• Hello.
    Ik heb leesvoer nodig (: Ik heb niet zoveel eisen, eigenlijk lees ik bijna alles wel. Het maakt me niet uit of je verhaal net begonnen is, al redelijk wat hoofdstukken heeft of dat ie al afgelopen is. Ik ben niet op zoek naar verhaal met een standaard verhaallijn! Post je verhaal hieronder maar gewoon, en ik zal kijken of ik het iets vind (:

    Ik lees graag One direction fanfictions, maar ook Onbekende personen verhalen vind ik leuk. Ik lees niet vaak bromance's, behalve Narry Storan of Zarry Stalik.
    16+ of geen 16+, maakt me niet uit!


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    The Uncommon

    • Onbekende personen
    • Fantasy
    • Vleugje romantiek


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Het dagboek van Aemilia


    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Aemelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.


    ||Gebaseerd op de Stravaganza serie||onbekende personen||Avontuur||Fantasie||Historische

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 12:51 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Bleeding Love ~One Direction

    I wonder if he stays up until 2 a.m. thinking about me.
    I wonder if when he hears a certain song he thinks about me.
    I wonder if when he feels sad he thinks about my smile
    I wonder if when he sees me he thinks, 'wow, sche's beautiful'
    I wonder if song lyrics remind him of me.
    I wonder if he looks at me when I'm not looking at him.

    Probably not and the stupid thing is that they warned me for this..
    but I didn't listen, I followed my heart and maybe that was the mistake.


    ~One Direction bestaat
    ~Nederlands geschreven en gesproken


    Always look on the bright side of life.

    Mijn OP's(:


    ]Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.[/center]

    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden, mits de lezers dat kunnen bijhouden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    “There is no passion so contagious as that of fear.” - Michel de Montaigne


    Midden in de jungle van een gebied dat door moordlustige kannibalen wordt bewoond, strandt een groep tieners. De inboorlingen worden al snel tot Orks omgedoopt en ze doen hun uiterste best zich tegen deze vijanden te wapen.
    Hun inspanningen mogen niet baten: ze worden uit hun woonplaats verjaagd en een groot deel wordt in koele bloede in stukken gehakt. Door angst en afschuw overmand vluchten ze weg en zoeken beschutting in een uitgebrand dorp, waar nog enkele overlevenden zijn.
    Hier proberen ze een nieuw bestaan op te bouwen, terwijl ze niet alleen geplaagd worden door hun wonden en neerslachtige herinneringen, maar ook door verhitte ruzies en ontluikende verliefdheden. Net wanneer de jongeren weer een beetje aan hun omgeving zijn gewend geraakt, spoedden verontrustende berichten hen tegemoet.
    Twee van hen zijn in nieuwsgierigheid de grens overgestoken en hun buurland zint op wraak. Een wraak die opnieuw menig man het leven kost en anderen voor altijd verminkt.
    Deze keer nemen ze het niet op tegen agressieve, doch hersenloze creaturen, maar trachten ze zich te verdedigen tegen een volk dat niet hun dood voor ogen heeft, maar hun lijden…
    x. avontuur, thriller, fantasy
    x. onbekende personen
    x. één situatie, meerdere point of views

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 22:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hi,
    een vriendin van me schrijft een verhaal.
    Het gaat over een meisje, Demi April, die haar vader verliest bij een ongeluk.
    Haar moeder komt hierdoor in een depressie Demi staat er alleen voor.
    Verder verklap ik niks.
    Neem zelf anders een kijkje?
    Accident || Harry Edward Styles
    kus xx

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 23:18 ]

    A Thousand Ways - Liam J. Payne
    Het gaat over Liam Payne en het speelt zich af in 2015 na de breuk van One Direction. Zo klinkt het echt saai, maar er staan al drie hoofdstukken online dus dan kan je zo misschien zien of het je zal interesseren. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Ik weet niet of je der van houd..
    Maar ik schijf verschillende story's..
    Zowel van Twilight dan van Harry Potter..
    Geen van alle hebben echt de storylijn van het daadwerkelijke verhaallijn..



    Protected Love



    Makayla Lucy Miller, is een meisje erg klein voor haar leeftijd, ze is een stil en verlegen meisje, praat alleen wanneer het nodig is. Haar hobby’s zijn wandelen en tekenen. Op Forks High school werd Makayla heel erg gepest, vlak voordat het einde van haar tweede leerjaar der op zit, leert zij Alice Cullen kennen. Ze word bevriend met Alice maar het pesten blijft voort. Kay de vader van Makayla is het zat om steeds zijn dochter huilend thuis te zien komen.
    Wanneer Makayla thuis komt en haar vader haar onder het bloed aantreft is hij het zat en plaatst hij haar over naar La-Push High school. In de hoop dat zijn dochter ditmaal niet gepest wordt, en toch naar school blijft gaan. Op La-Push High begint ze aan haar 3e jaar, en komt bij Seth Clearwater in de klas. Waar zij in contact raakt met de Quileute jongens.



    Strijdend Verleden



    Tessa Liv Cluex is een meisje van 15 jaar. Dat na haar ongeluk gedwongen moet verhuizen naar La-Push. Waar haar tante 'Liz' woont. Op een mysterieuze manier is haar moeder om het leven gekomen. Haar vader heeft een auto ongeluk gehad, waarbij Tessa nu door in een rolstoel zit. Ze heeft te horen gekregen dat haar vader het ongeluk niet overleefd heeft. Dat ze niet zeker weten of zij haar gevoel terug in haar benen krijgt. Zodat ze ooit weer kan lopen, haar tante heeft hoop wanneer zij dokter Cullen spreekt. Tessa is een verlegen angstig teruggetrokken stil meisje. Dat zo haar eigen leven probeert te leiden. Ze strijd met haar verleden om er weer terug boven op te komen. Maar zou alles wel zo lopen zoals zij denkt. Ze komt in het reservaat op school en trekt nog al een wat bekijks.Waar Tessa een grote hekel aan heeft is op de voorgrond te moeten staan. Ze wilt liever onzichtbaar blijven en niet zielig gevonden worden. Wanneer zij de Quileute jongens leert kennen. Gaat alles anders, maar kan Tessa dat ook toe laten, zal haar vertrouwen weder keren, zou Tessa opnieuw zich aan mensen kunnen en durven binden. Laat ze vriendschap, liefde en vertrouwen terug in haar leven of blijft ze in haar verleden hangen.




    Changes in my Life



    Dit verhaal gaat over een meisje genaamd Flok, haar vader is Severus Snape. Leraar aan Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Flok heeft haar vader maar weinig gezien. Op haar derde levens jaar is haar vader verdwenen, zo uit het niets. Waar zij nog al erg door over stuur geweest is. Ze heeft nachten lang om haar vader gehuild omdat hij niet meer bij hen was. Severus Snape heeft niets maar dan ook niets gedaan om terug te komen in de acht jaar dat Voldemort niet meer is herrezen. En tot op de dag van vandaag nog steeds niet terug gekeerd is uit de 'dood' zoals mensen denken. Severus Snape heeft in de tijd van de Death Eaters toen Voldemort aan de macht was voor dat Harry Potter hem het leven gekost heeft. Door Lilly Evers Potter een spreuk van de liefde, die terug kaatste door het enige wezen wat leefde, kon Voldemort Harry Potter niet doden. Severus Snape heeft een relatie met Aurora Lillian Moriah Emerald Herlihy een Muggle. Hij houd zielsveel van deze vrouw maar heeft nooit de moed gehad om terug te keren. Welke reden heeft Severus Snape hiervoor? Dat hij niet eerder is terug gekeerd, en waarom laat hij zijn dochter en zijn geliefde in de steek? Hoe gaat Flok hierover denken en wat vind zij van zo'n vader? Ziet zij hem wel als haar vader? En wat gebeurt er als Flok een brief krijgt toegezonden van Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry, dat zij is uitgenodigd en uitgekozen om daar op school te komen. Terwijl haar vader nog geen dag terug is en aan de keukentafel zit. Ze ziet haar vader weer na acht jaar terug en weet niet wat ze moet denken. Ze weet niet of haar moeder hier wel over heeft gesproken. Snapt niet waarom haar moeder hem gewoon aan de keukentafel laat zitten, zonder ook meer een klein beetje boos te zijn. Welke geheimen worden voor haar verborgen gehouden en wat gebeurt er als Flok daadwerkelijk ook naar Hogwarts toegaat, en les krijgt van haar vader, Professor Snape leraar Potions een van de strengste en door leerlingen bestempeld als niet een van de liefhebbende leerkrachten. Hoe gaat Snape om met zijn dochter, wanneer zij bij hem in de klas komt, en hoe gaat het contact tussen vader en dochter worden? Gaat Flok hier goed mee om en laat ze het der bij, dat haar vader haar heeft achter gelaten toen zij 3 jaar oud was. Welke vragen sijpelen er bij haar het hoofd binnen en gaat zij het aan Snape vragen? Kom de heer van het duister terug? Laat hij zijn zijn geliefde en zijn dochter dan weer achter of blijft hij bij zijn gezin?


    Dit zijn de verhalen waar ik nu aan schijf..
    Heb der overigens meerdere..
    Kijk maar even wat je der van vind.
    Protected Love staat al bij dat het over Embry Call gaat, maar dat is nog niet zeker..
    Ik zit nog zwaar te twijfelen..

    Alvast bedankt..
    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi