• Heeya dear Directioners,
    In het vorige topic heb ik jullie (hopelijk) duidelijk gemaakt dat mijn geweldige moeder geïnteresseerd was in 'die jongens op de bekers'. Nou, ik heb een leuke update voor jullie :).
    (Lolz, Best Song Ever is op dit moment op tv (: )

    Nou, gisteren was ik eindelijk klaar met mijn boekentas uit- en inpakken, mijn huiswerk, je weet wel. Ik ging lekker in de zetel relaxen toen mijn moeder en zusje binnenkwamen en naar idiote liedjes waren aan het luisteren.
    Moeder: 'Nou, we kunnen beter een rustig liedje opzetten nu, want Daphne moet gaan slapen.'
    Ik: 'Oh, Litltle Things van One Direction!'
    Moeder (fronst haar wenkbrauwen en kijkt me bedenkelijk aan): 'Nou, we kunnen altijd proberen.'
    Dus zette ze Little Things op. Ze zat lichtjes goedkeurend te knikken toen Zayn zijn stukje was aan het zingen, terwijl mijn zusje enthousiast lachte.
    Zusje: 'Wow, die is leuk!'
    - Liam begint te zingen -
    Moeder: 'Oh my goood, die zingt goed!'
    Ik: 'Natuurlijk zingt-ie goed! Oh ja, da's trouwens die lepelfoob.'
    (Mijn moeder vond die lepelfobie gewoon 'aanstellerig en om iets te kunnen schrijven')
    Ik: 'Ooooh, daar heb je Louis!!!'
    (Ik heb een crush op Louis en Niall en zat daarom fangirlingneigingen te onderdrukken op dat moment :9~)
    Moeder: 'Ja, die heeft ook een schattige stem! Zo'n hoge.'
    Ik: 'En daar, Niall! Je weet wel, die blonde Ier.'
    Moeder: 'Ja, die is ook leuk, hoor. Maar sst! Ik wil naar dat liedje luisteren...'
    - Het liedje is gedaan en mijn moeder gaat mijn zusje slapen leggen. Ik ga ondertussen naar buiten omdat ik heel veel energie krijg van Louis' gezicht xD -
    Moeder (is terug): Lotta? Ben je daar?
    Ik (komt terug naar binnen): Ja, ik was even buiten. Leuk liedje, hé?
    Moeder: Ja, het zijn tenminste niet zo van die - hoe heet het weer - badboys? Ze zien er lief uit. En echt, die kunnen goed zingen! Die met die krullen-'
    Ik: '-Harry...'
    Moeder: 'Ja, die. Die heeft zo'n leuke, ruwe stem. En die Liam (ze spreekt het uit als Lie-Jam xD) Kan ook heel goed zingen.
    Ik: 'Wow, je mag die Liam wel, hé?'
    Moeder: 'Nee, die kan gewoon goed zingen. Maar die Harry (Ha-rie xD) vind ik wel tof. Ik snap wel waarom twaalfjarige meisjes daar zo gek op zijn.'
    Ik: 'Uh, Ma, ik ben dus wel geen gestoorde fangirl, hé?!'
    Moeder: 'Daar ben ik niet zo zeker van...'

    Omg, ik ben dol op mijn moeder! Ze keek mij ook zo niet-begrijpend aan toen ik zei dat ik mij Harry-poster beu was en wilde vervangen door een nieuwe van Louis. Volgens mij heeft ze in het geheim een crush op Harry xD.

    Ik dacht, laat me het maar even zeggen :)!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lullig voor je vader :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Lullig voor je vader :').

    Mijn ouders zijn gescheiden :$.
    Al zou ik Harry wel graag als stiefvader willen xD. Alleen is-ie wat jong voor haar...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Caffeine schreef:
    Lullig voor je vader :').


    :D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zal echt geen jongen die half jaar ouder is (voor mij dan) als stiefvader willen ö Dan ben ik het huis uit.

    Ik wou dat mijn moeder ook zo geïnteresseerd was in mijn interesses, hmmpf.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Amortensia schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijn gescheiden :$.
    Al zou ik Harry wel graag als stiefvader willen xD. Alleen is-ie wat jong voor haar...

    Ja, ergens dacht ik al wel dat je zoiets zou zeggen :').

    En ja, nogal jong ja :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, leuk. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Caffeine schreef:
    Lullig voor je vader :').

    -plat-


    -

    mijn moeder is mee geweest naar This is Us :) ze was de enige volwassene, er waren sws heel weinig mensen, maar er waren wel twee jongens van 17/18 XD maar iig, mijn moeder begrijpt nu wel waarom ik ze zo leuk vind maar ze vind nog steeds dat mijn fangirlheid een fase is en dat het wel over gaat.

    In ieder geval, mijn punt is, ouders snappen diep van binnen wel dat we fan zijn alleen ze willen gewoon niet toegeven precies hoe geweldig die jongens zijn :p

    Lol, mijn moeder zou net zo reageren haha


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Mijn ouders vinden mijn muziek maar niks (trance)

    Maar echt grappig:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Haha , grappig ! :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sinds wanneer ben jij fan van One Direction, Dooddoenervo? (;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha geniale moeder heb je


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.