• Hey!

    Ik ben op zoek naar twee plaatjes voor een cover voor een nieuwe story van mezelf die ik eerst nog fatsoenlijk wil verder uitwerken en waar ik eerst een heel aantal hoofdstukken ga voor schrijven voor alles online komt.

    Dit is een korte beschrijving van de story:

    Een 20-jarige meid genaamd Rachel denkt dat niemand om haar geeft en ze er alleen voor staat in het leven. Ze denkt geen vrienden te hebben terwijl er toch vrienden voor haar zijn en die haar willen steunen. Rachel is steeds down en kan nergens troost in vinden dus doet ze aan zelfverminking omdat ze vind dat dat de pijn verzacht. Soms kan ze een dag heel vrolijk door het leven huppelen en de andere dag kan alles weer in een deuk vallen en lijkt het alsof weer in dat zwarte gat vast zit. Therapie haalde niks voor haar uit en naar een psychiater gaan ook niet. Toen ze pas 20 werd besloot ze op zichzelf te gaan wonen wat haar ouders eerst niet toelieten, maar toen ging ze dreigen zichzelf wat aan te doen als dat niet mocht dus lieten haar ouders haar gaan. Op 19-jarige leeftijd deed ze haar eerste poging tot zelfmoord wat mislukte omdat iemand haar betrapte. Ze is zo onzeker en heeft zoveel pijn met alles in haar leven dat ze denkt dat ze nooit de ware zal vinden, dat ze niemand zal vinden die haar leuk genoeg zal vinden en die nooit genoeg van haar zal houden. Op een dag zet ze dus een masker op en gaat online gesprekken aan met vreemde, alleen is alles niet zoals het lijkt.


    Ik ben dus op zoek naar een plaatje van een gemaskerd meisje (of jonge vrouw kan ook) en een plaatje van een huilend meisje (of jonge vrouw). Het liefst in het zwart/wit en dat je deze twee zeg maar tegen elkaar kan plakken dat je de helft van het gemaskerde meisje ziet en de helft van het huilende meisje. Dat het lijkt of het één gezicht is, maar twee kanten heeft. Ik heb gezocht naar geschikte plaatjes, maar ik vind er niet meteen zoals ik het wil.

    Covermakers zijn ook altijd welkom om te helpen deze cover te maken, maar zonder titel dan aangezien ik nog geen vaste titel heb.

    Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Kan niemand mij helpen? ;(


    16 - 09 - '17

    Kun je een plaatje geven van wat voor soort masker je ongeveer bedoelt? Dan kan ik misschien iets doen (:


    Nypmh > Yaspis

    Yaspis schreef:
    Kun je een plaatje geven van wat voor soort masker je ongeveer bedoelt? Dan kan ik misschien iets doen (:


    Euhm, zoals op een gemaskerd bal fzo

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 20:38 ]


    16 - 09 - '17



    Ik heb wat geprobeerd. Het is erg moeilijk om goede plaatjes te vinden dus ik hoop dat dit is wat je bedoeld.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:



    Ik heb wat geprobeerd. Het is erg moeilijk om goede plaatjes te vinden dus ik hoop dat dit is wat je bedoeld.


    Jaaa zoiets bedoelde ik! Enorm bedankt!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Jaaa zoiets bedoelde ik! Enorm bedankt!


    Mooi :) Graag gedaan.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:



    Ik heb wat geprobeerd. Het is erg moeilijk om goede plaatjes te vinden dus ik hoop dat dit is wat je bedoeld.

    Nu lijkt 't net alsof er een snottebel aan haar neus hangt. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Nu lijkt 't net alsof er een snottebel aan haar neus hangt. (cat)


    Haha, dat had ik nog niet eens gezien xD


    16 - 09 - '17