• Want ik ben nu namelijk Shurley. Shurley is de achternaam van Chuck Shurley, een persoon uit Supernatural. Chuck is een van mijn favoriete karakters, zonder enige echte reden.

    Dus, zodat jullie ook nog iets anders kunnen reageren naast 'Leuke username' (Because, I know)... Wat is jullie favoriete serie?

    McKagan -> Shurley


    wat was dit ookalweer

    Leuke username. (nerd)

    Er zijn een hoop series die ik geweldig vind en ik ben vreselijk in kiezen, maar een paar dingen die altijd boven aan mijn lijstje blijven staan zijn Veronica Mars, Buffy the Vampire Slayer, Parks and Recreation en In The Flesh. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke username. Een personage uit dezelfde serie als de Tumblr Princess en The Moose.

    Tot nu toe is mijn favoriete serie Grimm, hoewel ik Grace Anatomy ook heel gaaf vind. Hoewel het ook af en toe best emotioneel ben geweest dankzij die serie, want dan gingen er personages weg. Natuurlijk degene die ik het leukst vond.


    Physics is awesome

    Ik ben echt helemaal bij met Supernatural and I love it! Naast dat gedoe met de death of certain characters. (pirate) Still not happy about it. Ik heb zelf de naam Singer geclaimd van Bobby (zijn achternaam Singer) en Fergus (de echte naam van Crowley).
    Eigenlijk zijn mijn favoriete series vooral oude, die niet meer op tv komen of die niet meer lopen, zoals Will & Grace en Charmed. Verder kijk ik RPDR (ik ben helemaal bij) en series die niet zo bekend zijn onder de Nederlanders, hehe. Ik zou niet zeggen dat dit echt mijn favoriete zijn, maar ik kijk er wel echt graag naar.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 1:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Leuke username! Mijn fave serie is It's Always Sunny in Philadelphia. (:


    Caution first, always.

    Nice! (:
    Ik heb zelf Chuck gehad hehe, en nog wel een aantal andere van Supernatural. Stiekem is het nog steeds ook wel mijn favoriete serie.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Mooi dat jullie hem leuk vinden :Y)

    Al ben ik nu wel jaloers op de namen die jullie al geclaimed hebben D:


    wat was dit ookalweer