• Heejj,

    Voor de Belgen(Ik weet niet voor Nederland) is het vakantie!Nou,ik vind dat heel leuk enzoo,,maar ik heb niks te doen --'
    Nou mijn vraag,wat gaan jullie in de vakantie doen?
    Of voor degene die geen vakantie hebben,wat willen jullie doen??

    x

    Ikke ga maandag naar een binnenspeeltuin van vrienden [/Weet niet of ik r zelf ga in spelen aber dan gaan we daar zo met een hele groep naartoe enseu ^^] En dinsdag ga ik met een vriendin naar de cinema+shoppen, woensdag komt er misschien een vriendin en van donderdag t/m zondag ga ik naar de ARDENNEN x]

    VAKANTIE!! Euhm gaan shoppen in Antwerpen, naar vrienden gaan, op café gaan, cinemaa, wat is er nog al te doen hier? ><


    What you see, is what you get.

    Vakantie bijna over. nog maar 1 dag.

    yes i now vakantie!!!!!!!


    Ik ga vooral uitslapen


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn verjaardag vieren (woensdag) en eh,Huiswerk -_-' maar vooral quizen maken en morgen naar een fuif (:


    The soul needs autumn.

    Mijn verjaardag vieren (woensdag) en eh,Huiswerk -_-' maar vooral quizen maken en morgen naar een fuif (:

    Gelukkige verjaardag voor woensdag x'] moest ik het vergeten ^^
    Welke fuif? x


    What you see, is what you get.

    Euhm, deze zondag ga ik naar een vriendin voor een groepswerk ><
    - Maandag: naar pia <3
    - Dinsdag: Met Freya naar Antwerpen <33
    - Woensdag op donderdag blijft Alison slapen en gaan we naar brussel.
    - Vrijdag wordt ik 'geopereerd'
    - En als ik kan, ga ik zaterdag met Sarah naar de film.
    - Zondag: rustdag ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Euhm, deze zondag ga ik naar een vriendin voor een groepswerk ><
    - Maandag: naar pia <3
    - Dinsdag: Met Freya naar Antwerpen <33
    - Woensdag op donderdag blijft Alison slapen en gaan we naar brussel.
    - Vrijdag wordt ik 'geopereerd'
    - En als ik kan, ga ik zaterdag met Sarah naar de film.
    - Zondag: rustdag ^^

    geopereerd? Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom wel? .. =(


    What you see, is what you get.

    Maandag weer schoolll:@(In NL)

    (...)
    geopereerd? Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen waarom wel? .. =(


    Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^


    oO Woow x] *Ik weet vandaag echt niets zinnigs te zeggen sorry* Achjah, hopelijk gaan ze je niet te hard pijn doen x) *zie je wel dat ik vandaag niets zinnigs zeg*

    (...)

    oO Woow x] *Ik weet vandaag echt niets zinnigs te zeggen sorry* Achjah, hopelijk gaan ze je niet te hard pijn doen x) *zie je wel dat ik vandaag niets zinnigs zeg*

    hha ^^ ach, een vriendin heeft het ook al gedaan en ze had amper pijn dus dat zal wel geen probleem zijn (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Het is niet echt geopereed worden hoor ^^ daarom dat ik het tussen aanhalingstekens zette. Ik heb zo een soort van moedervlekje dat later kanker kan veroorzaken en voor de zekerheid gaan ze die er nu al uitsnijden ^^ Gelukkig is die nu nog niet gevaarlijk [/opluchting] Ik kijk vet uit naar vrijdag! Eindelijk van dat lelijk puntje verlost op mijn buik (: Het rare is dat ik dat puntje vroeger niet had >< dat is gewoon, zeg maar: erop gegroeit ^^ achja, wat een 'verhaal' om hierop te plaatsen ^^

    whaat >< Das raar ^^ Ik heb owk moedervlekjes, maar heb nog niet gehoord dat die kanker kunnen veroorzaken, dusja tot nu toe ga ik ze nog niet laten weghalen :)


    What you see, is what you get.

    ik moet maandag weer naar school :(


    It's heavy but you are not the only one

    Vandaag ga ik naar een vat
    Morgen birthday party van me nichtje
    Maandag shoppen in Antwerpen
    Donderdag - Vrijdag blijft me bf slapen
    en dat is het tot nu toe, maar er komt nog wel een heleboel bij xD


    I did not hit you. I just high-fived your face.