• Dus... Mijn accordeon docent meldde twee weken geleden dat hij ermee wil stoppen. Okeoke, niet per direct. In 2018 komt er nog een uitvoering met het orkest dus de lessen zullen vast wel in ieder geval tot dan doorgaan. Maar hij is al best oud aan het worden en het is gewoon te merken dat de fut eruit is. Hij vindt lesgeven nog wel leuk, maar het is te merken dat het enthousiasme toch wel weg aan het vloeien is.

    Maar goed, hij meldde dat het conservatorium Zwolle een nieuwe accordeondocent heeft. Ik ben destijds niet naar het conservatorium gegaan wegens de destijdse docent daar, waar geen klik mee was en andere verhalen. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik heb deze docent direct op het internet gezocht en op YT gekeken wat zijn kunnen is. Wel, hij klonk me direct al een heel stuk beter dan verwacht en dat is natuurlijk zeer positief. Dus heeft mijn vader hem een mailtje gestuurd, en vandaag mocht ik voorspelen. Zo konden we zien of er een klik zou zijn, of hij potentie in mij zag voor het conservatorium en of hij een beetje les kan geven.

    Wel, vanaf over twee weken ga ik les van deze meneer krijgen. Mijn spel beviel hem goed, hij kan goed lesgeven en er is een klik. De ideale situatie! :3 Wel raar dat ik nu bij mijn docent weg moet, want ik heb 9 jaar van de man les gehad. Poeh. Maar ik ga me voorbereiden en in mei/juni toelatingsexamen doen bij het conservatorium. Eindelijk weer het toekomstpad bewandelen dat ik altijd al in gedachten had te willen doen. I'm so excited! _O_

    Waar zijn jullie So excited (!) om? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! Ik ben zo blij dat het gelukt is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    IK BEN ZO BLIJ VOOR JEEEEE. Sorry voor de caps maar echt. Je verdient dit zo erg en je werkt er zo hard voor en hebt zoveel talent *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo blij voor je!!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor je, Yolanda! Ik wist wel dat het goed ging komen. Yaay voor jou! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat fijn om te horen! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh wat fijn voor je! Ik ben hartstikke blij voor je <3 Ik wil echt wel eens wat horen van wat je speelt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Dankjulliewel! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zat echt helemaal te juichen toen ik zag dat jij dit topic had geopend. Oh Landa ik ben echt zo blij voor je dat je iets hebt gevonden waar je weer enthousiast over kan zijn, dat gun ik je echt (:

    Dit heb je zo verdiend Yo!


    Spannend!! Super leuk nieuws! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heel erg bedankt! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh dat is echt heel fijn voor je Yol!:3 Over tien jaar geef jij daar les!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh dat is echt heel fijn voor je Yol!:3 Over tien jaar geef jij daar les!:Y)


    Als het niet nodig is liever niet. Ik hou niet van lesgeven, HAHA. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Als het niet nodig is liever niet. Ik hou niet van lesgeven, HAHA. :'D


    Right, nevermind me!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Right, nevermind me!='D


    Ghehehe. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •