• Hoi!
    Ik weet niet of dit soort topics hier mogen, zo niet mag je 'm sluiten
    Maar ik zit dus met een probleempje... Panic! At The Disco komt opnieuw naar België en ik wou heel lang tickets kopen, maar mocht niet van mijn moeder. Na een tijd mocht ik uiteindelijk toch kopen en, je raad het al... dan was het uitverkocht ):
    Mijn vraag: is hier iemand die toevallig niet kan gaan of die iemand kent die niet kan gaan of kaarten op overschot heeft of weet ik veel wat? Ik baal enorm dat ik niet kan gaan. liefst ook wel betrouwbaar ofc
    Alvast bedankt.

    Awh, dat is echt jammer! Misschien kun je eens kijken op marktplaats want ik zou niemand kennen die kaarten heeft, maar zo betrouwbaar is marktplaats daar niet in ..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Pattini schreef:
    Awh, dat is echt jammer! Misschien kun je eens kijken op marktplaats want ik zou niemand kennen die kaarten heeft, maar zo betrouwbaar is marktplaats daar niet in ..


    Precies. Ik ken zo ook niemand die het heeft, maar misschien zou je eens op internet rond moeten surfen.


    Enjoy life

    Marktplaats? Dat is tenminste waar ik altijd kijk voor kaartjes als iets uitverkocht is. Al moet je wel uit kijken; ik heb drie keer kaartjes op Marktplaats gekocht en ben een keer ook flink opgelicht.. het kan dus altijd fout gaan.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik zou niet via marktplaats doen, dan zou ik het eerder via een andere site doen die kaartjes doorverkoopt (kan er zo even geen noemen). Ik had een kaartje via Marktplaats gekocht en dat kaartje was nep. Zo'n 2 uur gereisd en dan sta je daar.. Ik moest wachten totdat er kaartjes binnenkwamen van mensen die ze 'terugbrachten' maar ik heb toen wel allebei de voorprogramma's gemist en voor de mensen met wie ik er naartoe ging was het ook niet leuk, want zij moesten bij mij blijven.

    Pattini schreef:
    Awh, dat is echt jammer! Misschien kun je eens kijken op marktplaats want ik zou niemand kennen die kaarten heeft, maar zo betrouwbaar is marktplaats daar niet in ..


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Maar ik weet niet wat Marktplaats is... Ik woon in België btw haah