• Houd het netjes, jij hebt recht op je mening maar dit mag best een beetje netjes geformuleerd worden

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Heb jij het niet, wat is je reden?


    Ik heb zelf 2 tattoo's Links onderarm tekst met roos, links onderbeen een keltische band.
    Ik heb 2x een helix in mn linker oor, een tongpiercing en 2x stretchers in mijn oren, de ene 2,5mm en 5mm (ik wil naar de 10mm).
    Ik heb meerdere piercings eruit gehaald en niet meer laten terug plaatsen.
    Ik vind deze versiering mooi en elke piercing maakt iets aan mijn lijf af (tenminste dat vind ik) mn tats vertellen een verhaal.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb klassieke oorbellen in mijn oren (rechts 2 gaatjes en link eentje). Verder heb ik geen tattoo's, want op zich ben ik daar wat bang voor. Ik ben bang dat ik het ontwerp beu zou geraken of het gewoon een foute beslissing zou vinden. Ook zou ik het ontzettend raar vinden om als een oud vrouwtje vol met inkt te staan. Nu is het wel zo dat die tijd nog niet is gekomen, maar binnenkort komen de eerste oude generaties die vol met tatoeages staan, dus dan kan mijn kijk daar natuurlijk wel op veranderen. Ik wil wel heel graag eens henna zetten omdat ik het ergens toch eens wil proberen. Dan is het maar tijdelijk en dat is gewoon maar goed ook voor mij. Verder zou ik geen andere lichaamsversiering willen hebben. Want gaatjes van oorbellen en piercings zijn toch maar vuile bedoelingen en tats zijn ook niet meteen mijn ding. Ik hou het wel bij de klassieke dingen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Nee niks :P
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Euhm ik wil graag nog gaatjes,een navelpiercing en een betekenisvolle tattoo voor mijzelf en voor mijn zus die er helaas niet meer is.
    Heb jij het niet, wat is je reden?
    Piercing en tattoo mag ik nog niet :P Gaatjes zou ik krijgen maar kreeg toen een oor ontsteking -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb al tweeënhalf jaar een side labret, en sinds augustus 2012 een industrial piercing. Ik zou nog wel een aantal piercings in mijn oren willen, een rook en een helix misschien. In mijn gezicht in ieder geval niet meer.
    Ik denk er wel steeds vaker over na om iets te laten tatoeëren als ik wat ouder ben, maar ik weet nog niet wat.
    Oh en ik heb een keer geprobeerd mijn oren te stretchen, ik kwam tot 2 mm en toen kreeg ik een infectie, hoewel ik alles heel voorzichtig gedaan had. Mijn oren zijn wat gevoeliger voor naalden denk ik c:


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Nee, ik heb enkel gaatjes in mijn oren voor oorbellen. Maar van de week mag ik een traguspiercing laten zetten.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Nee, ik vind het gewoon mooi.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Traguspiercing, forward helix, side labret en nog een paar tattoos.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Nope . Ook geen gaatjes voor oorbellen .
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Haha , ik heb ze niet , maar ik vind het wel mooi staan bij anderen . En het is ook mooi als je een reden hebt achter je tattoo/piercing . (:
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Misschien een kleine tattoo met een infinity teken , of iets anders kleins , maar met een mooie betekenis ! Lijkt me leuk . (:
    Heb jij het niet, wat is je reden?
    M'n ouders vonden het niet zo nodig dat ik met 2 jaar oud al oorbellen had . -.- En later is het er ook niet van gekomen, ik vind het leuk om sieraden te dragen , maar oorbellen hebben me nooit zo aangetrokken. Idk , haha ! Soms denk ik er wel over om gaatjes te nemen , maar mwah , nee , toch niet . Een tattoo lijkt me wel mooi om te nemen , later !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Nee. :Y) Ik vind oorbellen prima, maar verder hoef ik niks op of in mijn lijf. :'D
    Kan natuurlijk mooi zijn, maar ik ben geen versier-persoon.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    De klassieke gaatjes en een helix in mijn linker oor.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    De helix heb ik tegelijk met mijn beste vriendin gezet, omdat ze ging verhuizen en dit dan toch iets is om te herinneren.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ik zou graag een dahlia piercing willen, maar dat doe ik later wel, áls ik dat dan nog wil. Verder misschien nog wat in mijn oor, maar de eerst komende 3 jaar nog niet. (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering?
    Jup, ik heb 3 tattoo's:
    - Infinity teken [samen met m'n moeder] Op de zijkant van mijn linkerpols.
    - 'I am mine' op mijn rechter onderarm
    - 3 birds bij dat I am mine, die heb ik er laatst bij laten zetten.

    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor?
    Ja, alle drie hebben ze een diepliggende betekenis voor mijzelf.

    Wil je misschien - nog meer - lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom?
    Ja, ik wil nog meer tattoo's maar ik wacht daar nog even mee :')


    To infinity and beyond •

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Oorbellen.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Tattoo's vertellen meestal een verhaal, hoewel ik 'zomaar' tattoo's ook heel mooi kan vinden. Piercings gewoon omdat ze mooi zijn.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Een tattoo op mijn linker schouderblad, een tragus en/of helix.
    Heb jij het niet, wat is je reden? Geld, en ook de drive om het écht te doen mist nog. Maar ik wil nu wel binnenkort een tragus laten zetten.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 14:10 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? oorbellen
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Nee eerlijk gezegd niet.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Een navelpiercing omdat, ik het mooi vindt staan ;)
    Heb jij het niet, wat is je reden? Ik had er eerst nog geen behoefte aan.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nee, ik heb geen piercings. Wel één tattoo (maar er volgen meer x'D) met de tekst: Soulmates never die.
    Voor die speciale persoon die is overleden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat is allemaal niets voor mij. Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren, waarmee ik één van de weinige meisjes ben uit mijn omgeving. Ik vind het gewoon allemaal wat te veel moeite voor iets wat me niet echt interesseert. Wat niet wil zeggen dat ik sommige dingen niet mooi kan vinden bij anderen, maar aleen als het iets subtiel is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Nee, maar ik wil graag een tattoo.
    Heb je buiten dat je het mooi vind een reden ervoor? Niet perse.
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ja, een tattoo, ik weet nog niet precies wat, maar ik wil graag een op mijn onderarm, alleen ik durf het niet zo snel te doen omdat ik de Horeca werk.
    Heb jij het niet, wat is je reden? Ik heb het niet omdat ik nog niet zeker weet wat ik wil. Van de piercings ben ik niet zo, ik heb zelfs geen oor gaatjes!


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb geen tattoeages, puur omdat het niet mijn ding is en het lelijk wordt. Heb verder alleen oorbellen en dat was al een grote stap voor mij, ik was 16 toen ik ze liet schieten :'d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb jij piercings of tattoo's of misschien andere lichaams versiering? Ik heb gaatjes in mijn oren (;
    Wil je misschien lichaamsversiering, wat wil je dan, waarom? Ik wil heel graag een tattoo op mijn pols en/of enkel.


    | Reality is for people that lack imagination |