• Dit is het verhaal van The Mortal Instruments. Hierbij kunnen ook unieke andere Shadowhunters worden bedacht. Nog altijd wordt de stad geterroriseerd door demonen. Dit groepje ShadowHunters redden de stad. Speel mee in deze magische wereld van unieke wezens en bijzondere krachten. Laat je meeslepen door het verhaal en verzin je eigen Shadowhunter of geniet van de originele personages.

    Het verhaal origineel gaat over Clary die ontdekt dat ze een Shadowhunter (half mens half engel) is. Ze komt Jace tegen en die neemt haar mee naar de Institute. Daar komen alle Shadowhunters samen en hebben er ook allemaal hun eigen kamer. Dit is dan ook de basis van de Shadowhunters en zijn er altijd wel wat te vinden. Clary ontdekt haar sterke krachten als Shadowhunter en weet unieke Runes (dat zijn een soort tekens waar Shadowhunters hun krachten uit kunnen halen). Clary vecht samen met de andere Shadowhunters tegen de demonen die de stad proberen onder controle te krijgen. Het lukt hun merendeels om de demonen uit te schakelen, maar er komen nog altijd meer demonen naar de stad. Dus moeten ze sterk zijn en vechten tegen de demonen.

    Hieronder staat wat je hier moet posten (:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Hobby's:
    Geboortedatum:
    Karakter:

    MIJN ROL

    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:
    Favoriete wapen: Daggers, pistool en dubbele zwaard.


    Hobby's: tekenen, piano spelen
    Geboortedatum: 24 November 1995
    Karakter: Megan is een aardig meisje met een scherp randje. Ze weet wat ze wilt en gaat daar voor. Ze deinst nergens voor terug en staat goed haar mannetje in een gevecht. Megan heeft ook momenten dat ze het liefst alleen wilt zijn, dus is ze dan te vinden in de tuinen.


    Originele rollen zijn beschikbaar op aanvraag!

    Verzonnen rollen (hebben een limiet van 10 chars die mee kunnen doen):
    - Megan Kath Crowley ~ Dangerx
    - Elijah Quaralena Jones ~ Pwettyness
    - ( reservering jongen Pwettyness )
    - ( reservering meisje Ponds )
    - Elina Morgan Fray aka Davina Morgan Duvessa ~ Candira
    - ( reservering Yucca )
    - Scarlett Theresa Carstairs ~ Pebble
    -
    -
    -


    Originele rollen:
    - Luke Garroway (aka Lucien Graymark) ~ HelloSweety


    Dit zijn de dingen die beschikbaar zijn! Dus let op want op = echt op!
    REGELS:

    - Niet schelden/ pesten! We willen natuurlijk allemaal een leuke tijd hier hebben, dus hou het dan ook gezellig. Zie ik toch dat je dit doet krijg je een waarschuwing via pb. Ga je toch door dan word je weggestuurd van deze rpg.
    - Geen rollen stelen van andere mensen! Wees uniek en verzin iets ;) Je hebt vast wel genoeg fantasie om iets zelf te verzinnen.
    - Heb je geen inspiratie? Dat maakt niet uit, maar meld het even. Zo kunnen we voorkomen dat deze topic stil valt en kunnen mensen gewoon verder.
    - De maximale aantal chars die je mag hebben is 3!


    De Speeltopic

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 0:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Op zich wel leuk idee, maar moet er geen invullijstje komen, regels, een beetje een verhaallijn?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 12:19 ]


    Your make-up is terrible

    Naam: Megan Kath Crowley
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk:
    Favoriete wapen: Daggers, pistool en dubbele zwaard.


    Hobby's: tekenen, piano spelen
    Geboortedatum: 24 November 1995
    Karakter: Megan is een aardig meisje met een scherp randje. Ze weet wat ze wilt en gaat daar voor. Ze deinst nergens voor terug en staat goed haar mannetje in een gevecht. Megan heeft ook momenten dat ze het liefst alleen wilt zijn, dus is ze dan te vinden in de tuinen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 11:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Cas schreef:
    Op zich wel leuk idee, maar moet er geen invullijstje komen, regels, een beetje een verhaallijn?

    thanks voor de info! ik ben zelf nog bezig met dingen in te vullen dus dat kom er nog aan


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    ik twijfel, ik ken het verhaal ook niet. de film en boek etc


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    ik twijfel, ik ken het verhaal ook niet. de film en boek etc

    Ik heb net een kleine info erbij gezet (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Is het wel leuk om het origineel er bij te doen? Ik bedoel.. in het boek/de film gaat alle aandacht naar Clary. (:


    • Come as you are.

    Haha I know. Hier is de aandacht wel verdeelt ;) hehe eigenlijk deed origineel erbij vanwege Jace omdat ie sexy is haha


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh fuck ik had niet gezien dat ik op het speeltopic reageerde. Ik zal daar m'n reactie wel aanpassen. Ik vul 'm vanavond in, zelfgemaakt meisje.

    Ugh, ik vind die nieuwe indeling zo vervelend. Want nu weet ik niet meer wat het speeltopic, rollentopic en praattopic is. Zoveel makkelijker dat het gewoon in de titel stond. D:

    Lovina schreef:
    Oh fuck ik had niet gezien dat ik op het speeltopic reageerde. Ik zal daar m'n reactie wel aanpassen. Ik vul 'm vanavond in, zelfgemaakt meisje.

    Ugh, ik vind die nieuwe indeling zo vervelend. Want nu weet ik niet meer wat het speeltopic, rollentopic en praattopic is. Zoveel makkelijker dat het gewoon in de titel stond. D:

    Ja je hebt gelijk, maarja anders krijgen we misschien wel gezeik met moderator dus volg ik maar de regels ^^ ik zet je erin :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik meld me af.

    Lovina schreef:
    Ik meld me af.

    Wat jammer om te horen


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Het klinkt wel interessant :)
    Vooral omdat ik t boek en de film heb gezien, Ben nog bezig met de andere boeken xD
    Maar is t alleen Shadowhunters? En geen andere wezens?
    of ook echt andere wezens enz? Want dat is onduidelijk :/

    Heel interresant, maar heb de boeknog niet gelezen en de film ooknog niet gezien..
    Maar zou graag wel mee willen doen :)

    Reservatie meisje


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Paddo schreef:
    Het klinkt wel interessant :)
    Vooral omdat ik t boek en de film heb gezien, Ben nog bezig met de andere boeken xD
    Maar is t alleen Shadowhunters? En geen andere wezens?
    of ook echt andere wezens enz? Want dat is onduidelijk :/


    Het is ook mogelijk met andere wezens hoor. Maar deze topic was tijdelijk niet in gebruik, dus heb nog niet alles erbij gezet


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Candira schreef:
    Heel interresant, maar heb de boeknog niet gelezen en de film ooknog niet gezien..
    Maar zou graag wel mee willen doen :)

    Reservatie meisje


    Ik zal je erbij zetten! :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †