• zaagtopic

    urgh, dus ik wou vanavond graag weg gaan, gewoon in de stad waar ik ongeveer naast woon rondhangen want er is klein festivalletje, maar het is het weekend voor school begint, dus er zullen wel veel mensen komen die ik ken, en het is leuker om ze daar nog is te zien dan direct op de eerste schooldag.
    Maar dus, het probleem is het vervoer terug; mijn ouders zijn op weekend, de twee vriendinnen die dichtbij wonen kunnen me niet terug naar huis brengen. Van mijn ouders mag ik nergens blijven slapen, omdat ze zeker willen weten dat ik op een redelijk uur thuis kom.

    Nu blijkt het dus net dat mijn broer en zijn vriendin ook van plan waren om te gaan, maar dat dat niet doorgaat omdat de vriendin niet wilt fietsen, en mijn broer weigert haar achterop te nemen. Dus eigenlijk had ik perfect met hen kunnen meerijden als die vriendin gewoon 10 minuten had willen fietsen.(cat)

    Oke om het nuttig te houden, waar was jij laatst pissed over?


    effort never betrays you

    wow dat is best wel kut..
    kan je niet.. OV?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    wow dat is best wel kut..
    kan je niet.. OV?


    -

    Ik haakte al af bij het eerste woord want ik heb een irritatie aan mensen die geen hoofdletters gebruiken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ChetUbetcha schreef:
    wow dat is best wel kut..
    kan je niet.. OV?


    Queer zijn is gewoon alles

    ChetUbetcha schreef:
    wow dat is best wel kut..
    kan je niet.. OV?

    ik heb gekeken hoor, maar ik woon echt in een kleine deelgemeente, zelf in de dag sta ik vaak genoeg te wachten op een bus die gewoon niet komt ;3


    effort never betrays you

    Roar schreef:
    Ik haakte al af bij het eerste woord want ik heb een irritatie aan mensen die geen hoofdletters gebruiken.

    In de eerste zin staat het inderdaad niet, maar in de rest van de zinnen wel.

    OT: Dat is vervelend. Kan je niet met het OV gaan?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Roar schreef:
    Ik haakte al af bij het eerste woord want ik heb een irritatie aan mensen die geen hoofdletters gebruiken.

    ik hoop dat je er overheen komt (cat)


    effort never betrays you

    Roar schreef:
    Ik haakte al af bij het eerste woord want ik heb een irritatie aan mensen die geen hoofdletters gebruiken.


    Oh my god, call the spelling police, she forgot one capital letter...

    Anyway, dat is inderdaad niet fijn. ^^ Kun je zelf niet fietsen? Anders moet je er maar een leuke avond van maken en thuis blijven?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan gaat je 'schoonzus' bij jou achterop?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik wilde vanavond op weggaan alleen ik voel mij beroerd. Dus ja dat gaat ook niet door. Kan je niet alleen heen fietsen en met een grote groep terug?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Bakkali schreef:
    Dan gaat je 'schoonzus' bij jou achterop?

    omg dit is nog best wel een origineel idee (krul) ik weet niet of ze dat geweldig gaat vinden maar goed bedacht :'D


    effort never betrays you

    MissElmo schreef:
    Ik wilde vanavond op weggaan alleen ik voel mij beroerd. Dus ja dat gaat ook niet door. Kan je niet alleen heen fietsen en met een grote groep terug?

    Oei, hoe komt het? ;3 & daar heb ik over gedacht, maar ik ken niet zoveel mensen die in mijn buurt wonen, en ik ben bang dat er uiteindelijk niemand gaat staan met wie ik terug kan gaan, en alleen terug durf ik niet ;3


    effort never betrays you

    Hardy schreef:
    (...)
    omg dit is nog best wel een origineel idee (krul) ik weet niet of ze dat geweldig gaat vinden maar goed bedacht :'D


    Het is dat of 10 minuten eerder fietsen voor haar ;') Misschien nog een kussentje op de fietsendrager doen ;'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hardy schreef:
    (...)
    Oei, hoe komt het? ;3 & daar heb ik over gedacht, maar ik ken niet zoveel mensen die in mijn buurt wonen, en ik ben bang dat er uiteindelijk niemand gaat staan met wie ik terug kan gaan, en alleen terug durf ik niet ;3


    Geen idee waarom ik mij zo ziek voel. Nee logisch dat je niet alleen terug gaat. Kan je niet iemand app'en of sms'en om te kijken of er mensen heen gaan die je kent.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Oei, kan je niks regelen met je broer, dat hij je op komt halen ofzo (ik weet niet hou oud hij is, maar mijn zussen zouden dat doen)

    Ik baalde ervan dat ik vandaag moest werken, terwijl het Kapelse dag is en dat is echt heel gezellig elk jaar
    Maar het werken was wel weer super leuk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one