• Ik hoop niet dat ik achterloop en ik heb echt het hele forum afgezocht, maar telkens als ik een foto wil uploaden, als profielfoto of om in mijn fotoalbum te doen, zegt Google Chrome dat er een serverfout is... En ook via Internet Explorer werkt het niet. Dan staat er ook dat de pagina niet kan worden weergegeven.
    Als uitprobeersel deed ik vervolgens een van mijn fotoboek fofo's en nu zit ik vast met een foto die ik niet wil, maar dat terzijde.
    Faalt mijn computer gewoon zo erg of ben ik niet de enige en heb ik toch over een of ander nieuwtje heen gelezen?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Is het wel een JPG/Jpeg-bestand? PNG-bestanden werken volgens mij namelijk niet als profielfoto...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat je computer faalt ik heb er geen last van althans, ik heb het de laatste tijd ook niet zoveel gedaan, maar volgens mij is dit wel vaker gebeurt.

    Edit
    Ja dit heb ik lang geleden ook wel gehad

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:27 ]


    ©1998

    Ik heb hier eerlijk gezegd nooit last van gehad. Misschien ligt het inderdaad aan het soort bestand wat je wilt uploaden. Kijk daar eens naar zou ik zeggen?


    Enjoy life

    Ik heb hier ook wel eens last van, net zoals als ik foto's wil uploaden in mijn album. Zo irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ABBA schreef:
    Is het wel een JPG/Jpeg-bestand? PNG-bestanden werken volgens mij namelijk niet als profielfoto...


    Ja, dat had ik al gedaan, evenals de grootte. Het is inderdaad een jpeg bestand en ruim 7 kb groot.

    Veronicas schreef:
    Ik heb hier ook wel eens last van, net zoals als ik foto's wil uploaden in mijn album. Zo irritant.


    Ik had het gisteren al, maar ik hoopte eigenlijk gewoon dat hij het vandaag weer zou doen D:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 21:36 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grindelwald schreef:
    (...)

    Ja, dat had ik al gedaan, evenals de grootte. Het is inderdaad een jpeg bestand en ruim 7 kb groot.

    Ah, dan weet ik het niet...


    Deep inside, I've never felt alive

    ABBA schreef:
    (...)
    Ah, dan weet ik het niet...


    Vreemd... Mijn huidige foto doet het wel en dat terwijl ze in grootte en bestandstype niet echt verschillen en ik heb ze bewerkt/gemaakt in hetzelfde programma...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik weet niet wat er mis is met Q op het moment, maar hij doet vreemd. Af en toe worden pagina's uitgerekt en soms doen profielfoto's het helemaal niet meer. Die van mij deed het boem niet meer, ik zette hem opnieuw erop en hij deed het weer. Ik denk dat het op het moment aan Q ligt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het lang geleden wel eens gehad.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    nooit gehad leve firefox

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 17:14 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Je kunt bij het aanmaken van een nieuwe story aangeven dat er ook anderen aan je story mee mogen schrijven. Ook bij bestaande stories kun je aangeven dat je wilt samenwerken als je de story aanpast. Vervolgens kun je co-auteurs toevoegen die dan de mogelijkheid hebben om mee te schrijven aan je story.


    pass4sure [url=http://www.ipass4sure.co.uk]pass4sure[/url]