• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je goudvis niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld Quizlet delen?

Lucht dan Hier je hart!

[ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 1:46 ]

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

You see what you did? Nu wordt het constant veranderd D:

OT: -zucht- I don't like this. Had eigenlijk iets anders verwacht dan dit. Maar goed, wat doe ik eraan?

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

O, jij heb er ook 's eentje.

Quiet the mind, and the soul will speak.

120 Alweer o.o

they come, they go

Fucking idiot.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ik ben mooeeee, maar wil perse die Quiz afhebben. Waarom heb ik die drang ook? (huil)

-

Morticia schreef:
    O, jij heb er ook 's eentje.

hehe yeaaah :Y) 1e 'what-so-ever' ik aanmaak ;D voelde me noob datk niet wist hoe of waar ;x

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Hmm et plaatje was leuker geweest zonder de achtergrond..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Het haar van Troy Baker is zo fabulous :'l

Caution first, always.

I'm born in the wrong decade.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Malzahar schreef:
    (...)

hehe yeaaah :Y) 1e 'what-so-ever' ik aanmaak ;D voelde me noob datk niet wist hoe of waar ;x

'K heb 't je uitgelegd, vrind.

Laat ik na 2 jaar maar weer eens beginnen met designen. Word vast een ramp.

they come, they go

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dat is niet voor jou bestemd :P
    Ow god ik wil die twitcam zien. Ik ga gewoon 1 uurtje eerder uit mijn bed what ever :')

| 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

Good night, childs!

[ bericht aangepast op 2 sep 2013 - 0:38 ]

That gurl got Gaga mooooooves. :'D

Damn you, brain, damn you. I'm not tired, you're just faking I am. :'D

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife