• Naam: Isa
    Leeftijd: Veertien
    Hobby's; Lezen, Muziek luisteren, Disney / Dreamworks films kijken, volleyballen, internetten ( ;3 ) & schrijven
    Favo artiesten; Elvis Presley, All Time Low, Yellowcard, Avril Lavigne & Sleeping With Sirens
    Favo gerne; Punkpop, Post-hardcore & Alt-rock
    Favo boeken; De Harry Potter serie & The Hunger Games
    Favo Disney / Dreamworks films; Lilo & Stitch, Rapunzel, Brave, How To Train Your Dragon & The Rise Of The Guardians
    Favo films; Harry Potter, Pirates Of The Carribean, Lord Of The Rings, The Hobbit & The Hunger Games

Goh, dit lijkt wel een Gezocht lijstje, maar het was wel het makkelijkst zo x)
    Er mist vast nog wel iets belangrijks maar ik vergeet sowieso veel.

Zie je het wel zitten om met mij te mailen, pb'en of wat voor communicatie dan ook? Laat een berichtje achter (:

[ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 22:02 ]

Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

Mij lijkt het wel gezellig :3

Never forget who you are

How To Train Your Dragon & The Rise Of The Guardians aren't Disney films.

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Ow ja, stupid me x)
    Dreamworks toch?

Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

lijkt eigenlijk best wel wat op mij ^^
    als je wil kan je me een ob sturen :)
    x

Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

Hello, i'm Lotta, 12 year young. Maar ik schiet veel beter op met oudere mensen, de gemiddelde leeftijd van een PB-maatje is 14 jaar bij mij :P.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it