• Hoi!

    Ik wilde mijn username saorsa veranderen naar Saorsa, maar Quizlet geeft aan dat deze naam al bezet is. Toen ik Saorsa bij 'zoeken' intypte kwam ik echter alleen maar mijn eigen username tegen.
    Maakt Quizlet bij het zoeken of bij het bezet zien van een username geen rekening met een hoofdletter?
    Betekent dit dat ik mijn username dus niet naar Saorsa kan veranderen?


    The soul needs autumn.

    Ik denk niet dat Quizlet hoofdlettergevoelig met gebruikersnaam omgaat, dus als het goed is kan je het gewoon naar Saorsa veranderen (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    als ik het intyp in de url krijg je jou prifiel gewoon, dus denkt dat het dan toch maar eenmalig is?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik denk dat je eerst je usernaam naar iets anders moet veranderen voordat je Saorsa kan nemen. Omdat die zonder hoofdletter al bezet is, gezien je die nu hebt. En Q ziet geen verschil in hoofdletter. Zo zou er ook veel verwarring komen. Iemand die saorsa heet en iemand die Saorsa heet.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:08 ]

    Negasonic schreef:
    Ik denk dat je eerst je usernaam naar iets anders moet veranderen voordat je Saorsa kan nemen. Omdat die zonder hoofdletter al bezet is, gezien je die nu hebt. En Q ziet geen verschil in hoofdletter. Zo zou er ook veel verwarring komen. Iemand die saorsa heet en iemand die Saorsa heet.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb toevallig enkele dagen geleden mijn username van perpetual naar Perpetual veranderd, dus dat kan gewoon (:
    Gewoon op wijzigen klikken en dan zou het moeten werken, mits je je username niet hebt aangepast de afgelopen maand natuurlijk.


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Negasonic schreef:
    Ik denk dat je eerst je usernaam naar iets anders moet veranderen voordat je Saorsa kan nemen. Omdat die zonder hoofdletter al bezet is, gezien je die nu hebt. En Q ziet geen verschil in hoofdletter. Zo zou er ook veel verwarring komen. Iemand die saorsa heet en iemand die Saorsa heet.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om van saorsa naar Saorsa te gaan, want Q ziet hoofdletters versus kleine letters inderdaad niet als verschillende dingen, en ik heb mijn username ooit van Square naar Square veranderd. Je hoeft dus ook niet eerst iets anders tussendoor te nemen. (krul)

    Is het wel echt al een maand geleden dat je je username voor het laatst hebt veranderd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het zou gewoon mogelijk moeten zijn om van saorsa naar Saorsa te gaan, want Q ziet hoofdletters versus kleine letters inderdaad niet als verschillende dingen, en ik heb mijn username ooit van Square naar Square veranderd. Je hoeft dus ook niet eerst iets anders tussendoor te nemen. (krul)

    Is het wel echt al een maand geleden dat je je username voor het laatst hebt veranderd?


    Is dat niet het probleem? Q ziet het verschil niet tussen een S en een s wat betekent dat Q ziet dat 'saorsa' hetzelfde is als 'Saorsa' en dus is het al "in gebruik" en kan het niet veranderd worden.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Is dat niet het probleem? Q ziet het verschil niet tussen een S en een s wat betekent dat Q ziet dat 'saorsa' hetzelfde is als 'Saorsa' en dus is het al "in gebruik" en kan het niet veranderd worden.


    Nee, want ik heb mijn username dus ooit zonder tussenstapje veranderd van Square in Square en dat zijn ook geen verschillende dingen, en er zijn hier mensen die aangeven dat een hoofdletter toevoegen ze ook is gelukt. ^^ Op zich zou het gewoon mogelijk moeten zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Om alle vragen even te beantwoorden:

    1) 26 maart was het een maand geleden.
    2) Nu werkt het wel. Er kwam wel in het rood 'username is bezet' te staan, maar wanneer ik op veranderen klikte ging het gewoon. Ik heb soms problemen met mijn internet, dus misschien daarom dat er iets mis ging toen ik het daarstraks probeerde. (:

    Dank je voor de reacties iedereen, maar hier kan dus een slotje op! :'D


    The soul needs autumn.

    Ah, mooi dat het toch is gelukt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan