• change your name ^^
    Ik had gezworen Bonafonte een hele tijd te houden, maar ik ben gisteren naar de Stars Dance-tour geweest van Selena Gomez en kon me niet inhouden.
    Vandaar dus Russo, de achternaam van Selena's bekendste rol in Wizards of Waverly Place, Alex Russo dus ^^



    Om het topic wat nuttig te houden, hebben jullie je favoriete artiesten al een keertje live gezien?
    Hope you like it ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh ja, ik heb Skillet ooit live gezien, het was echt geweldig (;


    26 - 02 - '16

    Yes, de overige leden van Queen heb ik ontmoet enkele jaren geleden. Dat vergeet ik echt nooit meer.


    ars moriendi

    Crave schreef:
    Ik ben twee keer naar Marco Borsato geweest ghehe :3 en ik wil zo fucking graag naar The Script, The Fray en Coldplay. My god. Daar ga ik de volgende keer echt heen <3 en ik vind je naam leuk Evelien (:


    Hah, Marco is stoer :3
    En ik vind jou leuk \o/


    Ailurophilia schreef:
    Awesome! Ik vind echt dat jij altijd leuke usernames weet uit te zoeken (:


    De ene keer gaat dat al wat makkelijker dan de andere ;p


    Delvecchio schreef:
    You know I like :Y)
    En ik heb Green Day live gezien op Rock Werchter. Best day ever.


    I know you do (joehoe)

    Ribery schreef:
    Yes, de overige leden van Queen heb ik ontmoet enkele jaren geleden. Dat vergeet ik echt nooit meer.


    Oh my, dat is echt awesome ;o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roar schreef:
    (...)

    Ik ben in Nederland geweest, Londen en naar Madison Square Garden in New York. Ik heb op de computer me dood zitten klikken en de kaartjes waren binnen dertig seconden uitverkocht in NY.

    Oh my god, ben je naar de "2 shows, 30 seconds" geweest, een van die shows?! Omg that's so awesomeee! Die ervaring lijkt me zó geweldig!

    Ik ben naar One Direction geweest in Manchester, aangezien ik die kaartjes een jaar geleden had besteld. xd En naar The Script. Maar ik zo zoo slghkdfhgasvj graag naar Lana Del Rey willen. *-*


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    I like!
    Ik heb k3 drie keer live gezien, maar één keer vond ik het eng en moest ik huilen waardoor ik die hele show amper gezien heb. :Y)


    Do what people say you can't.

    Cozart schreef:
    I like!
    Ik heb k3 drie keer live gezien, maar één keer vond ik het eng en moest ik huilen waardoor ik die hele show amper gezien heb. :Y)


    Haha :')
    Die heb ik minstens 5 keer live gezien ofzo :'3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bieberen schreef:
    (...)
    Oh my god, ben je naar de "2 shows, 30 seconds" geweest, een van die shows?! Omg that's so awesomeee! Die ervaring lijkt me zó geweldig!


    Haha, een menigte vol gillende meisjes maar het was het zeker waard.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Me likes. ^^
    Ik wil ooit eens naar One Direction, Little Mix en The Script. En als het kan ook nog Taylor Swift en Demi Lovato.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Plinius schreef:
    Me likes. ^^
    Ik wil ooit eens naar One Direction, Little Mix en The Script. En als het kan ook nog Taylor Swift en Demi Lovato.


    Thanks :3
    En bij die laatste mag ik toch wel mee he? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb Muse live gezien, ja, maar die moet ik echt nog een keer zien. :3 En Coldplay heb ik ook al twee keer live gezien. Keane één keer, Snow Patrol één keer, Kodaline één keer en Stereophonics ook één keer.
    De artiesten die ik echt nog wil zien zijn Radiohead, Imagine Dragons, Mumford and Sons en Within Temptation.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awesome! I like :Y)

    Ik ben naar de Take me Home Tour geweest, van One Direction :Y) En toen ik nog een tokio hotel fan was, ben ik daar ook enkele keertjes naartoe geweest. Ook heb ik Status Quo al een aantal keer gezien, en naar John Mayer en Jonny Lang ga ik in oktober. Ook Bruno Mars ga ik nog zien. :Y)

    One Direction was my favourite though. I simply love one direction.


    We need a bigger boat.

    Ik heb zo'n rothekel aan d'r. Sorry :c
    Oui! JB twee keer, Nicki minaj & 1D een keer hier in Nederland met die bring 1D to me en 1 keer in London met het concert.


    To infinity and beyond •

    Wow, dat zijn er echt wel veel .-.
    Maar als ik dan even naar mijn andere idolen kijk, zijn dat vooral musicalsterren, dusja :')
    Wel leuk dat jullie er al zoveel gezien hebben ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuke naam. (:
    Ik fangirl bij alles, dus ik hou het voorlopig maar bij Johnny Depp. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"