• Hoi!

    Ik weet dat hier laatst ook al een topic over was maar die kan ik niet vinden, dus toen dacht ik maak wel even een eigen topic aan.
    Het zit namelijk zo: Elk woord dat ik in Word schrijf rekent die opeens fout. Mijn computer staat nog steeds op Nederlands ingesteld dus ik snap niet waarom.
    Kan iemand me daarmee helpen? Want dit leest/en werkt niet zo fijn.

    Alvast bedankt!

    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb geen idee. Als je word op Nederlands hebt ingesteld zou het gewoon moeten werken. Computer opnieuw opstarten misschien?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Op wat voor taal je computer staat ingesteld maakt niet zo veel uit. Je moet de spellingcontrole van Word op Nederlands hebben staan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet welke versie je hebt maar je moet de tekst eens selecteren dan zie je onder aan beeld welke taal gesteld staat.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    Ik weet niet welke versie je hebt maar je moet de tekst eens selecteren dan zie je onder aan beeld welke taal gesteld staat.



    Ik heb het al! Heb hem even opnieuw opgestart en opnieuw ingesteld. Probleem opgelost!

    Topic mag gesloten worden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay