• Whoot.

    Toen ik net twee weken 17 was haalde ik mijn rijbewijs en toen reed ik met mijn ouders hier gewoon in de buurt, nog in dezelfde plaats. Toen werd het vakantie en was ik gisteren na ruim 5 weken weer voor het eerst gaan rijden en dat ging wel goed (:

    Nou komt het. Vandaag was ik met mijn ouders in de Ikea in Haarlem (vlakbij Amsterdam) en toen ben ik naar huis gereden!!! (een uurtje ofzo)
    5-baansweg, veel vrachtverkeer en alles!! Hahaha, ik voel me nu echt heel cool en moest het gewoon even met jullie delen. (cat)

    Wanneer voelden jullie je heel cool? (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah it does, dankje btw en ik raad je wel aan alsnog met één van je ouders te gaan rijden als je je rijbewijs net hebt (: Omdat je gewoon echt dik gebrek aan ervaring hebt en je waarschijnlijk moet wennen aan een andere auto. Ik denk echt dat dat voor de meeste ongelukken zorgt, 18-jarige die meteen zo whoep in de auto stappen.

    Is echt niet nodig hoor. :] Tenminste in mijn ervaring is het zo dat alle achttienjarigen whoep meteen goed rijden, juist omdat ze net geslaagd zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha, dan zal ik je vertellen over mijn avonturen (:
    Ging bijna spookrijden, reed veel te hard van de snelweg af bij scherpe bocht waardoor instructeur keihard moest remmen, wilden rechtdoor tegen een huis aan rijden bij een T-splitsing, sneed een vrachtwagen af, reed bijna iemand aan, reed door rood en halleluja, wat ene avonturen waren dat ;p Maar je kan beter je fouten maken tijdens de rijles, je instructeur kan dan nog ingrijpen en je leert er meteen van, waarna je het never nooit meer doet.

    Echt waar, iedereen denkt dat ie gaat falen in het begin en het lijkt de eerste lessen ook alsof je het noooit gaat leren, but it will get better. Echt waar, ik spreek uit ervaring :p En als het zó moeilijk was zou niet 90% van de volwassenen een rijbewijs hebben (;


    Je hebt me officieel bang gemaakt, HAHAHA. Want ik ben echt paranoia as fuck en een stress kip. Nah, ik laat mn vriend maar gewoon rijden en ik ga lekker fietsen. :Y)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah it does, dankje btw en ik raad je wel aan alsnog met één van je ouders te gaan rijden als je je rijbewijs net hebt (: Omdat je gewoon echt dik gebrek aan ervaring hebt en je waarschijnlijk moet wennen aan een andere auto. Ik denk echt dat dat voor de meeste ongelukken zorgt, 18-jarige die meteen zo whoep in de auto stappen.

    Daar ben ik het niet mee eens. :'D Je leert pas rijden, als je alleen rijdt. En, man, wat is het lekker rijden zonder bezorgde en snetterende ouders naast je die doodsangsten uit staan. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens. :'D Je leert pas rijden, als je alleen rijdt. En, man, wat is het lekker rijden zonder bezorgde en snetterende ouders naast je die doodsangsten uit staan. :Y)


    Haha, mijn vader is niet zo, hij is eerder super relaxed en bemoeit zich er niet te veel mee, wijst alleen de route aan en geeft zo nu en dan een tip. Maar misschien verschilt het wel heel erg per persoon, but really, meteen alleen rijden als je net pas je rijbewijs hebt? Dat is denk ik geen goed plan.
    Sowieso in mijn geval heb ik in mijn eigen woonplaats rijlessen gevolgd en seriously, daar is niks moeilijks aan. Geen 5baanswegen, snelwegen die splitsen, vrachtwagens of tunnels etc. etc. en in andere plaatsen wel. Dus daar was het wel fijn dat ik mijn pa even naast me had :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha , goed gedaan ! (:

    Ik voelde me cool toen we een award kregen voor het beste verhaal/liedje achter onze film, omdat we daar lang aan gewerkt hadden .
    & we kregen groot applaus . xd .


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Awesome right! Ik voelde me vanochtend heel stoer, toen ik met m'n opa's dikke suzuki naar Zenderen reed met 't raam open, elleboog op 't raamportiek (is dat even a word) met de radio aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Whoa proficiat! Dat klinkt echt gestoord hahaha, zou ik noooooit durven.

    het is al lang geleden dat ik me cool heb gevoeld vrees ik.(krul)


    effort never betrays you

    Hashirama schreef:
    Awesome right! Ik voelde me vanochtend heel stoer, toen ik met m'n opa's dikke suzuki naar Zenderen reed met 't raam open, elleboog op 't raamportiek (is dat even a word) met de radio aan.


    En ik maar denken dat ik in een stoere auto reed :'D haha, zo rijden is wel heel cool, maar ik houd liever nog even mijn handen aan het stuur :y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daar woonde ik dichtbij. :'D

    Da's vet! ^^ Helaas moet ik nog een jaar wachten voor mag beginnen.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    Daar woonde ik dichtbij. :'D

    Da's vet! ^^ Helaas moet ik nog een jaar wachten voor mag beginnen.


    Huh, maar je bent 17? Theorie mag vanaf 16 jaar, praktijklessen 16,5 en examen 17..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Huh, maar je bent 17? Theorie mag vanaf 16 jaar, praktijklessen 16,5 en examen 17..?

    Klopt. Het probleem is geld. Mijn broer kreeg een scooter voor zijn 16e, ik kreeg ook die keus, maar ik mocht ook kiezen om dat bedrag op mijn 18e in mijn rijbewijs te stoppen. (krul)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:37 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ackerman schreef:
    (...)
    Klopt. Het probleem is geld. Mijn broer kreeg een scooter voor zijn 16e, ik kreeg ook die keus, maar ik mocht ook kiezen om dat bedrag op mijn 18e in mijn rijbewijs te stoppen. (krul)


    Ah slim,het is inderdaad pittig duur. Jr bent dowieso een paar duizend euro kwijt, echt om te huilen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ah slim,het is inderdaad pittig duur. Jr bent dowieso een paar duizend euro kwijt, echt om te huilen :')

    Imderdaad, ik was ook zo blij toen ik hoorde dat ik dat geld in m'n rijbewijs mag stoppen. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Niceee
    ik achter elkaar alleen van Rotterdam naar Nieuwegein
    gereden
    Ik rij sinds ik mij rijbewijs heb, hoef mijn moeder niet te rijden
    mijn andere zusje is ook bezig
    Probleem als zij ook rijbewijs heb
    dan is het gevecht wie mag rijden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.