• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2013 - 1:49 ]


    -

    I just want to sleep long and good.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    From the bottom of my heart: I really hate that story. So much that no word can explain what I feel.


    -

    Mijn keel doet ongelooflijk veel pijn... Nu maar hopen dat ik thuis kan blijven, ik ga dood en heb er echt een slechte nachtrust door gehad.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aaaah, ik sliep. Het voelde nu echt wel heer raar toen jullie 'lang zal ze leven' gingen zingen. Ik droomde wat ik op school was en danik met vrienden door de schoolliep en dan komen jullie binnen, haha, wel geweldige cadeaus gekregen!
    Boeken: Hongerspelen, Vlammen & Spotgaai (algelezen, maar dat boeit niet) armbandje, luchtje van Hugo Boss en oorbellen;D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo'n verschrikkelijke last van mijn rug, ik kan echt haast wel huilen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb niet echt lekker geslapen afgelopen nacht. .___. Hopelijk matst mijn begeleidster me.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Moe -.-
    School -.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ligt de school site er weer uit! Nee, dat werkt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Auw nee nee nee. Niet nu. D:


    •*• Lululu •*•

    serieus de melk in mijn cornflakes is veeeeels te koud XD


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Gaap

    To pee or not to pee, that's the question.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Spierpijn als de pest. Ook nog eens straks naar de tandarts en het 6e uur nablijven. (cat)

    Ik ben zo moe en heb zo geen zin in school, blargh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb allemaal films gedownload en nu moet ik naar school
    Ik wil niet naar school, woensdag is de enige dag dat ik 5 verschillende vakken heb
    En maar 2 daarvan vind ik leuk
    En ook nog eens wiskunde pw
    en mentorgesprek
    En vanavond oppassen
    Ik houd echt niet woensdagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one