• *....* gaat samen met haar ouders op vakantie naar Frankrijk. *....* kijkt er erg naar op. En heeft er totaal geen zin in. als ze eenmaal op de camping in Frankrijk zit ontmoet ze vier totaal verschillende personen. Ze besluit om het maar te proberen, en er toch een gezellige vakantie van te maken. Maar die vakantie krijgt spontaan een andere wending.
    Als de vijf vrienden dronken samen in een cirkel gaan zitten en roepen hun ‘zelfverzonnen’ tekst op gebeurd er iets opmerkelijks. Ze komen terecht in een heel andere wereld.. de middeleeuwen, in het begin is het stoer en leuk maar hoe komen ze er weer uit?


    De vijf vrienden!
    - De verslaafde drugs/sigaretten
    - De rijke/deftige
    - De slimme
    - De mystrieuze
    - De meest normale
    probeer zo verschillend mogelijk te zijn van elkaar.

    invullen
    welke rol:
    Volledige naam:
    leeftijd: [17/19]
    karakter:
    foto+uiterlijk:
    extra info:

    welke rol: De slimme
    Volledige naam: Joanne Pollet
    leeftijd: 17
    karakter: slim, aardig, behulpzaam, zondert zich af en toe af van de mensen en kan wel eens voor betweter spelen, om te laten zien dat ze wel slim is.
    foto+uiterlijk: Joanne Pollet
    extra info: Joanne heeft ooit op de oosterse vechtsport juijitsu gezeten, maar is er twee jaar geleden mee gestopt. Haar ouders hebben grote toekomst plannen om haar naar de Universiteit in Utrecht te sturen, die volgens velen de beste Universiteit in Nederland is. Zelf weet ze nog niet echt of ze daar wel heen wil gaan. Maar eerst moet ze haar examenjaar in het gymnasium zien te halen.

    Wil je aub melden als je met de story begint? Alvast bedankt.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 10:48 ]

    welke rol: De verslaafde
    Volledige naam: Layla Lavida
    leeftijd: 18
    karakter: Spontaan,grappig,lief,ongeduldig,eigenwijs,bijdehand,staat voor vriende en familie klaar en komt voor ze op
    foto+uiterlijk: KLIKLIKLIKLIK
    extra info: ze zorgt altijd voor sigaretten en word overspannen en depresief als ze dat niet en dat geld ook voor drugs. Mensen kunnen dan beter uit de buurt blijven

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 22:33 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    lijkt me een leuk verhaal,ik wil wel een rolletje :P
    welke rol: De Mysterieuze
    Volledige naam: Seira Daniels
    leeftijd: 18
    karakter: rustig,stil,mysterieus,raadselachtig,vriendelijk,nieuwsgierig,behulpzaam(op haar manier dan),geheimzinnig,beetje gesloten
    foto+uiterlijk: Klikkerdeklik
    extra info: ze heeft altijd een héél klein boekje bij zich,waar kleine,raare tekeningentjes in staan

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 19:02 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    welke rol: De rijke
    Volledige naam: Cathy Hopkins
    leeftijd: [17/19] 18
    karakter: Knorrig, Erg uit de hoogte, spontaan, niet erg slim en erg betrouwbaar
    foto+uiterlijk:http://tremendousnews.com/wp-content/uploads/2009/11/demo-hot-girl1.jpg
    extra info: Cathy is erg populair bij jongens. Haar ouders geven haar alles wat ze wil. Toch is nog niet tevreden met wat ze heeft. Ze is erg chi-chi achtig, een echt tutje. Maar als ze iets wil, gaat ze er voor de volle 100% voor. Ze is bang van spinnen en onweer, en diep vanbinnen, is ze erg onzeker. Haar ego is groot, maar haar betrouwbaarheids factor veel groter.



    laat me weten wanneer de storie er is, dan ga ik het lezen ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 23:24 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    welke rol: de meest normale
    Volledige naam: jayden
    leeftijd:19
    karakter:ik hou heel erg van winkelen en leuke dingen met vriendinne doen verder hou ik heel erg van muziek r&b en ik wil iets in de mode gaan doen
    foto+uiterlijk:http://4.bp.blogspot.com/_IfzBdF2ioe8/Sdtjv8rLzxI/AAAAAAAAAsA/eYPlz0CfHes/s400/022307_ciara_400x400.jpg
    extra info:ik heb meestal wel altijd goeie zin en bijna overal voor in, omdat ik mode heel erg leuk vind hou ik ervan om andere vriendine beetje te style ezno

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 23:32 ]


    livng my life and got stress no more

    welke rol:
    De rijke en de deftige
    Volledige naam:
    Saria Imogen Brayden
    leeftijd:
    18
    karakter:
    Saria is een soort persoon dat veel om zichzelf geeft. ze geeft niet veel om haar ouders want die hebben nauwelijks tijd voor haar. ZE is redelijk populair op school. Maar meestal gaat ze daar niet op in omdat ze liever echte vriendinnen heeft waarmee ze omgaat. Ze lijkt soms wel arogant en deftig,maar eigenlijk is ze onzeker en wil ze een gewoon meisje zijn met normale ouders.
    foto en uiterlijk:
    Saria heeft lang blond haar en bruine ogen. ze is niet erg lang en is redelijk slank. Wil je andere fotos dan moet je het vragen.
    wil je het zeggen als ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 12:35 ]

    rol:de rijke(lol):9~
    voledige naam:noem haar maar pebbles
    leeftijd:18
    karakter:snel boos een bichtcjh
    foto:C:\Documents and Settings\bennie weijnans.UW-74J2DLIZCM5P\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen\plaatjes voor stories\Victoria-Frances-Vampire-Girl-330303.jpg


    You can't not look cool with a crossbow.

    laat maar willen jullie mij helpen


    You can't not look cool with a crossbow.