• Ja ik vraag me af of jullie dit zouden lezen :Y)
    Ik heb het nog niet geactiveerd, omdat ik nog even goed moet nakijken op foutjes etc.
    Maar het gaat me nu puur om het idee, of het leuk lijkt.





    Wat als je krijgt te horen dat je niet normaal bent? Je ziek in je hoofd bent en niet te helpen valt? Iedereen je uitlacht en kapot maakt door de grond in te stampen? Ze niet doorhebben dat ze daarmee een gruwelijke monster creëren? Je zelf door hebt dat je anders bent en er niets aan kan doen? Zelfs de doktoren niet weten wat er aan de hand is en psychologen niet eens met je in zee willen gaan? Juist, dan sta je er alleen voor. Helemaal alleen en iedereen weet dat dat niet mogelijk is als je flink ziek bent. Nee geen dodelijke ziekte zoals kanker. Een ziekte waarvan je veranderd in een bloeddorstige monster.
    Kun je je eigen keuzes nog maken? Kan je nog veranderen? Zoveel vragen...
    We will see.
    Laat mij je meesleuren in het verhaal over Ciarra. (Betekenis Ierse naam: zwart, mysterieuze). Een naam die ze zelf gekozen heeft aangezien ze haar orginele naam Lilith te zwak vond.
    Een meisje met een serieus probleem die er helemaal alleen voor staat en gruwelijke beslissingen neemt om haar zelf een genot te doen.



    _________________________________________________________________________





    She ain't normal
    No she isn't
    No one knows
    They have no idea
    When she is around
    You better watch out
    This sickness can't be treated
    She won't stop till everybody belongs to her
    Making them slaves and enjoy their pain
    She won't listen, she just do what she wants
    She will rip your soul apart


    - Bevat horror en fantasy
    - 18+
    - Neem abbo want ik waarschuw niet!
    - Onbekende personen


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Piazzolla schreef:
    Ik ben dan wel geen 18, maar jep. Ik zou het lezen. :3

    Reid schreef:
    (...)
    Jawel. Ze zegt gewoon dat ze mensen niet waarschuwt wanneer er een nieuw hoofdstuk online staat, dat is alles. Ik zou het overigens lezen.


    Uhhh.... ik hou ergenst in mijn'achterhoofd dat het niet mag maar boeiuhhh!
    Zet maar online


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het wel willen lezen, ja. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Hahaha, ik moet nog beginnen met schrijven hoor!
    Ik vroeg me alleen af of het idee goed was, en zo te zien valt ie bij veel in de smaak! (:
    Alleen maar leuk! Dus ik zal binnenkort beginnen met schrijven en dan het verhaal online gooien.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Waarschuw me maar als het online staat.


    Pretty is just a pretty word.

    Confide schreef:
    Hahaha, ik moet nog beginnen met schrijven hoor!
    Ik vroeg me alleen af of het idee goed was, en zo te zien valt ie bij veel in de smaak! (:
    Alleen maar leuk! Dus ik zal binnenkort beginnen met schrijven en dan het verhaal online gooien.


    Je maakt er dan toch wel een topic over met link erbij èh? _O_
    Zo niet, zou je me dan willen waarschuwen wanneer je story online staat? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Je maakt er dan toch wel een topic over met link erbij èh? _O_
    Zo niet, zou je me dan willen waarschuwen wanneer je story online staat? ^^

    Komt goed ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Snap je dat ik niet zo van zo'n stukje met zoveel vragen houd? Dat dat een beetje irritant kan overkomen? Omdat je dan steeds omhoog moet met lezen? Snap je? Snap je dat?

    Buiten dat, misschien. Dat ligt echt aan de schrijfstijl die je gebruikt en hoe je de horror erin verwerkt.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Snap je dat ik niet zo van zo'n stukje met zoveel vragen houd? Dat dat een beetje irritant kan overkomen? Omdat je dan steeds omhoog moet met lezen? Snap je? Snap je dat?

    Buiten dat, misschien. Dat ligt echt aan de schrijfstijl die je gebruikt en hoe je de horror erin verwerkt.

    I understand.
    Maar dit is hoe ik het wil haha. En ik vind het zelf wel wat hebben :Y)
    Alleen het ging me er om wat je van het idee vond. (:
    Maar kritiek mag altijd! Het is alleen dat ik het zelf wel leuk vind zo, en het wel wat spannend maakt.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik ben geen 18, maar het klinkt wel grappig!


    ©1998