• Wat is volgens jou de beste Harry Potter fanfic op Q?

    Ik ben op dit moment bij met alle verhalen die ik hier volg en ik ben in een nostalgische bui, dus wil ik weer eens wat HP stories op Q lezen. Aangezien mensen meestal alleen hun eigen werk aanprijzen in plaats van de dingen die ze zelf leuk vinden, probeer ik het eens op deze manier. Ik lees van alles, maar ABN is wel een vereiste. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lees graag verhalen van Svartalfheim en ik heb nog wel een HP verhaal als je er een zoekt:

    Vestrum Cogitans - Harry Potter en als die ongeveer op de helft is ga ik een nieuwe beginnen, (krul)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Loian schreef:
    – Stiekem vraag ik me af wat eigenlijk je bedoeling is met dit topic. Volgens mij had je gewoon nood aan een ego-boost. (cat)


    :W Oh nee, je hebt me door. Want dat is natuurlijk het enige wat ik zou kunnen willen met een topic waarin ik HP verhalen zoek.

    Ik lees gewoon bijna alleen Harry Potter fanfic op Q en ik heb liever verhalen die anderen aanraden dan dingen die schrijvers zelf promoten, want dan krijg je alleen de standaard copy-paste reclameberichtjes die ook in tig andere topics te vinden zijn. Is dat motief goed genoeg? :')

    [ bericht aangepast op 30 aug 2013 - 17:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    :W Oh nee, je hebt me door. Want dat is natuurlijk het enige wat ik zou kunnen willen met een topic waarin ik HP verhalen zoek.

    Ik lees gewoon bijna alleen Harry Potter fanfic op Q en ik heb liever verhalen die anderen aanraden dan dingen die schrijvers zelf promoten, want dan krijg je alleen de standaard copy-paste reclameberichtjes die ook in tig andere topics te vinden zijn. Is dat motief goed genoeg? :')


    Wel, aangezien je zonet toegegeven hebt;
    Schuldig; ja.
    Met voorbedachte rade; ja.

    Dat wordt een tijdje in de gevangenis, mijn beste.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik raad trouwens Underneath the sky - Severus Snape ook aan! Het is echt een super verhaal! (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Jammer, het zijn er niet heel veel. :(


    Every villain is a hero in his own mind.

    Changing the Seasons van Cliffhanger blijft voor mij echt een van de mooiste.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik was helemaal klaar om vol enthousiasme jouw verhalen aan te prijzen en toen zag ik dat jíj het topic had aangemaakt! :c Ja, nu kan ik je niet verder helpen, ik lees op dit moment niet veel anders.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik kan ook eentje van mij aanraden maar dat heeft ook weinig nut netals wat colouredwind zij :P


    In dreams, we enter a world that’s entirely our own.

    Dit is zelf mijn favo story ^^ Daar krijg je zeker geen spijt van!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    oh my god die ene hele mooie ik weet niet meer hoe die heette ='[


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Birds without wings, denk ik


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oops, net een van jou eigen stories aangeraden --' (het is laat!) ok anyway, Casting Rainbows vind ik wel goed maar die lees je al denk ik?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2013 - 0:43 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Nymphae schreef:
    Ik raad trouwens Underneath the sky - Severus Snape ook aan! Het is echt een super verhaal! (:


    oh my god ik ging vandaag helemaal zoeken hoe die ookalweer heten, heeft iemand m gewoon al gelinkt! haha ik had gewoon de comments moeten lezen. nouja die is dus echt prachtig =']

    en deze is ook goed: http://www.quizlet.nl/stories/19192/severus-snape-teacher-or-father/ (sowieso haar schrijfwerk is geweldig :Y) )


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Er was trouwens ooit een vierluik over George na de dood van Fred die mij heel erg heeft aangegrepen en waar ik echt tranen van in mijn ogen kreeg,maar ik weet de user en titel niet meer? Iemand?

    Want dat verhaal is echt het vermelden waard.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik lees al mijn Jily's op fanfiction.net. Ook vind ik deze fanfic erg goed. Hierin krijg Dudley kinderen die ook magische talent hebben. Het is geen lang verhaal, en ook in het Engels. Maar ik vond hem heel leuk.


    Alleen maar tranen van geluk