• Het gaat hierbij voornamelijk erom als de binnenste achtergrond zwart is en de overige tekst wit is, de tekst in de chapters wel zwart blijft.

    Dit is hoe een chapter er nou eruit ziet met mijn huidige template.


    Groter

    Dit is hoe het eruit ziet met een zwarte achtergrond. De tekst staat ingesteld op wit, maar de tekst in het chapter zelf blijft zwart.


    Groter

    Gezien dat ik mijn achtergrond het liefste compleet zwart heb, is dat voor mij ietwat storend. Ik snap dat het niets uitmaakt als je graag een lichte achtergrond hebt, maar wellicht zijn er meer mensen die liever een donkere achtergrond hebben.
    Is het mogelijk het zo te programmeren dat de tekst in het chapter ook veranderd?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rutger schreef:
    (...)
    Welke story is dat?


    Story


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Astin schreef:
    (...)

    Story

    Je hebt geen template toegewezen aan deze story.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Je hebt geen template toegewezen aan deze story.


    En hoe kan ik het instellen dat ook de chapters van andermans stories in mijn geval witte tekst hebben?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    Ik gebruik geen thema's omdat bij mij alles hetzelfde eruit ziet door Stylish :Y) Maar ja, dat is inderdaad irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kizuna schreef:
    (...)

    En hoe kan ik het instellen dat ook de chapters van andermans stories in mijn geval witte tekst hebben?


    Bij je instellingen kun je onder het kopje "profiel" ergens een template kiezen die je voor heel Quizlet wilt gebruiken. (: Ik denk alleen niet dat dat bij stories van anderen werkt, want daar komt de template van de story overheen, geloof ik, tenzij er geen template voor die story is ingesteld.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik gebruik zelf nooit een zwarte achtergrond, maar als je dat doet moet de tekst natuurlijk wel leesbaar blijven. In het oude design kon dat ook, dus als het weer mogelijk is ben ik voor.


    Some people are art and do art at the same time

    Kizuna schreef:
    (...)

    En hoe kan ik het instellen dat ook de chapters van andermans stories in mijn geval witte tekst hebben?

    Ik dacht dat het jouw story was :P

    Ik zie dat je template 1576 ingesteld hebt om alle pagina's op Q mee te bekijken. Dit heb ik ook voor mijn account gedaan en ik zie de story die je noemt nu netjes met zwarte achtergrond en witte kleur.

    Kun je CTRL+F5 doen om de nieuwste versie in te laden?

    Welke browser gebruik je?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik dacht dat het jouw story was :P

    Ik zie dat je template 1576 ingesteld hebt om alle pagina's op Q mee te bekijken. Dit heb ik ook voor mijn account gedaan en ik zie de story die je noemt nu netjes met zwarte achtergrond en witte kleur.

    Kun je CTRL+F5 doen om de nieuwste versie in te laden?

    Welke browser gebruik je?


    Dat was ook mijn story. Daar is het verholpen nadat ik van "standaard template" naar de juiste template ben gegaan. Alleen bij andere stories heb ik dus nog steeds dat de tekst zwarte letters heeft, ondanks dat mijn instelling op wit staat.

    Geprobeerd. Staat nog steeds zwarte tekst tegen een zwarte achtergrond.
    Ik gebruik standaard Mozilla Firefox. Ik heb bij IE gecheckt, daar heb ik bij andermans stories ook zwarte tekst. Google Chrome ook.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:
    (...)

    Dat was ook mijn story. Daar is het verholpen nadat ik van "standaard template" naar de juiste template ben gegaan. Alleen bij andere stories heb ik dus nog steeds dat de tekst zwarte letters heeft, ondanks dat mijn instelling op wit staat.

    Geprobeerd. Staat nog steeds zwarte tekst tegen een zwarte achtergrond.
    Ik gebruik standaard Mozilla Firefox. Ik heb bij IE gecheckt, daar heb ik bij andermans stories ook zwarte tekst. Google Chrome ook.

    Heb je een voorbeeld van een story waar je dat hebt?


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Heb je een voorbeeld van een story waar je dat hebt?


    Ik heb telkens op "willekeurige story" gedrukt, ondertussen al 5 keer ofzo. Dit is de laatste die ik via willekeurige story kreeg... http://www.quizlet.nl/stories/55231/new-love-lauren-conrad/


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Ik gebruik zelf nooit een zwarte achtergrond, maar als je dat doet moet de tekst natuurlijk wel leesbaar blijven. In het oude design kon dat ook, dus als het weer mogelijk is ben ik voor.


    This.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!