• Ja, ik heb dus schoenen advies nodig.
    over een aantal weken heb ik een crematie, mijn opa ligt namelijk op sterven.
    Het jurkje heb ik al dat is een zwart jurkje, niet te los en niet te strak tot net boven mijn knieën.

    het is deze in het zwart

    Alleen de schoenen willen niet lukken, ik kan gewoon niet de perfecte schoen vinden.
    nu heb ik dus wel een leuke schoen gezien.
    deze ->


    mijn probleem is dus kunnen die schoenen onder een jurk, of moet ik normale pumps nemen.

    Advies?? Iemand?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou niet weten waarom ze niet onder een jurk zouden kunnen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik zou zulke hakken gewoon dragen onder een jurk. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Misschien is het totaal niet zo bedoelt maar het komt nogal oppervlakkig over :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou inderdaad niet weten waarom ze niet zouden kunnen. Denk er wel aan, dat je hakken heel goed hoort, en dan nu misschien niet echt bij een begrafenis past, als je bijvoorbeeld naar de kerk moet ook.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 15:29 ]


    comfort in c h a o s

    Sinistre schreef:
    Misschien is het totaal niet zo bedoelt maar het komt nogal oppervlakkig over :Y)


    wat komt precies oppervlakkig over?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Reid schreef:
    Ik zou inderdaad niet weten waarom ze niet zouden kunnen. Denk er wel aan, dat je hakken heel goed hoort, en dan nu misschien niet echt bij een begrafenis past, als je bijvoorbeeld naar de kerk moet ook.


    hmmm je hebt een punt, ook al wordt het niet in een kerk gedaan maar in een klein zaaltje.
    Misschien dan toch ballerina's?


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)

    hmmm je hebt een punt, ook al wordt het niet in een kerk gedaan maar in een klein zaaltje.
    Misschien dan toch ballerina's?


    Veel vrouwen lopen op gehorige schoenen, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Javier schreef:
    (...)

    wat komt precies oppervlakkig over?


    Dat je opa op sterven ligt en jij je druk maakt of je schoenen wel bij je jurkje passen, maar ik zei al; dat is waarschijnlijk totaal niet zo bedoelt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Javier schreef:
    (...)

    hmmm je hebt een punt, ook al wordt het niet in een kerk gedaan maar in een klein zaaltje.
    Misschien dan toch ballerina's?

    Of hakken met een goede demp. Probeer als je schoenen in de winkel past rond te lopen en te zien of je ze hoort of niet. En met het oppervlakkige denk ik dat ze bedoeld dat je het zo, oppervlakkig zegt, mat, alsof je zegt dat je een nieuw paar schoenen voor school nodig hebt.


    comfort in c h a o s

    Normaal zouden zulke hakken onder zo'n kleedje passen naar mijn mening.
    Maar ik vind hakken persoonlijk niet het beste schoeisel voor een crematie e.d. Zoals al eerder aangehaald, kan het de sfeer verpesten als het stil is. Als je ook geen hakken gewend bent, moet je er niet mee beginnen op een crematie want als je dan net iets voor hebt... Pumps kunnen, dat zijn lage hakjes, maar de hakken op de foto zijn hoog, dus meer gevaar voor iemand die niet vaak zo hoog loopt...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Whitmore schreef:
    Ik zou niet weten waarom ze niet onder een jurk zouden kunnen.


    26 - 02 - '16

    Om het geklak van de hakken tegen te gaan, kun je ook sleehakken dragen ;) Ziet er leuk uit ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind beide mooi, doe wat je het mooiste lijkt of welke schoen je het mooiste vindt en die erbij past. Alvast sterkte gewenst met jouw opa. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat het wel kan, maar ik draag eigenlijk nooit Jurkjes..
    Sterkte verder


    ©1998

    Ze kunnen prima onder dat jurkje, hoor. (:


    Bad decisions make good stories.