• Ja, haar nieuwe singel is uit en ik denk dat ik er gewoon iets teveel van verwacht had. Ik had er echt hoge verwachtingen op en daar aan voldoet dit niet echt. Maar ja. Het is Katy hé:Y) Wat vinden jullie ervan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik denk niet dat ik eerder een lyrics video gezien heb op deze manier, dus dat was wel origineel, maar ik vind het lied zelf persoonlijk niet zo leuk.


    -

    Verwelken schreef:
    Ik denk niet dat ik eerder een lyrics video gezien heb op deze manier, dus dat was wel origineel, maar ik vind het lied zelf persoonlijk niet zo leuk.
    Ja die lyrics video vind ik echt orgineel maar ik heb gewoon de lyrics gezet aangezien er geen audio te vinden was. Maar het liedje suckt echt. Ik begreep trouwens niks van die smileys.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 4:28 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het maar niets, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik haar over het algemeen niet goed vind zingen.

    Wie is Markus?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het kan altijd erger? I think.


    Take me to wonderland

    Draculea schreef:
    Ik vind het maar niets, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik haar over het algemeen niet goed vind zingen.
    Ik vind haar ook niet goed zingen :'] Moet je haar live een keer horen. Vreselijk gewoon.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Die video vind ik wel origineel en leuk gedaan, maar het liedje vind ik maar niets.


    Pretty is just a pretty word.

    Zo heel erg vind ik het liedje nou ook weer niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Zo heel erg vind ik het liedje nou ook weer niet.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Verwelken schreef:
    Ik denk niet dat ik eerder een lyrics video gezien heb op deze manier, dus dat was wel origineel, maar ik vind het lied zelf persoonlijk niet zo leuk.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eh nee. Ik vind 't maar niks :'D
    Katy Perry maakt niet zulke geweldige nummers vind ik.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 22:09 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind Katy Perry sowieso echt een slechte artiest met flut nummers, veel te pop en altijd maar aandacht zoeken he...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind haar liedje best leuk ja. (bloos)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hier spreekt een Katy Cat.
    Het een nummer vind ik echt geweldig. Ik vind haar in het algemeen een geweldige artiest.
    Ik ben dol op haar liedjes.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Lol. Nooit je mening uiten als je het één keer hebt gehoord. Want nu is het best een leuk lied


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,