• Het gaat hierbij voornamelijk erom als de binnenste achtergrond zwart is en de overige tekst wit is, de tekst in de chapters wel zwart blijft.

    Dit is hoe een chapter er nou eruit ziet met mijn huidige template.


    Groter

    Dit is hoe het eruit ziet met een zwarte achtergrond. De tekst staat ingesteld op wit, maar de tekst in het chapter zelf blijft zwart.


    Groter

    Gezien dat ik mijn achtergrond het liefste compleet zwart heb, is dat voor mij ietwat storend. Ik snap dat het niets uitmaakt als je graag een lichte achtergrond hebt, maar wellicht zijn er meer mensen die liever een donkere achtergrond hebben.
    Is het mogelijk het zo te programmeren dat de tekst in het chapter ook veranderd?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik gebruik zelf nooit een zwarte achtergrond, maar als je dat doet moet de tekst natuurlijk wel leesbaar blijven. In het oude design kon dat ook, dus als het weer mogelijk is ben ik voor.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben voor, want ik had dat probleem ook


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Square schreef:
    Ik gebruik zelf nooit een zwarte achtergrond, maar als je dat doet moet de tekst natuurlijk wel leesbaar blijven. In het oude design kon dat ook, dus als het weer mogelijk is ben ik voor.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ikzelf gebruik ook liever een donkere achtergrond, en ik had dit ook al eerder opgemerkt. Erg vervelend inderdaad.
    Ik ben voor!


    Enjoy life

    Ik ben voor, aangezien ik zelf dat probleem ook al ergens had gezien en het toen ook al best storend vond.


    Chaos is a ladder.

    ik stoor me alleen aan mensen waar van hun teksten geel zijn... heel vervelend met een witte achtergrond ik moet nu dus eerst alles selecteren zodat het blauw wordt en wel leesbaar is

    en ja ik ben voor

    Ik irriteer me juist dood aan die witte lijntjes die je niet kan veranderen. :'D Ik wilde eerst een donker achtergrond doen op mijn profiel, maar dat zag er niet uit door die lijntjes over.

    In ieder geval, ik ben voor. Is wel handig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben voor


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik gebruik geen thema's omdat bij mij alles hetzelfde eruit ziet door Stylish :Y) Maar ja, dat is inderdaad irritant.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Joehoeee, dit is een goede suggestie! DUS. Wanneer wordt het ingevoerd?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Comanche schreef:
    Joehoeee, dit is een goede suggestie! DUS. Wanneer wordt het ingevoerd?


    Ik had Krull gevraagd en zij zou Rutger vragen of dat mogelijk is en geprogrammeerd gaat worden :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgens mij zou het nu goed moeten werken (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Volgens mij zou het nu goed moeten werken (Y)


    Helaas bij mij nog niet.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Astin schreef:
    (...)

    Helaas bij mij nog niet.

    Welke story is dat?


    Dit is mijn signature...