• Zijn dit goede ideeën?
    1. Ik ben een meisje. Een meisje van 12 jaar. Ik ben fan van Tokio Hotel, Avril Lavigne, Within Temptation en dat sort rockbandjes. Ik heb geen vriendinnen. Ik kan niet met meisjes omgaan. Vrienden heb ik wel. Martijn en Mitchel. Natuurlijk ook nog andere, maar hun zijn me vrienden door dik en dun. Martijn ken ik al sinds groep 5 en Mitchel heb ik dit jaar pas ontmoet toen ik net in de brugklas kwam. Ze zitten alletwee bij me in de klas. Mijn klas is erg verschillend. Sien, een meid uit me klas, houdt zich echt aan haar afspraken. Ze geeft me wel eens een TH poster. Laura, de beste vriendin van Sien, is echt heel grappig. Ze maakt de foutste opmerkingen op de raarste momenten. Lars dat is een rotjong. Hij heeft een veel te groot hoofd en lacht heel irritant. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Alleen... Ik ben de raarste heb ik zo'n idee. Ze zeggen dat ik een gotich ben ensow. Alleen omdat ik fan ben van Tokio Hotel? Das laf. Ze plagen me ook met me naam. Angéla. Ze zeggen Angola, Angebiela en Billelikker. En de hogere klasser zeggen in plaats van Wup of Brugmug emo of gotic tegen me. Ik trek me er niks van aan, want ik weet het wel. Ik verschuil me in me eigen wereldje. Mijn wereldje waar alles goed is. Mijn wereldje op Quizlet.
    2. Iedereen kent wel een serie waarbij je het kind van Tom K. bent. Maar ik weet niet of dit idee al bestaat maar toch:
    Er is een meisje. Gewoon een meisje. Ze heeft doodnormaal een vader en een moeder. Ook heeft ze een jongere zusje en een oudere broer. Haar oma heeft ze nooit gekent en haar opa leeft nog. Haar andere opa en oma zijn dood. Haar opa heet opie Tom. Opie is 54 jaar oud. Ze komt graag bij haar opa. Meestal een weekend en in de vakantie een week. Maar, Opie Tom wil nooit wat over zijn jeugd verleden vertellen. Ze weet er eigenlijk niks over. Totdat ze als ze 13 is en op een dag weer bij Opie gaat logeren de hele zolder gaat opruimen.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    2
    das orgineel


    Gilles (ll)

    2


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Alle twee lijken ze me echt heel goed
    Maar zeg die namen Sien en Laura, die komen me heel bekend voor. Een hele goede vriendin van me is Sien en ik zelf ben Laura xD
    Maar goed, als je er een van de twee op zet, wil je me dan verwittigen, ik vind ze allebei heel goed, en wil natuurlijk als je ze op Q gaat zetten ze lezen he


    Live life limitless.