Port Royal aangevallen, Families en vrienden zijn uit elkaar gerukt. Mannen werden meegenomen om deel te worden van de bemanning, vrouwen achterlatend met de kinderen. Huizen en kerken zijn verwoest, overal waar ik kijk liggen doden en rommel.
    Gek genoeg ben ik niet bang voor ze, integendeel. Ik, Catherine Duncan, dochter van een nette koopman, houd niet van manieren maar van avontuur, ben ik dan wel echt hun dochter?

    Fanfiction over Pirates of the Cariben :]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 12:35 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Misschien moet je mijn verhaal lezen hij is echt nog niet af! Het avontuur is een beetje net aan het beginnen het gaat over katten en het heet De Ontdekking!


    You dare to gaze upon me?

    Hee,
    Het verhaal heet double trouble.
    Het verhaal gaat over een tweeling die al jaren lang met een geheim loopt voor de buitenwereld.
    Iedereen denkt dat er maar één Olivia Grace Field is, maar wat als er ineens twee van zijn..
    Kunnen zij hen geheim kunnen houden?
    Proloog staat online.
    double trouble • Harry Edward Styles



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®



    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles

    klik


    -



    Gabora is een land tussen hemel en aarde. Een land dat je niet met het blote oog kunt zien, maar als je genoeg fantasie en genoeg kracht hebt kun je een kleine sprankeling van het land zien.
    Vier meiden van dezelfde leeftijd werden in dat land geboren, maar het was oorlog en de ouders brachten hen naar weeshuizen op aarde.
    Uiteindelijk zouden ze erachter komen dat er een kwaadaardige vijand op ze wacht. Maar kunnen de meiden haar verslaan.

    The legends of Gabora

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:12 ]


    Vampire + Servant = Servamp




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al een tijdje gestart, nu op ongeveer 18 hoofdstukken!
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : KLIK!

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart! Nu ongeveer 4 hoofdstukken
    - Lengte hoofdstukken: 500-1000 woorden
    - Ik activeer nieuwe hoofdstukjes zo snel als ik kan!
    - de link: KLIK!
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart! Versie 1 heeft zo'n 16 hoofdstukken, versie 2 heeft er al 6! :)
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    Ik hou niet zo van sci-fi en horror, dus ik denk niet echt dat jou verhaal iets voor mij is :X Sorry..
    Xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik heb twee fantasy stories:

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?

    Sons of war



    2 prinsen

    1 noodlot



    In het bedreigde koninkrijk Fenea wordt de jonge prins Bredan geboren. Terwijl wij hem en zijn broertje Faellan volgen op hun levenspad, wordt het duidelijk dat er iets groots wacht voor de jongens.
    Maar voordat het zover is, moet Bredan nog leren. Zal Bredan Fenea kunnen redden of zal hij door zijn eigenzinnigheid een ramp veroorzaken?


    Rest in Peace, Son of Gondor


    Beschrijving
    Macy Gilbert was fascinerend. Ze was onweerstaanbaar mooi en had een elegantie die werkelijk iedereen versteld deed staan. Toch was ze altijd al een buitenbeentje geweest. Vele verhuizingen volgden, waarbij ze na de dood van haar ouders ook nog eens terecht kwam in Mystic Falls. Vanaf toen veranderde alles. Macy had nooit gedacht dat ze iets speciaals had. Ze trok hiermee verschillende mensen aan – waarvan ook mensen die eigenlijk helemaal niet menselijk bleken te zijn. Vele geheimen moesten bewaard blijven, en vele gevaren moesten uitgesloten worden. Het werd een spel van leven en dood, waarbij de liefde een grotere rol speelde dan ze ooit voor ogen had gehouden.


    [url=http://www.quizlet.nl/stories/84787/the-scent-of-




    blood/]The Scent of blood[/url]
    Geïnspireerd op The Vampire Diaries
    Fantasy, Thriller en Romantiek
    Nederlands geschreven
    Geschreven door xMythology


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.