• Ik doe op dit moment een aansluitingsmodule van Universiteit Leiden. Ik heb al een paar mensen gesproken die hiervoor dezelfde aansluitingsmodule hebben gedaan en die zijn allemaal super positief, zelf vind ik het jammer genoeg echt verschrikkelijk. Ik heb echt met elke vraag het idee dat ik mijn antwoord uit de lucht moet halen, aangezien ik elke keer dingen moet gaan beredeneren die ik gewoon niet kan weten omdat het hele hoofdstuk niet over die dingen ging... Het voelt echt alsof ik mijn antwoorden uit de lucht moet halen, waardoor ik elke keer op het laatste moment de opdrachten pas maak, omdat ik het zo gewoon niet leuk vind.. Ik begin me echt af te vragen of ik hier te dom voor ben ofzo en begin enorm aan mijn studiekeuze te twijfelen ;(
    Ik moest dat even kwijt, omdat ik me er echt zwaar aan irriteer, vooral omdat ik nu helemaal niet meer weet of ik deze studie wel moet doen, omdat ik hier al zoveel moeite mee heb dat het gewoon niet leuk meer is...

    Either way, om dit topic een beetje nuttig te houden. Hebben jullie wel eens het idee dat er op school wordt verwacht dat je de antwoorden op vragen uit de lucht moet halen? Of dat je je gewoon heel dom voelt omdat je ergens helemaal niets van snapt?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dat heb ik op de Havo heel erg vaak gehad ja.


    26 - 02 - '16

    Vaak genoeg. Nog niet in een bepaalde studie, maar op VWO heb ik dat redelijk vaak, ja.
    Als het kwartje dan eenmaal valt, zal het alleen maar fijner zijn. Althans, zo ervaar ik dat.


    Hamartia

    Wiskunde. Fysica.
    All the fucking time --'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wiskunde.
    Ik zie de cijfers wel staan maar in mijn hoofd staat er gewoon niets meer dan mislukt Chinees. );


    wat was dit ookalweer

    Ik heb dat met geschiedenis (op vwo 2) Soms worden echt zulke rare dingen gevraagd...
    Met wiskunde is het wat vanzelfsprekender, omdat dat meer beheersen is en minder kennis.

    In ieder geval wens ik je veel succes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…