• Hello (:
    Ik zoek één of twee nieuwe chatfriens voor MSN, ghehe. Gewoon om gezellig te praten, hihi. Even wat informatie voor jullie...

    Ik ben Rayke, twaalf jaar oud [young, i know]. Ik zit nu in Gymnasium 2 en ik ben enorm raar. Mijn hobby's zijn vooral schrijven, tekenen, msn'en [hehe], met mijn beste vriendinnen afspreken en op de één of andere manier zingen, maar dat kan ik niet. Niet dat ik wel kan schrijven of kan tekenen, maar daar ga ik het niet over hebben. Ik ben fan van One Direction en daarnaast gewoon een beetje top 40. En Hot Chelle Rae is ook goed, hihi. (:

    Dus... if you're interested: laat vooral een berichtje achter. Ik PB wel als ik graag met je wil chatten!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik weet niet zo goed. Ik hou zelf niet van One Direction. En ik ken geen enkele Hot Chelle Rae. Ben zelf 14.


    EGYPTIAN GOD

    Ik ben Erieka, 16 jaar oud. Ik zit in Havo 3. Ik bespeel een muziek instrument, doe badminton en ik schrijf graag. Ik ben totaal geen 1D fan, maar Hot Chelle Rae is cool ;3

    You could add me if ya like ;D


    26 - 02 - '16

    hihi, ik ben Lisette, en nu 14 jaar. Ik ben net 14 geworden (: Ik zit in 3 gymnasium. Ik vind het leuk om te lezen, verhalen te schrijven en muziek te luisteren. Ik ben heel erg fan van Sia (A) maar ik vind qua muziek heel veel leuk, behalve justin bieber dan ;S
    I like 1 direction haha. Tenminste ik luister het pas sinds gister maar het klinkt goed xD.
    Dus naja, ik zie het wel (:

    xx.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Haai, ik weet niet of je al iemand hebt maar ik kan het nog proberen. xd.
    Ik ben Lieke, ik ben 14 jaar. Zit in 3 vmbo-k, terug gezet van vmbo-t omdat ik te slecht mijn best deed. ;3 Ik hou ook van schrijven, maar tekenen kan ik niet, vroeger wel. xd. Ik ben echt verslaafd aan muziek luisteren, ik loop de hele dag door met oortjes in. Ik ben ook fan van One Direction. En Hot Chelle Rae heeft af en toe wel eens leuke liedjes. ;3 x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik zit nu 1D te beluisteren, en eigenlijk vind ik ze best knap en goed haha!


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    Ik zit nu 1D te beluisteren, en eigenlijk vind ik ze best knap en goed haha!


    Hell yeah! Die blonde is knap, hea? ^^


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ehm, ik ben Esther, 15 jaar en doe 4 Mavo. Mijn hobby's zijn piano en paardrijden en ik houd van veel verschillende muziek stijlen, Bruno Mars, All Time Low en Muse, maar ook Hot Chelle Rae en One Direction en so much more. ^^


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hey ik ben Pauline, 14 jaar en prettig gestoord :Y)
    Ik hou ook van schrijven, en ben fan van One Direction.
    Ik zit in de 2e van Tweetalig.
    Oh, en ik hou van cavia's ^.^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 21:31 ]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik weet niet óf je nog chatbuddy's nodig hebt, maar ik wil wel met je msnen want nobody talking to me ):

    Nou mijn naam is Shanice, 16 jaar en zit op de vmbo groen school in het examen jaar. Mijn hobby's zijn tv kijken, naar de bios gaan, zwemmen en ik hou van schrijven en zingen terwijl ik een vogel nog dood neer krijg met mijn stem. Ik luister veel verschillende muziek, zo heb ik Tokio Hotel geluisterd en hou ik van de top 40. I like One Direction en ik luister zo ook af en toe Oosterse muziek (denk daar bij als bandjes van Big Bang enz)

    nou dat was het dan ;p


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Riverfire schreef:
    (...)

    Hell yeah! Die blonde is knap, hea? ^^

    Ja, echt supererg! (yeah)


    EGYPTIAN GOD

    Bes schreef:
    (...)
    Ja, echt supererg! (yeah)


    Je hebt smaak gurl (cool)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben Gabriëla & misschien wel te laat voor dit xp , ghehehe.
    Maar ik ben dus 15 , zit op 3 havo. Gaat niet erg goed ofzo.
    Ik hou van One Direction , James mcAvoy & Gers Pardoel. Ook een beetje van Nick en Simon. Ik vind Wie is de Mol leuk , en volg het altijd.
    Ehm.. Ik schrijf , teken en voetbal. (:
    GHEHEHE. (:


    Danmarks Dynamite.

    Begin gewoon even met mensen hier via het gastenboek te praten en schakel dan over op MSN?


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben Marije, 16 bijna 17. Zit op een vmbo Groen school(A.O.C) ,in klas 4. Ik hou van Hp en Twiligth. Ik hou ook wel van verhalen schrijven(alleen schrijf ik ze niet, maar verzin ze in m'n hoofd) en ook van lezen. Ik ben verslaafd aan computeren. Mijn muziek smaak is heel verschillend van liedjes uit de jaren 70/80/90 tot nu. Ik luister vaak muziek op youtube. En in het weekend slaap ik altijd uit.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben Ellen, ik ben 14 nog niet zo heel lang. Ik zit ook op 2Gymnasium, ik hou van bijna alle soorten muziek & One Direction. Ik ga graag uit en zit 24/7 achter mijn laptop, en volgens mijn vriendinnen ben ik gestoord :Y).