• Ja ik wil het wel even aangeven.
    Nu ineens maakt iedereen er een topic over en er komen al weer klachten over.

    Dus mijn message: Niet allemaal tegelijk of straks zijn we weer genoodzaakt het te verbieden.

    Dat is dan niet onze schuld.

    ja klopt. Maar nu help jij er ook aan mee, aan de irritatie :]


    The sag in my swag <3

    Reageer er meestal wel op enzo. Maar ikmaak toch liever signs voor mensen die ik ken. Echt kennen. Waarmee ik heb gepraat n_n
    Maar, ik spaar ze half :X
    Maar, als er echt te veel komen, en er veel irritatie enzo over is, dan verbieden jullie het toch ofzo? [/oké, mijn formulatie is niet echt oké, maar boeien]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja het is irritant maar hee iedereen moet een sign van mij.[/sorry mijn ego.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Waarom zou dit ook al verboden moeten worden... ¬¬ Maak dan een subforum ofzo aan, voor signs, en zet het desnoods niet in het actieve deel, maar om nou gelijk alles te verbieden.. Ik zou het niet doen :]


    The sag in my swag <3

    Waarom zou dit ook al verboden moeten worden... ¬¬ Maak dan een subforum ofzo aan, voor signs, en zet het desnoods niet in het actieve deel, maar om nou gelijk alles te verbieden.. Ik zou het niet doen :]

    Of doe het in de Off-topic gedeelte?
    Dan hebben de meeste mensen er geen last van?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Sacha je zoekt ruzie,.;) Gheghe,. ik zal maar kappen schat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Of doe het in de Off-topic gedeelte?
    Dan hebben de meeste mensen er geen last van?

    Bijvoorbeeld.


    The sag in my swag <3

    Sacha je zoekt ruzie,.;) Gheghe,. ik zal maar kappen schat.

    Ik hou me mond al x'D


    The sag in my swag <3

    Hm ja, maar om een heel apart subforum aan te maken gaat een beetje ver voor zo'n korte hyve nietwaar?
    Als het nou al een langere tijd zo was.

    En in het offtopic willen mensen het niet zetten, aangezien ze dán geen reacties krijgen.
    Maarja we bespreken het later wel.