• Dark Paradise. || O1.

    Praattopic - 1
    Rollentopic.



    || Dark Paradise. Zo wordt de achterbuurt van Manhattan genoemd. Eens je verstrikt raakt in het web van drugs, criminaliteit, alcohol, clubs, dealers, handelaren, prostitutie en zo veel meer - is Dark Paradise de enige plek waaruit je nooit meer kunt ontsnappen. Het is zonder twijfel een organisatie die nooit slaapt. Hoewel de buurt een aftandse wijk moet voorstellen - is er zoveel meer mis met de jongeren die zich er gesetteld hebben. De meesten gedwongen, enkelen vrijwillig. Het is een spel dat je meesleurt tot je niet meer boven komt. Moord is een dagelijks iets, bazen worden met respect behandeld en Dark Paradise is de enige plek zonder taboe's.

    || Verdere uitleg.
    Dark Paradise is een vrij groot gebied in de schaduwen van het bruisende zakendistrict Manhattan. Het is een plaats waar vrijwel iedereen wapens bij zich draagt, en er niet over peinst om tegen grote namen in te gaan. Jongemannen met macht staan hoog in het aanzicht, en bezitten vrijwel alle plaatsen in Dark Paradise met ijzeren vuist. Vrouwen staan veelal lager in rang en dienen meestal onder de mannen al plezierstuk. Er zijn enkelen die het hebben kunnen schoppen tot dealer of serveerster - maar de meesten zijn er absoluut niet vrijwillig.

    || Regels.
    - De standaard Q-regels.
    - Minimaal 150 woorden per post.
    - 16+ is toegestaan.
    - Dark Paradise is een groezelige buurt, met wellicht één supermarktje. Het meeste bestaat uit drugspanden, appartementjes, clubs etc.
    - Je leeft als mannelijk persoon vaak in een eigen appartement, en als vrouwelijk persoon meestal bij een andere man of meerdere vrouwen in huis.
    - Bij overtreding van de basis-regels waarschuw ik twee keer. Bij de derde keer kan ik je wegsturen.
    - Je wacht tot er minimaal twee reacties tussen de jouwe staan. Als er na 48 uur nog maar één staat, mag je opnieuw reageren.
    - We gaan hier geen kliekjes vormen. Ik verwacht dat op een gegeven moment iedereen wel eens met elkaar heeft gespeeld. Meng je eens gewoon, zonder te vragen of er iemand vrij is. Niemand bijt, hoor.
    - De tijd gaat niet mee met de echte klok. Kijk dan in het topic onderaan. Daar zal het weer van de dag staan en een dagdeel. Lees elkaars posts door. Ook al heb je niets met dat personage te maken. Er kán iets belangrijks in staan, en daarnaast is het wel zo netjes.
    - Alles dat je personage niet zegt gaat tussen haakjes. () - | | - {} etc.

    || Rollen

    - Maleysa Valeria Cipriano ''Prostituee/stripper'' - Delightfully.
    - Rowine Blue Hale ''Dealer'' - Skull
    - Rachelle Xavièra Montéro ''Zangeres in bar/club Moon'' - Vernorexia.
    - Ivy James ''Lovergirl'' - Sydrian
    - Roquelle Marjory Hale ''Paaldanseres'' - Wallflowers

    - William Christopher Sheppard ''Bar/Clubeigenaar van Moon'' - Infano.
    - Noah Alec Pareiro ''Stripper'' - Hatsumomo
    - Dominic Newman ''Barkeeper'' - Tonto
    - Ignacio Bray Quinn (Jerome Diallo Celain) ''Dealer'' - Faisean
    - Caleb Yorick Gwendalson ''Undercomver agent'' - Praesidium

    || Begin:

    Je personage kan overal beginnen. Zoek elkaar op, introduceer het karakter desnoods.
    Het is ergens in de voormiddag, niet erg zonnig maar het blijft droog en zal rond de 19 graden aanvoelen.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 12:10 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ivy James
    Noah kijkt verward wanneer ik op een veelbetekende toon zeg dat je met z'n vieren ook plezier kan hebben, want er best schattig uitziet. Iets later grinnikt hij echter zachtjes. 'Dat zal best, maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.' Ik haal mijn schouders op. 'Eens moet de eerste keer zijn, niet?' merk ik op een nonchalante toon op.
    Ik zet een pruillipje op als Dominic vraagt of iemand "Brittany" wilt stelen en Noah knikt overtuigend., waarop ik zeg dat Noah haar niet wilt delen en ik maar iemand anders moet vinden om plezier mee te hebben. 'Ja, kan je het voorstellen? Ik die Brittany deel of zelfs uitleen. Ze is helemaal gek geworden joh,' grijnst hij, om vervolgens een iets van zijn drankje te nemen. 'Ik bied mezelf genoeg aan, maar blijkbaar ben ik niet goed genoeg in mijn eentje,' grijnst Noah hierna naar Dominic. 'Ze stelde zelfs voor om het met z'n vieren te gaan doen, zo weinig vertrouwen heeft ze in me!' Dominic fronst. 'Een kwartet?' vraagt hij verbaasd en hij haalt zijn schouders op. 'Ach zolang ik maar een poe- excuzes moi, een échte madame met een echt vrouwelijks geslachtsdeel krijg ben ik tevreden. En er gaat ook niks mijn reet in.' Hij haalt verontschuldigend mijn schouders op en schudt een seconde later grinnikend met zijn hoofd. 'Ik heb nog nooit een kwartet gedaan. Brittany telt trouwens niet mee.' Hij werpt een blik op Noah. 'Tenzij je haar liever hebt dan het echte werk. Be my guest.'
    Dit gaat leuk worden. Drie, twee, één. Ik zet een zo geschokt mogelijk gezicht op. 'Wat?' vraag ik verbaasd. 'Ik dacht dat we het gewoon hadden over een film kijken, niet "het" doen.' Gefaked ongemakkelijk friemel ik aan mijn rokje. 'Ik doe geen foursome's met mannen, alleen met vrouwen.' Zo. Nu eens ziet of ze het geloven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    Dominic fronst als ik begin over vier personen. "Een kwartet?" vraagt hij, eerst verbaasd, maar dan haalt hij zijn schouders op. Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht van hem. Hij grijpt het toch wel aan als er meisjes bij betrokken zijn. "Ach zolang ik maar een poe- excuzes moi, een échte madame met een echt vrouwelijks geslachtsdeel krijg ben ik tevreden. En er gaat ook niks mijn reet in. Ik heb nog nooit een kwartet gedaan. Brittany telt trouwens niet mee. Tenzij je haar liever hebt dan het echte werk. Be my guest." Ik lach zachtjes om hem en schud met mijn hoofd. Maar eigenlijk is de Brittany grap wel te ver door aan het gaan, straks ga ik me ook echt ongemakkelijk voelen, terwijl ze niet eens echt bestaat.
    Ineens kijkt Ivy ons geschokt aan. "Wat?" komt er verbaasd over haar lippen heen. "Ik dacht dat we het gewoon hadden over een film kijken, niet "het" doen." Ze begint ongemakkelijk aan haar rokje te friemelen en ik frons even. Volgens mij neemt ze ons nu mooi in de maling, maar ik hou er niet van ons ze me eerst lekker zit te maken en zich dan terug gaat trekken met zoiets omdat ze het toch niet ziet zitten. "Ik doe geen foursome's met mannen, alleen met vrouwen." Nu trek ik mijn wenkbrauw omhoog. Zo, dat schiet even een andere kant op.
    "Dus, je wilt zeggen dat je helemaal geen foursome wilt, maar alleen met vrouwen?" probeer ik het eens samen te vatten. "Alleen als ik mag kijken. Anders neem ik je vanavond gewoon mee terug naar ons appartement." zet ik neer als een deal waarna ik de rest van mijn drankje achterover gooi. "Kijken naar zoiets is bijna net zo goed als seks!" zeg ik als ik het glas naar Dom over de bar heen schuif. Ik werp snel een blik op de klok, ik moet zo ook weer terug naar de kleedkamer voor een nieuw optreden, dit keer samen met twee andere gasten.


    Your make-up is terrible

    Dominic Newman

     Ivy kijkt ons geschokt aan. "Wat?" komt er verbaasd over haar lippen heen. "Ik dacht dat we het gewoon hadden over een film kijken, niet "het" doen." Ze begint ongemakkelijk aan haar rokje te friemelen. Ik haal mijn wenkbrauwen oo en sla mijn ogen naar de hemel. Waarom verbaast mij dit niet? "Ik doe geen foursome's met mannen Alleen met vrouwen." Noah trekt zijn wenkbrauw op."Dus, je wilt zeggen dat je helemaal geen foursome wilt, maar alleen met vrouwen? Alleen als ik mag kijken. Anders neem ik je vanavond gewoon mee terug naar ons appartement." Weer sla ik mijn ogen ten hemel. Noah schuift het glas over de bar heen naar mij. Ik vang het, kijk even snel om me heen, vul het dan met wodka, iets meer dan de toegestane hoeveelheid dat ik in een glas mag schenken. "Zo leuk is het niet om te zien hoe vrouwen wat doen, helemaal niet als je zelf niks bij hen mag doen." Ik sla de wodka achterover en voel het heerlijk branden in mijn keel. "Zelfs een beetje pijnlijk bij je grote vriend. Geloof me, been there done that" zeg ik na even mijn keel geschraapt te hebben. Mijn ex vond het nog wel eens leuk om dat te doen. God hoe heb ik het ooit zover laten komen. Terwijl ik mezelf alweer vanbinnen aan het opvreten ben, ga ik opzoek naar het sleuteltje van de drank kelder, terwijl ik niet eens iets hoef bij te vullen. Ik kijk op en zie dat Noah naar de klok kijkt. "Hmm je moet zo weer op he?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy James
    Noah trekt zijn wenkbrauw op wanneer ik heb gezegd dat ik een foursome alleen met vrouwen doe en ik moet moeite doen mijn lach in te houden.
    'Dus, je wilt zeggen dat je helemaal geen foursome wilt, maar alleen met vrouwen?' Ik knik bevestigend. 'Alleen als ik mag kijken. Anders neem ik je vanavond gewoon mee terug naar ons appartement,' beslist hij. Ik lach zacht en geamuseerd, terwijl Dominic met zijn ogen rolt. Zo'n antwoord had ik wel van hem kunnen verwachten. 'Kijken naar zoiets is bijna net zo goed als seks!' vervolgt hij, terwijl hij het glas naar Dominic schuift, die het niet met Noah eens lijkt te zijn. 'Zo leuk is het niet om te zien hoe vrouwen wat doen, helemaal niet als je zelf niks bij hen mag doen.' De wodka die hij net voor zichzelf had ik ingeschonken slaat hij achterover. 'Zelfs een beetje pijnlijk bij je grote vriend. Geloof me, been there done that.' Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Als jij niet wilt kijken, dan niet. Dat moet je zelf weten. Je weet niet wat je mist,' grijns ik met een knipoog. Na deze woorden richt ik me op Noah. 'Meenemen, hé?' grinnik ik. 'Dan zal je mij wel eerst moeten zien te vinden, sweetcheeks.' Ik glimlach liefjes naar hem. 'En oja, voor het geval je komt kijken en het zo saai wordt als Dominic beweert,' ik werk een zijlingse blik op Dominic, 'misschien, héél misschien mag je dan wel eventjes meedoen.' Ik zet een onschuldige blik op en nip van mijn drankje. Eens zien hoelang ze het blijven geloven
    'Hmm, je moet zo weer op he?' vraagt Dominic aan Noah. Een kleine, misschien iets plagerig, glimlach komt op mijn lippen te staan. 'Ga je weer een brandweerman spelen, of wordt het nu een politieagent?'

    [ bericht aangepast op 5 sep 2013 - 9:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Begin me een beetje een vijfde wiel aan de wagen te voelen....)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Noah Alec Pareiro

    Dom rolt met zijn ogen en schenkt zichzelf iets in in mijn glas. "Zo leuk is het niet om te zien hoe vrouwen wat doen, helemaal niet als je zelf niks bij hen mag doen." zegt hij en ik zucht. Hij drinkt het drankje in één keer op. "Zelfs een beetje pijnlijk bij je grote vriend. Geloof me, been there done that." Ik frons, waar haalt hij die bullshit nou vandaan, pijn doen? Ik weet dat zijn vriendin een freak was en dat zulke dingen alles behalve leuk zijn, maar ik snap niet wat hij met pijn bedoeld. Mijn mening veranderd er in ieder geval niet door, ik zou het best een keer mee willen maken.
    Ivy haalt haar schouders op. "Als jij niet wilt kijken, dan niet. Dat moet je zelf weten. Je weet niet wat je mist," grijnst ze en ze knipoogt naar hem, ze weet wel wat ze moet doen. Dan richt ze zich weer op mij. "Meenemen, hé? Dan zal je mij wel eerst moeten zien te vinden, sweetcheeks." glimlacht ze liefjes en ik grijns. "Je zal zo toch alleen maar zitten te kwijlen hier, dus zo moeilijk zal het niet zijn." antwoord ik. "En oja, voor het geval je komt kijken en het zo saai wordt als Dominic beweert, misschien, héél misschien mag je dan wel eventjes meedoen." zegt ze met een onschuldige blik en nipt van haar drankje. "Hé, je had me al bij kijken, maar dat sla ik zeker niet af." zeg ik, waarop ik op de klok kijk.
    "Hmm, je moet zo weer op he?" vraagt Dominic aan me en ik knik, waarna ik zacht zucht. Het word een lange dag vandaag. "Ga je weer een brandweerman spelen, of wordt het nu een politieagent?" vraagt ze waardoor ik zacht lach en opsta van de barkruk. "Geen van beide. Groepsact," vertel ik haar. "Ik zie jullie over een kwartiertje of twintig minuten wel weer. Niet weggaan hé!" zeg ik tegen ze en het laatste vooral tegen Ivy. Dom gaat toch nergens heen. Ik wurm me weer door de vrouwen heen, het is wat drukker geworden, waarna ik terug naar de kleedkamers ga en mezelf klaar begin te maken.


    Your make-up is terrible

    Dominic Newman

    "Als jij niet wilt kijken, dan niet. Dat moet je zelf weten, je weet niet wat je mist" zegt Ivy. "Ik weet wat ik mis; niks. Niks waar ik baat bij heb" antwoord ik "En oja, voor het geval je komt kijken en het zo saai wordt als Dominic beweert, misschien, héél misschien mag je dan wel eventjes meedoen." Ik rol met mijn ogen. Noah zucht als hij laat weten dat hij zo weer op moet. "Ga je weer een brandweerman spelen of een politie agent?" Vraagt Ivy. Noah lacht even. "Geen van beide, een groepsact" antwoord hij. "Ik zie jullie over een kwartiertje of twintig minuten wel weer. Niet weggaan he!" Ik wens Noah succes en hij verdwijnt tussen de menigte. Mijn dag begon al rot en het word alleen maar erger. Schijt. Hij mag haar hebben. Genoeg andere meiden hier. Ik schenk voor mezelf wat sap in en kijk de ruimte rond en stuur wat serveerders weg met drankjes.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ivy James
    'Ik weet wat ik mis; niks. Niks waar ik baat bij heb,' zegt Dominic. Ik haal mijn schouders op. Hij moet het zelf weten, maar ik vermoed dat hij alleen niet "zou willen kijken" omdat hij dan zijn jongeheer nergens in kan steken. Misschien zou hij Noah's sekspop moeten lenen.
    Noah grijnst wanneer ik zeg dat hij me eerst zal moeten vinden. 'Je zal zo toch alleen maar zitten te kwijlen hier, dus zo moeilijk zal het niet zijn.' Ik lach geamuseerd. 'Kwijlen, hé?' grinnik ik. 'Hmm, dat moeten we eerst eens zien, of het spectaculair genoeg.' Vervolgens meld ik hem dat hij heel misschien mee mag doen als het "kwartet" saai zou worden. Dominic's rollende ogen negeer ik. Als hij niet wilt kijken, dan moet hij zich ook niet zo gaan gedragen. Ik had hetzelfde tegen hem gezegd als hij had willen kijken. 'Hé, je had me al bij kijken, maar dat sla ik zeker niet af.' Hierna kijkt hij op de klok, waarop Dominic vraagt of hij zo op moet, en ik vraag of hij weer een brandweerman moet spelen.' Noah lacht zacht. 'Geen van beide. Groepsact,' vertelt hij. Hmmm, het zou interessant zijn als Isaac bij hem in de groepsact zit en ik vraag me af of Noah weer naar hem zal kijken. Vast niet, er zitten te veel mensen bij, alhoewel, de vorige keren deed hij het ook onbewust. 'Ik zie jullie over een kwartiertje of twintig minuten wel weer. Niet weggaan hé!' zegt hij. 'I can't promise anything,' zeg ik op een zangerige toon. Ik kan eigenlijk niet te lang meer wegblijven, of ik moet in ieder geval Anthony bellen dat het wat langer gaat duren. Noah draait zich om en mengt zich met de menigte. Hopelijk wordt hij niet aangerand op weg naar de kleedkamer.
    Ik drink mijn drankje op en richt daarna mijn aandacht op Dominic, al heeft hij volgens mij helemaal geen zin om met mij te praten. 'Hoeveel krijg je van me?' vraag ik, doelend op het drankje. 'Je weet trouwens toch wel dat het maar een grapje was, van dat kwartet?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah Alec Pareiro

    Ik grijns nog eens naar de twee bij de bar voordat ik terug loop. Ik doe er wel vijf minuten over omdat ik een jonge vrouw die hier voor haar vrijgezellenfeest lijkt te zijn eens optil, in de rondte draai en weer neerzet, een paar andere vrouwen een grijns toe moet werpen of van me los moet schudden. Natuurlijk op een tactische manier, want ze moeten wel blijven en zich niet beledigd voelen. Gelukkig ben ik daar erg goed in, van mezelf ben ik een behoorlijk charmante man en heb ik altijd een goed woordje of een mooie grijns klaar. Je went eraan, aan het begin vond ik het moeilijk.
    Mijn optreden gaat soepel, maar duurt wel lang. Toch heb ik behoorlijk wat fooi opgehaald in die twintig minuten dat ik op het podium sta en daar ben ik tevreden mee. Het geld berg ik op in mijn kluisje, ik geef het nooit uit maar doe het in een pot die we in ons appartement hebben staan, voor noodgevallen of andere bijzonderheden. Misschien kan ik Dom wel naar een psycholoog sturen als ik genoeg heb, of therapie... Ik maak me echt zorgen om die jongen en ik ben bang dat hij het nog eens verliest als hij geen hulp krijgt. Niet dat hij gek is, maar gewoon voor de zekerheid. Ik ben geen psycholoog en kan hem ook niet op die manier helpen, hoewel ik het uiteraard wel geprobeerd heb.
    Na ongeveer 25 minuten loop ik eindelijk de kleedkamers weer uit. De avond zit er voor mij op, ik blijf meestal nog eventjes om nog wat extra fooi bij elkaar te schrapen, maar nu heb ik er eigenlijk maar weinig zin in. Ik zie Ivy al zitten en loop op haar af. Hoe kan het dat we nooit eerder echt contact hebben gehad? Ik heb haar vaak genoeg gezien. "Jongedame, klaar voor iets spectaculairs?" vraag ik met een grijns, terwijl ik op de barkruk ga zitten. Ik heb er best zin in, de laatste keer is al eventjes geleden voor mij. Niet eventjes in maanden, maar eerder in... misschien drie weken? En dat is lang voor mij.


    Your make-up is terrible