• Hoi hoi!
    Het is nu een half jaar uit met mijn ex ( dat vind ik zo'n negatief woord!). We zijn goed uit elkaar gegaan en zijn nu onderhand nog steeds beste vrienden en de laatste tijd met benefits. Nu wordt hij 19 deze maand en ik vind het lastig om iets te geven. Aangezien we goede vrienden zijn wil ik iets persoonlijks geven, maar ik ben bijvoorbeeld heel slecht in een stukje tekst schrijven. Normaal geef ik een gewone vriend een paar speciaalbiertjes, maar dat vind ik bij hem niet leuk genoeg. Zo'n persoon is hij ook niet om dat te geven.
    Nu heb ik wat inspiratie nodig, dus alle ideeën zijn welkom!

    Je geeft aan dat je momenteel goede vrienden bent met benefits met je ex. Ik denk dat je sowieso niet in de ideale situatie zit, want als je een relatie hebt gehad met iemand, betekent dat dat je je tot die persoon aangetrokken voelt, zeker als er dan weer benefits bij komen kijken. Waarom zijn jullie uit elkaar gegaan? Wil je nog weer een relatie met hem? Hebben jullie wel eens besproken waar jullie nu staan? Want dit is echt wel iets anders dan alleen 'goede vrienden'. ;)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hmm ik vind dat ook altijd super moeilijk. Ik koop voor mijn vrienden meestal ook alleen standaard dingen, zoals eten of geurtjes of iets fouts. Ik maak ook wel vaak een pakketje met allerlei verschillende dingen. Kunnen ook wel grappige dingen zijn, of dingen die hij misschien nodig heeft? (Voor mijn broertje koop ik bv altijd kleding)


    Alleen maar tranen van geluk

    Als ik niets weet dan geef ik meestal een coupon van Groupon ofzo om samen wat leuks te doen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.