• Okee, dat lijkt me wel duidelijk? :).
    (voor de topics en polls is het misschien niet zo hard nodig, hoewel... Je kan toch ook reacties plaatsen op polls en topics, dus waarom geen kudo's?)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zie niet in waarom het nodig is eigenlijk, en zeker niet bij topics.


    To infinity and beyond •

    Omdat topics niet 'om ter best' bedoeld zijn. Als je iets wilt delen met anderen kun je een topic aanmaken, wat ook wil zeggen dat je iets erg vertelt. Ik vind het dus niet echt passen om daar kudo's voor te gaan geven. Op wat eoordeel je dan? Gezelligheid? Interessantheid? Humor?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij topics lijkt me alleen maar onhandig. Voor gedichten kan ik me het wel voorstellen, maar het nut bij polls zie ik ook niet echt in...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Bij topics lijkt me alleen maar onhandig. Voor gedichten kan ik me het wel voorstellen, maar het nut bij polls zie ik ook niet echt in...

    +leuk! Maken we gelijk Daarvoor ook een top.xD

    Gedichten:voor
    De rest: tegen


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee, want dat zou betekenen dat er nog meer toppen zouden komen en daar is geen plaats voor. Een leuk idee, maar niet haalbaar vanwege plaatsgebrek.


    Let the Night embrace you

    Voor gedichten wel. Voor polls en topics vooral vind ik het nogal overbodig.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 18:24 ]


    -

    Sagitta schreef:
    Nee, want dat zou betekenen dat er nog meer toppen zouden komen en daar is geen plaats voor. Een leuk idee, maar niet haalbaar vanwege plaatsgebrek.



    Gewoon zonder top?:)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    Bij topics lijkt me alleen maar onhandig. Voor gedichten kan ik me het wel voorstellen, maar het nut bij polls zie ik ook niet echt in...


    Pretty is just a pretty word.

    Wiarda schreef:
    Bij topics lijkt me alleen maar onhandig. Voor gedichten kan ik me het wel voorstellen, maar het nut bij polls zie ik ook niet echt in...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Martenvilijn schreef:
    (...)


    Gewoon zonder top?:)

    Maar wat is het nut dan van kudo's? :X


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    (...)
    Maar wat is het nut dan van kudo's? :X


    Een steuntje, oppepper. Zo zie ik het en de top maakt daar een wedstrijd van. :)


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    Bij topics lijkt me alleen maar onhandig. Voor gedichten kan ik me het wel voorstellen, maar het nut bij polls zie ik ook niet echt in...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Een steuntje, oppepper. Zo zie ik het en de top maakt daar een wedstrijd van. :)

    Hmja, voor mij is het ook wel een steuntje en oppepper, maar ik denk dat het niet handig zou zijn als er voor andere creatievormen ook een kudosysteem komt, maar geen top. Ik denk dat zoiets ook wel verwarrend kan zijn.
    Het is een leuk idee, though.


    Let the Night embrace you

    Ik vind kudo's sowieso al overbodig. Dus nee ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het niet zo nodig. Voor gedichten zou het nog wel kunnen, maar voor topics en polls lijkt het mij niet echt relevant.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen