• Jason McCann is een crimineel en dat weet iedereen.
    Hij is manipulerend, slim, doordacht en enorm gevaarlijk. McCann is voortvluchtig;
    Amerika is naar hem op zoek. Hij heeft tientallen moorden op zijn naam staan,
    het is tijd om hier een eind aan te maken.

    Diana Roweno is een Italiaanse schrijfster, wie een handvol boeken heeft geschreven.
    Ze reist de hele wereld over om de culturen van ieder land te kunnen ervaren en erover te kunnen schrijven.
    Vele plekken staan op haar verlanglijstje, zoals Mexico, India en Frankrijk.
    Op het moment is zij in Londen, klaar voor een klein avontuur in de bekendste stad van Groot Brittanië.

    Al was verzeild raken in de plannetjes van een crimineel niet haar nummer één 'to-do' in Londen...


    Diana Roweno • Jason McCann





    Doen of niet?


    ' Nyctophilia '

    Offtopic: lijkt hij niet superveel op Justin Bieber? o.o


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Offtopic: lijkt hij niet superveel op Justin Bieber? o.o

    Serieus? D: Dat ís Justin, Jason McCann speelde hij in CSI en tegewoordig word de naam ook gebruikt voor de "badass/crimineel" Justin.

    OT: En ik zou 't doen, al ga ik hem niet lezen.

    Scorpia schreef:
    Offtopic: lijkt hij niet superveel op Justin Bieber? o.o


    Haha, het is inderdaad Justin Bieber! En precies zoals Lovina al zegt, McCann is zijn criminele karakter in CSI.

    Bedankt voor je feedback, Lovina!


    ' Nyctophilia '

    Doen! Ik wil hem zeker lezen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hmm, jammer dat dit geen OP is. Maar goed. Ik zou 'm misschien wel lezen, al heb ik voorkeur voor OP.


    26 - 02 - '16

    Mohn schreef:
    (...)

    Haha, het is inderdaad Justin Bieber! En precies zoals Lovina al zegt, McCann is zijn criminele karakter in CSI.

    Bedankt voor je feedback, Lovina!


    Haha sorry, ik lees lange topic titels nooit eens goed :')


    Some people are art and do art at the same time