• Hey hey!
    Ik wil een tablet kopen, omdat mijn laptop zowat dood is en vele op mijn school hem ook gebruiken voor schoolopdrachten.
    Ik weet alleen echt niet welke ik moet kiezen. Ik heb in elk geval een budget tot rond de 150 euro.
    Weet iemand een goede tablet voor deze prijs?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Mijn vader had er eentje gekocht voor 100 euro, maar dat was hele slechte kwaliteit. Misschien kan je beter eerst doorsparen?

    Ik had een goede voor 100 euro, maar ik ben vergeten welke.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb zelf een ipad, met alle dingen die ik erbij had was hij 700 euro, maar ik zag hem laatst in de aanbieding voor 200, meer ka ik je niet vertellen(cat)


    YOLO, You Life Only Once

    M'n nichtje heeft er één gekocht bij de Bart smit [of iets in die richting] en ze is er heel blij mee, kost volgensmij ook niet zoveel.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Ik weet dat alle IPads van apple in het algemeen gewoon goed zijn, alleen ik weet niet wat je er voor school precies voor nodig hebt.. want die hebben er geen word op zitten.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    Ik weet dat alle IPads van apple in het algemeen gewoon goed zijn, alleen ik weet niet wat je er voor school precies voor nodig hebt.. want die hebben er geen word op zitten.


    Over het algemeen heeft bijna geen enkele tablet dat.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Voor 150€ heb je niet echt veel. Misschien als je heel goed zoekt dat het dan moet lukken maar ik zou zeggen spaar eerst nog even door tot je iets van Samsung of misschien Apple kunt kopen, want deze zijn zeker veel betere kwaliteit dan goedkopere.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Asus schijnt erg goed te zijn en niet zo heel erg duur, volgens mij.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nelean schreef:
    Asus schijnt erg goed te zijn en niet zo heel erg duur, volgens mij.


    No :c Asus is soms wel goedkoop, maar na een tijdje lopen ze vast.

    Samsung raad ik je trouwens niet aan. Ik heb zelf een iPad maar m'n moeder heeft een Samsung tab en die loopt de hele tijd vast, start soms niet eens op en valt vaak zomaar uit.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Neem een Huawei tablet. Heb ik zelf ook en dat ding loopt nog best lekker voor iets wat al zeker 2/3 jaar oud is. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dankje voor de reacties! Ik heb er wel wat aan :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik heb een HTC voor 250 euro, hij is wel maar 7".

    Father schreef:
    Neem een Huawei tablet. Heb ik zelf ook en dat ding loopt nog best lekker voor iets wat al zeker 2/3 jaar oud is. :'D


    Dit. Huawei is sowieso heel fijn.